Auto gekocht ... en nu?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xDenies

Berichten: 13501
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-16 16:25

Nu was er dus wel iedere keer iets aan de hand als het lampje ging branden. Dus dat is niet te vergelijken.

Tot zover iedereen bedankt voor jullie kijk op dit verhaal. En @ Little_birdy, ik zou me inderdaad 'gewoon niet zo druk maken' ;)

Edit: Tevens was die topic enkel om de visie van andere mensen op dit verhaal te krijgen. Ik weet nog niet wat de garage morgen zal vertellen en ben daar net zo benieuwd naar. Máár ik wil wel weten wat ik kan of zou kunnen doen. Vandaar ook dit topic .. en wellicht ook wel een beetje van me afschrijven. Ondanks dat ik me 'niet zo druk moet maken' baal ik er verschrikkelijk van.

sandra1312
Berichten: 356
Geregistreerd: 25-08-12
Woonplaats: Midwolda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 16:38

Ik kan me voorstellen dat je je rot voelt! Toen ik mijn 2e autootje kocht was ik helemaal happy met m'n mini cooper. Helaas begon daarbij ook na een week het motorlampje te branden, ik had alleen geen garantie of afspraak, had de auto bij een handelaar gekocht. Dus er mee naar een BMW dealer, die konden niks vinden en hebben enkel het systeem gereset. Na weer een week, weer motorlampje. De auto is in totaal 3 keer weggeweest voor de motorstoring, uiteindelijk is de katalisator vervangen en was ik 1500 euro lichter...

Hierdoor heb ik wel in totaal een halfjaar met deze motorstoring gereden. Nadat deze storing was opgelost bleek de auto olie te lekken, begaf de airco het en was er Eem soort computerstoring waardoor alle mogelijke storingslampjes gingen branden. Dit ook weer laten repareren, echter heb ik hierna de keuze gemaakt om de auto weer te verkopen, waarbij de historie wel bekend is gemaakt aan het bedrijf waar de auto heem is gegaan.

Helaas kan het dus voorkomen dat je pech hebt met een auto... De meeste mensen zullen hun auto niet verkopen/inruilen wanneer de auto nog super rijd, zegt mijn vader tenminste...

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20040
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Auto gekocht ... en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 16:50

Vanaf 200 of 300 kan een motor nog prima zijn, maar vaak (niet altijd) komen er op de moment wel meer kosten voor onderhoud.

Hoeveel een auto kost zegt helaas vaak niks over hoe goed hij is. Iemand met verstand van auto's en een leuke babbel meenemen werkt beter.

Zo heeft onze Opel vectra van 1200 euro jarenlang zonder gemor de trailer getrokken. Nooit duur onderhoud aan gehad. Met 200 ton erop weer verkocht voor 600.

Wel veel op mp vergeleken en vriendlief heeft verstand van auto's. Ook wel een beetje geluk gehad natuurlijk. :P

420BlazeIt

Berichten: 2106
Geregistreerd: 10-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 16:58

Motorlampje branden kan ook zijn dat hij gewoon zegt dat hij een beurt nodig heeft, heeft mijn auto ook. Niks aan de hand verder maar is zo geprogrammeerd ; krijg dashboard melding dat ik hem moet laten nachecken.


sandra1312 schreef:
Helaas kan het dus voorkomen dat je pech hebt met een auto... De meeste mensen zullen hun auto niet verkopen/inruilen wanneer de auto nog super rijd, zegt mijn vader tenminste...

Of je moet de waarde erin willen houden, maar dan hebben we het over andere prijsklasses.

xDenies

Berichten: 13501
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-16 17:09

Ik heb zaterdag nog gevraagd wanneer de auto een beurt moet hebben. Toen werd er lachend gezegd dat alles nu nieuw is en dat het voorlopig wel even duurt.
Lijkt me sterk dat dit dan opnieuw een 'beurt-signaal' is. Is dat wel zo; prima, dan krijgt ie een beurt waar ie u tegen zegt. Maar wás dat het maar zo :)

Tot nu toe ging hij iedere keer aan, vanaf de koop, omdat er iets kapot is.

