Pauline Krikke nieuwe burgemeester Den haag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
purny

Berichten: 27499
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-17 15:09

Ik vind het best bijzonder dat er al 3 pagina's gesproken word over iets wat ik grappig vind en dat ik haar uit schijn te lachen. Ik lach haar niet uit ik vind het een grappige naam.
Ok ik vind haar naam grappig. So what... Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde humor en vergaat de wereld niet.
Ik heb dit topic met bepaalde reacties aan m'n begeleider laten lezen en die vond dat sommige reacties wel erg kinderachtig waren. Ik ga er nu niet meer verder op in en ga me druk maken om belangrijkere dingen dan reacties lezen van sommige bokkers.
Ik wil ook wel de bokkers bedanken die het voor me opnemen.

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 15:23

Winged schreef:
Ach achternaam of niet... Ik vind het vooral grappig dat er weer eens een westerling is die denkt dat het bijzonder is dat ze een vrouw als burgermeester hebben. Zou zeggen 'kijk eens op het platteland, maar dat is in veel gevallen voor jullie te ver.' :+

Pardon? Westerlingen vinden dat bijzonder? Sorry, ik woon in een dorp naast Den Haag, maar wij kijken hier niet van op hoor. 'Kijk eens op het platteland, maar dat is in veel gevallen voor jullie te ver'. Ja? Is dat zo joh? Lekker bericht dit hoor. Hoop dat je je frustratie kwijt bent.

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 15:25

Misschien is dit juist nieuws omdat ze de nieuwe/eerste vrouwelijke burgemeester is van onze parlementaire hoofdstad? Kan me voorstellen dat het daarom interessant is dat er in deze stad een nieuwe aanstelling plaatsvindt.

purny

Berichten: 27499
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-17 15:28

xPabloBokt schreef:
Misschien is dit juist nieuws omdat ze de nieuwe/eerste vrouwelijke burgemeester is van onze parlementaire hoofdstad? Kan me voorstellen dat het daarom interessant is dat er in deze stad een nieuwe aanstelling plaatsvindt.

Daarom had ik het idd onder nieuws en maatschappij geplaatst. Maar schijnbaar vind men het belangrijker dat het zogenaamde uitlachen een groter nieuwsitem is dan de eerste vrouwelijke burgemeester

Winged

Berichten: 33038
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 15:36

LovingTweety schreef:
Winged schreef:
Ach achternaam of niet... Ik vind het vooral grappig dat er weer eens een westerling is die denkt dat het bijzonder is dat ze een vrouw als burgermeester hebben. Zou zeggen 'kijk eens op het platteland, maar dat is in veel gevallen voor jullie te ver.' :+

Pardon? Westerlingen vinden dat bijzonder? Sorry, ik woon in een dorp naast Den Haag, maar wij kijken hier niet van op hoor. 'Kijk eens op het platteland, maar dat is in veel gevallen voor jullie te ver'. Ja? Is dat zo joh? Lekker bericht dit hoor. Hoop dat je je frustratie kwijt bent.

Of je zet even een pot zout naast je neer? Zie de smiley. Goedemiddag :evaw:

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 15:42

Winged schreef:
Of je zet even een pot zout naast je neer? Zie de smiley. Goedemiddag :evaw:

Ja die zag ik ook.. die " :+ " bedoel je? Die maakte het niet beter hoor :')

Maar iig, als de TS een :+ bij de post had gezet, dan had niemand erover gevallen... :j #datzalhetzijn

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re: Pauline Krikke nieuwe burgemeester Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 20:44

Die smiley zag ik wel, maar maakt de tekst niet beter hoor. Dit is namelijk de stad waar je parlement zit, daarom is dit nieuws. Maar dat snap je op je 'platteland' vast niet. :+

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Pauline Krikke nieuwe burgemeester Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 23:00

Zouden vrouwen op bokt ook synchroniseren? O:)

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 23:09

Ayasha schreef:
Zouden vrouwen op bokt ook synchroniseren? O:)

Omdat ze soms allemaal tegelijk lopen te bitchen?

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 23:10

oomens schreef:
Ayasha schreef:
Zouden vrouwen op bokt ook synchroniseren? O:)

Omdat ze soms allemaal tegelijk lopen te bitchen?

:j :D

Winged

Berichten: 33038
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 10:59

LovingTweety schreef:
Die smiley zag ik wel, maar maakt de tekst niet beter hoor. Dit is namelijk de stad waar je parlement zit, daarom is dit nieuws. Maar dat snap je op je 'platteland' vast niet. :+

Nou, ik ga niet delen welke burgermeester er toevallig ook net hier van gemeente naar gemeente is gehopt hoor :+ Wat maakt dat in hemelsnaam iemand uit die niet in de gemeente woont? En mijn parlement... Die heft ook wel weer niet zoveel te maken met gemeente nummer zoveel. Plus dat die er sowieso een zooitje van maken. (Hoera, we Mogen weer stemmen)

Ploft neer onder hunebed