Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 19:58

Ik heb gisteren ook weer 2 telefoonhoesjes besteld. 1 is ook al verzonden vannacht! Bestelling van vorige week nog steeds niet verzonden helaas.

youaremystar

Berichten: 489
Geregistreerd: 21-06-14
Woonplaats: Potjewold

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 00:58

Ohoh.. ik dacht; laat ik eens kyken of ik via de rabobank app kan betalen. Meestal heb ik dan de scanner nodig ookal heb ik de app.
Betaal ik zomaar via de app zonder scanner! Nu heb ik zooi besteld die ik niet nodig heb. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 01:16

youaremystar schreef:
Ohoh.. ik dacht; laat ik eens kyken of ik via de rabobank app kan betalen. Meestal heb ik dan de scanner nodig ookal heb ik de app.
Betaal ik zomaar via de app zonder scanner! Nu heb ik zooi besteld die ik niet nodig heb. :+

Hier ben ik helaas laatst ook achter gekomen :o Te makkelijk om lekker lui vanaf de bank te bestellen.

Jolien87

Berichten: 17427
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 01:27

youaremystar schreef:
Ohoh.. ik dacht; laat ik eens kyken of ik via de rabobank app kan betalen. Meestal heb ik dan de scanner nodig ookal heb ik de app.
Betaal ik zomaar via de app zonder scanner! Nu heb ik zooi besteld die ik niet nodig heb. :+


Zonder scanner ben ik ook veel makkelijker in kopen. Terwijl ik de scanner moet zoeken/pakken heb ik toch altijd nog een momentje waarop ik me kan bedenken of ik het écht wel nodig heb. Het nodig hebben van de scanner ("want dat is zo'n gedoe")heeft me van een flink aantal aankopen weten te weerhouden. :=

Storm

Berichten: 20841
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 08:43

Gister briefje in de bus dat er een pakje bij de buren afgeleverd was. Hoopte heel hard dat het mijn sneakers waren die ik in december besteld had. Helaas. Was de clip om de vloerwisser op te hangen. Die had ik pas 11 dagen geleden besteld maar is er nu al.

Utixo

Berichten: 6582
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 10:27

Hoe open je een dispuut? Ik heb in december iets besteld, dingen erna zijn wel vlot binnen gekomen, maar dit nog niet. Track & Trace zegt dat het in NL is, maar daar schijn je je niet zo heel veel van aan te moeten trekken?

PeerAppel

Berichten: 3943
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 10:40

youaremystar schreef:
Ohoh.. ik dacht; laat ik eens kyken of ik via de rabobank app kan betalen. Meestal heb ik dan de scanner nodig ookal heb ik de app.
Betaal ik zomaar via de app zonder scanner! Nu heb ik zooi besteld die ik niet nodig heb. :+


Dat zei ik al laatst, maar toen zei iedereen dat dat merkwaardig genoeg niet bij hen kon. :=

Nikkii026

Berichten: 363
Geregistreerd: 19-02-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 11:01

Utixo schreef:
Hoe open je een dispuut? Ik heb in december iets besteld, dingen erna zijn wel vlot binnen gekomen, maar dit nog niet. Track & Trace zegt dat het in NL is, maar daar schijn je je niet zo heel veel van aan te moeten trekken?


Ik wacht ook nog op een pakketje van december, maar het ene pakketje is er binnen een week en de andere doet er 3 maanden over.. Hoelang loopt je PP nog en heb je die al een keer verlengd? Wacht zelf ook nog op een pakketje van 1 december :)
En anders kun je naar je goods awaiting confirmation en dan op je product klikken en daar staat dispute (op m'n telefoon tenminste)

Kreeg eergisteren ook een berichtje van m'n product die nog verstuurd moest worden, dat ze weer aan het werk gingen maar erg veel orders hadden gehad en ze bezig waren met versturen maar dat het ietsje langer kon duren.. Hoop dat 't eenmaal verstuurd wel snel binnen is :D

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 12:07

Ik had er gisteren weer 4 in de brievenbus. Ik kijk echt nooit naar bezorgtijden, ik zie het wel als het binnenkomt. In al die jaren is het maar 1x fout gegaan. Hiervoor bestelde ik altijd via ebay, ging ook echt altijd goed. Ik maak me daar niet zo druk om.

lor1_1984

Berichten: 12048
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 12:59

Ik kijk ook niet naar de track&trace, ik hou alleen de besteltijd in de gaten en wanneer de purchase protection afloopt zodat ik op tijd ben met verlengen indien nodig.
En is het pakketje er na 12 weken nog niet dan ga ik de verkoper mailen en als daar een onbevredigend antwoord uitkomt (9 vd 10x zeggen ze dat je nog 2 weken moet wachten terwijl je imo lang genoeg hebt gewacht na 12 weken) open ik een dispute omdat de ervaring me heeft geleerd dat als ze met dergelijke antwoorden komen ze ook niet met een oplossing komen.