Het maakt ook niet uit. Ik wilde enkel weten wat andere in deze situatie zouden doen.
Laatst bijgewerkt door xDenies op 26-12-16 17:10, in het totaal 1 keer bewerkt

sandra1312
Berichten: 356
Geregistreerd: 25-08-12
Woonplaats: Midwolda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 17:10

420BlazeIt schreef:
Motorlampje branden kan ook zijn dat hij gewoon zegt dat hij een beurt nodig heeft, heeft mijn auto ook. Niks aan de hand verder maar is zo geprogrammeerd ; krijg dashboard melding dat ik hem moet laten nachecken.


sandra1312 schreef:
Helaas kan het dus voorkomen dat je pech hebt met een auto... De meeste mensen zullen hun auto niet verkopen/inruilen wanneer de auto nog super rijd, zegt mijn vader tenminste...

Of je moet de waarde erin willen houden, maar dan hebben we het over andere prijsklasses.


Ja, ik doel ook meer op de lagere prijsklasse.. heb zelf nog nooit een 'duurdere' auto gekocht..

ikke

Berichten: 37626
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 23:09

Deborah2 schreef:
Hierna 2000,- meer uitgegeven en een betrouwbare occasion bij een dealer gekocht, met 6 maanden volledige dealer garantie. Alle onderhoud bekend. Deze heb ik nu ruim 2 jaar en heb er nog niks mee gehad, alleen banden, remblokken en airco bijvullen.
Soms moet je ook gewoon mazzel hebben...

Ook dat is maar betrekkelijk.
Ik kocht een auto bij een zeer goed bekend staande garage, iets boven de gemiddelde prijs voor zo'n auto, heb er een maand in gereden...... Het begon met een tik boven 2500 toeren, het eindige met een ruilblok.

OK, de garage heeft alles keurig opgelost zonder dat er een onvertogen woord is gevallen, waarvoor hulde en sindsdien rijdt ie prima op wat standaard onderhoudsdingetjes na.
Banden en remblokken zijn nu eenmaal geen garantie-dingetjes.

xDenies schreef:
Ik heb zaterdag nog gevraagd wanneer de auto een beurt moet hebben. Toen werd er lachend gezegd dat alles nu nieuw is en dat het voorlopig wel even duurt.
Lijkt me sterk dat dit dan opnieuw een 'beurt-signaal' is. Is dat wel zo; prima, dan krijgt ie een beurt waar ie u tegen zegt. Maar wás dat het maar zo :)

Tot nu toe ging hij iedere keer aan, vanaf de koop, omdat er iets kapot is.

Het maakt ook niet uit. Ik wilde enkel weten wat andere in deze situatie zouden doen.

Als dat zo is, zou dat in de handleiding moeten staan. RTFM.....

Meestal is dat niet zo en worden dat soort zaken middels een tekstmelding gedaan.

Zit er een onderhoudsboekje bij? Zo ja, hoe is dat afgetekend?

Samantha89

Berichten: 1118
Geregistreerd: 02-09-10
Woonplaats: zwijndrecht(z-h)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 23:53

