Kamp gezocht (Eigen paard 24/7 weide of paddock)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ney
Berichten: 58
Geregistreerd: 20-12-16

Kamp gezocht (Eigen paard 24/7 weide of paddock)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-17 19:40

Hallo!
Ik ben op zoek naar een bepaald paardenkamp maar weet niet of mijn idee er is. Ik zoek een kamp waarbij je grondwerk en vrijheidsdressuur doet maar ook elke dag aan het rijden bent. Maar, ik wil graag voor het grondwerk en vrijheidsdressuur mijn eigen pony gebruiken en voor het rijden een paard of pony van daar.
Verder zou ik graag willen dat mijn pony 24/7 op een weide kan, alleen samen met het paard van een vriendin. Dus géén andere paarden erbij.
Die vriendin gaat ook mee op kamp en wil graag alles op haar eigen paard doen.

Ra die heeft artrose en daardoor kunnen stapritten in het bos bijvoorbeeld wel maar intensief rijden niet. Is hetgene wat ik zoek er niet dan ga ik niet op kamp.
Mijn vriendin en ik zijn ten tijde van het kamp 17 & 18 jaar en we zoeken een kamp voor in de zomer.

Ik hoor graag of iemand een kamp weet!
Coligny

DolleBokker

Berichten: 167
Geregistreerd: 11-08-12
Woonplaats: Den Hout

Re: Kamp gezocht (Eigen paard 24/7 weide of paddock)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 02:39

Je zou een kunnen informeren bij de 2lazy7ranch, die hebben een 15+ kamp of e.v.t een leervakantie, en volgens mij kan je daar met een eigenpaard terecht. Ik weet niet hoe ze verder qwa stalling zijn, en of je een combi van eigen en paard van hen kan doen. Maar als je ze opbelt en verteld wat jouw wensen zijn en waarom dan kunnen ze daar misschien wel een oplossing voor vinden.

yarkayunda
Berichten: 839
Geregistreerd: 08-12-13
Woonplaats: Ell

Re: Kamp gezocht (Eigen paard 24/7 weide of paddock)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 08:16

Manege de boschhoeve?

x_milouu
Berichten: 14
Geregistreerd: 26-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 15:08

Zoekt u in een bepaalde omgeving?