Stage achterhoek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SanneWibier
Berichten: 15
Geregistreerd: 21-06-15
Woonplaats: Lichtenvoorde

Stage achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-17 15:09

hoi ik weet niet of het hier goed staat verplaats anders maar!! (ben nieuw hier......)
(alvast sorry voor alle dubbele letters en leestekens het toetsenbord van mn laptop is kapot dus doe die heel space)


hoi ik Ben Sanne 13 jaar oud en zit in het 2e jaar mavo op het marianum Lichtevoorde nu moet ik (maatschappelijke) stage lopen en volgend jaar snuffelstage nu weet ik alleen niet waar ik dat kan doen ik wil later graag op een paardenhouderij werken (en dan richting fokken en handel in paarden) en voor erbij instructeur of hondentrainer alleen moet ik dus volgend jaar snuffelstage lopen bij een bedrijf waar ik zelf zou willen werken nu kan ik niet echt iets vinden wat ik zoek in de achterhoek ((gelderland bij duitse grens) dit is niet echt iets belangrijks voor nu aangezien ik aan het einde van dit schooljaar 30 uur (maatschappelijke) stage gelopen hebben en ik heb nu 9 uur gelopen ik zou graag bij iemand in de paardden willen stage lopen maar dit is geen must aangezien ik ook graag hondentrainer wil worden (ik heb ruime ervarinng met de omgang met honden en rijd nu 9 jaar paard train ongeveer op m1 m2 niveau dressuur ik houd niet zo van springen ) kennen / weten jullie iemand waar ik mijn 21 uur stage kan afmaken mogen ook meerdere adressen zijn (het liefst een hondentrainer aangezien ik al 9 uur bij een paardenopvang heb gelopen ) ik weet namelijk dat een hondentrainer in de chterhoek best moeilijk te vinnden is om stage te lopenn


alvast bedankt!!!!!

groetjes Sanne

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70648
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 17:40

Aangezien hier een centraal topic over loopt op Studie, school en werk plaats ik hier een slotje op.