waar te beginnen..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
realmagic
Berichten: 1590
Geregistreerd: 21-02-05

waar te beginnen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-17 15:53

Om een lang verhaal kort te maken, mijn huidige werk gaat ooit een keer stoppen en wil me gaan oriƫnteren, om toch weer iets voor mezelf te beginnen,

Denk aan Training, lesgeven,webshop combi. en dan op gebied van uiteraard paarden.
Waar kan ik nu beter om raad vragen als hier...

Kunnen jullie mij helpen aan namen / adressen / contactgegevens van Groothandels in ruitersport artikelen?
Zodat ik ( met hun ) kan gaan onderzoeken of dit haalbaar is.

tips als moet je niet doen, zijn al zoveel enz... kan ik niet zoveel mee, wil alle mogelijkheden open houden en onderzoeken en dat doe ik liever zelf, als het dan niet lukt, is dat mijn risico.

realmagic
Berichten: 1590
Geregistreerd: 21-02-05

Re: waar te beginnen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-17 15:42

schopje

linda_gigant

Berichten: 502
Geregistreerd: 26-11-15
Woonplaats: Oosten

Re: waar te beginnen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 15:44

er zijn geen groothandels die interesant zijn voor webshops, je zult met elk merk dat je wilt leveren contact moeten leggen en kijken of de voorwaarde bij je past, je zal veel moeten investeren want bv bij een harry's horse is de startorder al 10.000 euro en dan een target van 10.000 euro per jaar aan inkopen ....

realmagic
Berichten: 1590
Geregistreerd: 21-02-05

Re: waar te beginnen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-17 15:54

met harry's horse heb ik idd al een goed contact

realmagic
Berichten: 1590
Geregistreerd: 21-02-05

Re: waar te beginnen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-17 16:05

maar begreep van een andere webshop, dat die zijn producten via groothandels inkocht hier in nl of in de eu, adressen wilde die niet delen, ( ivm concurentie) snap ik best, maar heb ik niks aan natuurlijk.

Vandaar mijn bericht hier, in de hoop dat er bokkers zijn die wel wat nuttige info kunnen delen, niet alles hoeft namelijk dure merken te zijn

linda_gigant

Berichten: 502
Geregistreerd: 26-11-15
Woonplaats: Oosten

Re: waar te beginnen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 15:35

ik heb ook een webshop en na mijn weten zijn er geen groothandels die verschillende merken verkopen echt zoals een ruitersport zaak zeg maar. er zijn er wel een aantal die meerdere merken verder verkopen. als je vragen hebt mag je een pb doen