Ik ken de garage waar je je auto hebt gekocht (jou trouwens ook ook al ging dat niet altijd even lekker). Wacht morgen af wat hij zegt, het is echt een betrouwbare man. Ik heb werkelijk al mijn auto's daar gekocht. Mijn aller eerste autootje heb ik zelfs een paar keer terug gebracht omdat dat ding terug viel van de 100 naar de 50 op de snel weg, 3 keer had hij de auto weggebracht, ding bleef dat doen en ik voelde me niet meer veilig dus uiteindelijk had ik dat autootje omgeruild.(bleek achteraf iets heel simpels te zijn, wat ben ik vergeten is alweer ruim 7 jaar geleden). Toen had ik m'n 2de auto zelf in de praktijk gereden, in paniek de auto bij mij voor de deur laten zetten met een sleepwagen, weer een andere auto bij hem gekocht, kreeg netjes de sloopprijs van de in de prak gereden auto en die liet hij nog ophalen door een sloopbedrijf zonder extra kosten voor mij(auto had gelijk na t ongeluk naar de sloop gemoeten maar dat wilde ik niet omdat ik nog zo in de schrik zat). 3de auto weer na een aantal jaar bij hem verkocht omdat ik ging samen wonen en 2 auto's overbodig waren. Na 3 kwart jaar ging de auto van m'n vriend dood, daar ingeleverd, sloopprijs gehad en een andere auto gekocht, die auto was bovag onderhouden door de vorige eigenaar, hij had de papieren erbij, uiteindelijk er een jaar en iets ingereden en viel dat ding uit elkaar, zonder problemen een andere auto kunnen halen(uiteraard met bijbetaling maar kreeg nog een hoop geld terug voor die rammelbak) en die auto had ik nu nog steeds gehad als ik niet onverwachts m'n merrie ruim een jaar geleden moest ophalen. Heb toen een Opel vectra gekocht, met ruim 210 op de teller, gelijk een goede proef met trailer en paard erin erachter, remschijven gaf die auto toen aan, heb nieuwe remschijven gehad, radio was kapot heb een nieuwe radio gehad, elektrische buitenspiegel ook kapot ook een nieuwe gehad, allemaal zonder problemen. Die man helpt echt altijd, waar hij kan, alleen je moet echt geluk hebben met een auto. Ook al is een auto bovag onderhouden en heb je alle papieren erbij van de onderhoud en reparaties, dan zeg dat echt niet altijd alles.(heb dat natuurlijk zelf meegemaakt en ook hij snapte er niks van,bovag onderhouden, hij had die auto ook na laten kijken en uiteindelijk bleek er zoveel mis te zijn dat hij die auto weg had gebracht voor sloop of transport naar t buitenland ofzoiets). Dus wacht echt morgen af, het is echt een goede jongen, hij zal je echt niet belazeren. En het punt blijft, als je een 2de hands auto koop moet je gewoon geluk hebben.

xDenies

Berichten: 13501
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Auto gekocht ... en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-16 00:01

Bedankt voor het delen van je ervaring :) Ik trek ook nergens een conclusie maar uit mijn emoties en zit met mijn handen in het haar. Ook trek ik zeker niet de conclusie dat dit niet opgelost kan worden; maar ik wil weten wat andere in zo'n situatie zouden doen.
Ik hoop dat het bij mij ook positief kan verlopen.

Wel grappig dat je zo weet waar ik ben geweest :) Overigens ga ik dat niet openbaar plaatsen; dat wil ik graah zo houden omdat ik niemand (onbewust) zwart wil maken.

Samantha89

Berichten: 1118
Geregistreerd: 02-09-10
Woonplaats: zwijndrecht(z-h)

Re: Auto gekocht ... en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 00:13

Ik snap je wel hoor! Het is ook gewoon eng als je zoiets mee maak, zeker als je net je rijbewijs heb. Ik vond het dood eng wat er gebeurde toen ik net m'n rijbewijs had en m'n eerste autootje ineens terug viel naar de 50, of binnen de bebouwde kom ineens niet meer wilde door gassen. En ik begrijp je nog meer aangezien je gewoon veilig over de weg wilt, zelf,maar ook met je familie en uiteraard met je paard.
En dat ik weet waar je je auto gekocht hebt komt omdat iemand een foto van jou en je auto geliked of op gereageerd had op Facebook en dat zag ik voorbij komen een hele tijd terug op mijn tijdlijn omdat diegene ook bevriend is met mij op Facebook. Ik herkende namelijk de achtergrond en de slingers. En ik zag dit topic net voorbij komen en toen herkende ik jou :o. Ik hoop dat je nu misschien iets meer gerust gesteld ben, want het is niet niks, en gewoon weg een grote en dure aankoop. Ik hoop dat je eruit komt! Al ga ik er wel vanuit ;) heel veel succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 00:13

Wat balen zeg. Misschien informeren of auto nog is om te ruilen voor een ander?