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 13:03

Storm schreef:
Gister briefje in de bus dat er een pakje bij de buren afgeleverd was. Hoopte heel hard dat het mijn sneakers waren die ik in december besteld had. Helaas. Was de clip om de vloerwisser op te hangen. Die had ik pas 11 dagen geleden besteld maar is er nu al.


Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Kan het me niet echt indenken. :=

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 13:39

Ik betaal ook via de rabo app zonder scanner :)

Bumba01

Berichten: 5774
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Koekstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 14:08

Ik zit te wachten op 2 ringen en 2 telefoonhoesjes. Vorige keer had ik een bestelling na 8 dagen al binnen!

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 07:39

Ik had toen bij die shop een aantal spulletjes besteld voor die €0.24 nog steeds niet verzonden en heb nog 2 dagen. Denk dat de seller gewoon niks gaat verzenden.
Mijn andere bestellingen worden nu 1 voor 1 verzonden na de feestdagen daar. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 07:53

marlonFloris schreef:
Ik had toen bij die shop een aantal spulletjes besteld voor die €0.24 nog steeds niet verzonden en heb nog 2 dagen. Denk dat de seller gewoon niks gaat verzenden.
Mijn andere bestellingen worden nu 1 voor 1 verzonden na de feestdagen daar. :)

Hier hetzelfde! Heb de verkoper al een bericht gestuurd maar ze reageert niet.

Siers83

Berichten: 7350
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 10:40

Daar heb ik idd ook wat dingen bsteld, vrees er ook voor.

MiiGurl
Berichten: 533
Geregistreerd: 11-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 19:29

Hallo,

Kan iemand mij misschien hier helpen.
Ik heb voor het eerst wat besteld bij aliexpress.
En nu krijg ik dit te zien bij mijn tracking. Wat nu :+
Afbeelding

lor1_1984

Berichten: 12048
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:41

marlonFloris schreef:
Ik had toen bij die shop een aantal spulletjes besteld voor die €0.24 nog steeds niet verzonden en heb nog 2 dagen. Denk dat de seller gewoon niks gaat verzenden.

Ik kreeg vanmiddag een melding van een partial shipping van die bestelling.
Maar verder geen info wat wel en wat niet verzonden is.
Overigens had ik ze voor €0,22 per stuk. :)

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 23:32

Lynn_Nikita schreef:
omg, ik schrok mij net.
ik heb zo`n zwart mee eters masker geprobeerd maar mijn gezicht werd en bleef grijs toen ik het eraf haalde !!! net flink gescrubt en ik denk dat het eraf is maar de rest heb ik meteen maar weggegooid
je zag precies waar ik het had uitgesmeerd :o :o


Je kunt beter een mengsel van kwark, honing en kurkuma maken. Het gele erna op je gezicht heb je met een reinigingsdoekje.

Maakt ook schoon en verzorgd :P

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 23:38

Ik heb vandaag eens een gokje gedaan en een autoradio besteld, mijn vriend denkt dat hij 'm zelf wel geïnstalleerd krijgt, dus we zullen het wel zien :=
Zou wel heel relaxt zijn, van radio waar alleen radio en cd op gespeeld kan worden naar eentje die ook bluetooth connectie, aux, SD en usb kan :D

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 23:45

Gisteren weer een aantal leuke dingen gekocht.. :o

Krullers..
Afbeelding

Poster
Afbeelding

Diamond paintings van Dumbo met moeder en Figaro.
Afbeelding

Ney
Berichten: 58
Geregistreerd: 20-12-16

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 23:49

Ik heb net voor het eerst iets besteld, een kettinkje en 2 telefoonhoesjes. Hopelijk komt het goed aan.

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 00:10

Afbeelding

Deze is ook onderweg. Vond hem zó zoet O:)

corine1981

Berichten: 5300
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Lekker centraal

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 00:35

Hier weer iets binnen gehad van het weekend. Een waardeloos fm radio tje... Maar het kon voor die paar euro ook niet echt iets zijn:)
Wel erg raar van de bezorger dat het pakketje half de brievenbus uitstak. Je pakte het er zo uit (hij hangt bij ons tuinhek).
Kennelijk een eerlijke buurt want vond het zondagavond bij thuiskomst na een weekend weg :o

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 00:55

Vraaagje, hebben meiden hier wel eens namaak freddy pants besteld op Ali of Ebay :D