xDenies

Berichten: 13501
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-16 00:31

Samantha89 schreef:
Ik snap je wel hoor! Het is ook gewoon eng als je zoiets mee maak, zeker als je net je rijbewijs heb. Ik vond het dood eng wat er gebeurde toen ik net m'n rijbewijs had en m'n eerste autootje ineens terug viel naar de 50, of binnen de bebouwde kom ineens niet meer wilde door gassen. En ik begrijp je nog meer aangezien je gewoon veilig over de weg wilt, zelf,maar ook met je familie en uiteraard met je paard.
En dat ik weet waar je je auto gekocht hebt komt omdat iemand een foto van jou en je auto geliked of op gereageerd had op Facebook en dat zag ik voorbij komen een hele tijd terug op mijn tijdlijn omdat diegene ook bevriend is met mij op Facebook. Ik herkende namelijk de achtergrond en de slingers. En ik zag dit topic net voorbij komen en toen herkende ik jou :o. Ik hoop dat je nu misschien iets meer gerust gesteld ben, want het is niet niks, en gewoon weg een grote en dure aankoop. Ik hoop dat je eruit komt! Al ga ik er wel vanuit ;) heel veel succes!


Het heeft me ergens iets zekerder gemaakt om morgen te bellen. Al kijk ik daar nog steeds zo tegenop.
Ahja, het stond inderdaad met geuren en kleuren op Facebook; zo trots en blij was/ben ik ook met die auto .. dat ie op mijn pad kwam.


Tobbes schreef:
Wat balen zeg. Misschien informeren of auto nog is om te ruilen voor een ander?


Ik ga dit zeker informeren. Hoe gaaf deze bak ook is .. het vertrouwen is weg en is wellicht in betere handen bij iemand met iets meer verstand er van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 13:01

Samantha89 schreef:
Ik ken de garage waar je je auto hebt gekocht (jou trouwens ook ook al ging dat niet altijd even lekker). Wacht morgen af wat hij zegt, het is echt een betrouwbare man. Ik heb werkelijk al mijn auto's daar gekocht. Mijn aller eerste autootje heb ik zelfs een paar keer terug gebracht omdat dat ding terug viel van de 100 naar de 50 op de snel weg, 3 keer had hij de auto weggebracht, ding bleef dat doen en ik voelde me niet meer veilig dus uiteindelijk had ik dat autootje omgeruild.(bleek achteraf iets heel simpels te zijn, wat ben ik vergeten is alweer ruim 7 jaar geleden). Toen had ik m'n 2de auto zelf in de praktijk gereden, in paniek de auto bij mij voor de deur laten zetten met een sleepwagen, weer een andere auto bij hem gekocht, kreeg netjes de sloopprijs van de in de prak gereden auto en die liet hij nog ophalen door een sloopbedrijf zonder extra kosten voor mij(auto had gelijk na t ongeluk naar de sloop gemoeten maar dat wilde ik niet omdat ik nog zo in de schrik zat). 3de auto weer na een aantal jaar bij hem verkocht omdat ik ging samen wonen en 2 auto's overbodig waren. Na 3 kwart jaar ging de auto van m'n vriend dood, daar ingeleverd, sloopprijs gehad en een andere auto gekocht, die auto was bovag onderhouden door de vorige eigenaar, hij had de papieren erbij, uiteindelijk er een jaar en iets ingereden en viel dat ding uit elkaar, zonder problemen een andere auto kunnen halen(uiteraard met bijbetaling maar kreeg nog een hoop geld terug voor die rammelbak) en die auto had ik nu nog steeds gehad als ik niet onverwachts m'n merrie ruim een jaar geleden moest ophalen. Heb toen een Opel vectra gekocht, met ruim 210 op de teller, gelijk een goede proef met trailer en paard erin erachter, remschijven gaf die auto toen aan, heb nieuwe remschijven gehad, radio was kapot heb een nieuwe radio gehad, elektrische buitenspiegel ook kapot ook een nieuwe gehad, allemaal zonder problemen. Die man helpt echt altijd, waar hij kan, alleen je moet echt geluk hebben met een auto. Ook al is een auto bovag onderhouden en heb je alle papieren erbij van de onderhoud en reparaties, dan zeg dat echt niet altijd alles.(heb dat natuurlijk zelf meegemaakt en ook hij snapte er niks van,bovag onderhouden, hij had die auto ook na laten kijken en uiteindelijk bleek er zoveel mis te zijn dat hij die auto weg had gebracht voor sloop of transport naar t buitenland ofzoiets). Dus wacht echt morgen af, het is echt een goede jongen, hij zal je echt niet belazeren. En het punt blijft, als je een 2de hands auto koop moet je gewoon geluk hebben.

Als je bij een garage een auto koopt en hij valt kort na aankoop op de snelweg terug van 100 naar 50 is het imo niet zo'n betrouwbare garage... Natuurlijk is het top dat er uiteindelijk mogelijkheid is tot ruilen en dat hij ernaar kijkt, maar juist als je bij een garage koopt verwacht je dit soort gedoe niet vlak na aankoop.

xDenies

Berichten: 13501
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-16 13:06

Ik heb zojuist contact gehad. Men schrok er van dat ik weer belde. Ze gingen kijken wat ze konden doen en contact opnemen met de monteur.

Ik heb nadrukkelijk aangegeven geen vertrouwen meer in de auto te hebben en dat deze auto wellicht beter af is bij iemand met meer ervaring.
Hij begreep het en liet zo snel mogelijk iets weten.

ikke

Berichten: 37626
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 13:21

xDenies schreef:
Ik heb zojuist contact gehad. Men schrok er van dat ik weer belde. Ze gingen kijken wat ze konden doen en contact opnemen met de monteur.

Ik heb nadrukkelijk aangegeven geen vertrouwen meer in de auto te hebben en dat deze auto wellicht beter af is bij iemand met meer ervaring.
Hij begreep het en liet zo snel mogelijk iets weten.

Verstandig :j

Zoals ik je al aangaf: verloren vertrouwen is lastig terug te krijgen, ook al is die auto 100% in orde.

Heb je die date nog? Laat 'm hier eens naar kijken:
http://www.car-business.nl/volvo/v70/vo ... 00673.html

Wel even telefoon terug laten plaatsen zoals het hoort.
Luxe versie van mijn V70 (ik heb geen elektrische stoelen en telefoon) maar met hetzelfde woest sterke motorblok en automaat (ik heb een handbak) en die G3 rijdt je er wel uit als je regelmatig naar Limburg gaat.

xDenies

Berichten: 13501
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Auto gekocht ... en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-16 13:23

Haha ja die date blijft hopelijk wel ;)

Ik wil eerst zien hoe dit afloopt voordat ik op een ander 'paard ga wedden'. :)

MallyBelly

Berichten: 3544
Geregistreerd: 23-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 13:43

Stom, absoluut niet!!.. Mij is het ook overkomen.. Ook een goed aangeschreven auto garage, in een ons kent ons dorp..
Ik heb in maart een auto gekocht, mn eerste eigen. Mitsubishi, best een zware auto, ook voor de trailer. Immers wilde ik graag ook op pad nu ik mij rijbewijs had. En ook voor mij heel duur...

2,5 maand mee gereden, toen stond ik langs de kant van de weg. Mét trailer. Godzijdank zonder paard. Bleek hij al tijden olie te lekken van de versnellingsbak, dus ik heb complete versnellingsbak en bijbehorende materialen naar knoppen gereden.. (kans dat de garage houder dit wist is net zo groot als dat hij het niet wist.)

Ik wist helaas toen niet dat je ook met zn auto terug mocht gaan van de wet, dus ik heb hem verkocht aan mijn stiefvader(vrachtwagen en auto monteur) die zo lief was hem voor een redelijk bedrag over te kopen.

Nu rij ik een heel goedkoop fiatje maar het rijd en daar ben ik al blij mee.

Ik zou met deze kennis van de linkjes die hier gegeven zijn gewoon terug gaan en vaak ook! Totdat desnoods de hele auto nieuw is onder de motorkap!


Edit, lees net je laatst geplaatste berichtje. Gelukkig zijn ze nog bereid een oplossing te zoeken! Wat fijn!

luuntje

Berichten: 14000
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Auto gekocht ... en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 13:55

Hopelijk kom je eruit met de verkoper.

Nu moet ik zeggen dat ikhet geen al te beste garage vind als hij vaker auto's verkoopt waar iets mis mee is.
Repareren is niet aardig, maar verplicht.
Sterker nog een kapotte auto moet je niet verkopen.

MarjanB

Berichten: 16536
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Auto gekocht ... en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 14:03

Als ik de ervaringen van Samantha lees, zou ik er juist geen auto gaan kopen :') Dat ie alles netjes oplost is super maar hij moet je gewoon een auto verkopen die goed is en waar je geen proefkonijn in bent of ie t wel of niet blijft doen.

Ik heb zelf al zo'n 7 2e hands auto's gehad die ik voor €1 tot €7.000 heb gekocht en ik heb nooit problemen gehad die hierboven beschreven zijn, de 1 particulier gekocht en de ander bij garage's. Alleen gewoon onderhoud gehad in de loop der jaren en nooit van dit soort geklooi.

xDenies

Berichten: 13501
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Auto gekocht ... en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-16 14:06

Nouja ze zullen wel iets meer auto's verkocht hebben dan deze pech gevallen :') Ik wil zeker geen kwaad over de garage uitspreken.

Wel wil ik het opgelost hebben en met een goed gevoel de weg op kunnen gaan.

Anoniem

Re: Auto gekocht ... en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 15:14

Ik vind een auto verkopen waarbij de distributieriem er 'los op ligt' en waarbij de spanner niet is aangedraaid niet echt pech.. Iets als een auto die van 100 naar 50 terugvalt is imo ook niet echt 'pech' maar getuigt eerder van een slechte garage danwel doelbewust gesjoemel.

Niet om je af te vallen ofzo hoor, want ik zou het ook absoluut onderling met ze proberen op te lossen. Maar ik denk dat het een beetje te min is om het pechgevalletjes te noemen.

xDenies

Berichten: 13501
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Auto gekocht ... en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-16 15:28

Nee dat kan ik me voorstellen. Maar die riem lag er niet los op toen ik hem gekocht heb. Die lag er los op nadat er mee doorgereden was.

Maar ik ben het met je eens dat dit niet hoort. Ik ben ook benieuwd welke oplossing(en) er gaan komen.

xDenies

Berichten: 13501
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-16 16:57

Ben zojuist terug gebeld. Ik denk ook echt wel dat hun er net zo van balen als ik. Ik ging daar weg als een trotse pauw met die bak en dat hebben ze ook gezien.

Hij wilt nog één keer die monteur laten kijken hoe en wat .. hij begrijpt mijn onzekerheid, teleurstelling en dat het vertrouwen terug is en gaf ook gelijk als aanbod dat als dit nu weer zo'n gedoe is .. dat hij de auto terug koopt.

Ik vind dit heel netjes en had dit absoluut niet verwacht. Had verwacht dat ze nu onderhand wel gestoord van me zouden worden.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20040
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Auto gekocht ... en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 17:13

Dat is zeker netjes!

Tip voor in de toekomst, jij jouw betrouwbaarheid. Dan denk ik aan degelijkheid en aan duitse automerken, of de auto die ikke liet zien. (Persoonlijk goede ervaringen met jawel opel en mercedes.)
Of een auto met een ketting ipv distributieriem.
Maar niet aan het type auto dat jij hebt gekocht. :o

Het oog wil ook wat maar dan moet je ook gewoon echt meer neerleggen. Niet kijken naar hoe groot die vette bak is, dat zegt vaak helemaal niks over mogen trekken.

Moet je er trouwens echt een 2paards mee treken of is 1,5 ook goed?

xDenies

Berichten: 13501
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Auto gekocht ... en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-16 17:17

Nee nee, was echt voor 1,5 paards bedoelt. 2 paards is niet te betalen, heb ook bij een Kia Sorento gekeken maar dat kon ik niet per maand ophoesten. Of nouja kon wel .. maar wilde ik niet. Was wel een diesel.

Ik dacht genoeg te hebben gelezen en dat de Santa Fe een oké auto was.. maar helaas. Dat de looks erbij waren (country uitvoering) was alleen maar een pluspunt maar zeker geen must. Had ie grijs geweest dan vond ik hem net zo leuk.
Ik dacht echt dat ik geluk had ....