Oornetje gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saaams

Berichten: 13283
Geregistreerd: 20-01-10

Oornetje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-16 22:15

Hoi bokkers

Ik ben op zoek naar een oornetje in wit met blauwe of bruine bies of een bruine.

Nu heb ik zowel een maat pony als een full gepast van eskadron. Puur omdat ik van de vorm en stijl houd van de oornetjes. Maar beide lijken niet goed te passen.

Pony

Afbeelding

Afbeelding


Full


Afbeelding

Afbeelding


Ik zoek dus een oornetje in deze stijl, niet geheel van katoen. Maximaal €40 liefst ruime pony of cob. Iemand enig idee waar te vinden?

Hamstertje0
Berichten: 34
Geregistreerd: 14-10-16

Re: Oornetje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 23:18

Je kan bij de ooteman paardensport winkel kijken. Misschien dat ze daar wat hebben

Arashah

Berichten: 1142
Geregistreerd: 24-03-07
Woonplaats: Op een mooi plekje :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-16 23:28

Daarom maak ik mijn oornetjes zelf, heb ik nooit dit probleem. en precies hoe ik het wil hebben. schuift ook nooit omdat achter de oren onder de bakstuk het oornetje is verlengerd.

misschien een idee om een oornetje op maat te laten maken? zoek op internet, daar zijn mensen die dat maken kunnen. of je op 40 uitkomt weet ik niet, kan een beetje duurder uitvallen maar dan heb je wel alles op maat.

dit is een oornetje die ik gemaakt heb: bij zijn oren ziet er uit dat het niet past maar ik had de oren niet zo goed over zijn oren getrokken, normaal zit dat perfekt. (het is geen reklame maar om je een idee te geven dat er mensen zijn die zoiet voor je kunnen maken)

Afbeelding

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: Oornetje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 18:41

Bij Equichique.nl hebben ze alleszins een blauw oornetje met een wit randje. Weet niet of je deze mooi vind? Dit is in ieder geval de link: http://www.equichique.nl/Equest_oornetje_one_cord . Ook wit met bruin kan je kiezen. Deze oornetjes kosten maar €26,50 en je kan de kleuren zelfs zelf kiezen! Ik vind dit persoonlijk wel leuke oornetjes. Hoop dat ik je hiermee kan helpen Groetjes Margaux

Saaams

Berichten: 13283
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Oornetje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-16 18:47

Bedankt voor de tip, helaas ook alleen pony en full en ik ben bang dat het toch te klein word.

Maat middel van BR past ze al niet, die pony van eskadron wel maar iets krap.

Ik heb nu een cob van anky, die past mooi maar is er niet in wit of zwart of bruin.

Laurievc

Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:01

Ik weet niet wat de prijzen ervan zijn, maar mocht je niks vinden kan je mensen zoeken die deze zelf maken.

Dit is een voorbeeldje waar ik al veel positieve ervaringen van heb gehoord via kenissen:
https://www.facebook.com/BlingBonnets/?fref=ts

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:01

Ik had een oornetje maat full voor mijn pony en deed watjes bovenin de oren dan bleef die staan :') er is geen tussen maat helaas

Laurievc

Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Oornetje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:02

Of je laat ze inkorten door (groot)moeder. Niet moeilijk, ik deed het ook. :)

Saaams

Berichten: 13283
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-16 19:25

Laurievc schreef:
Ik weet niet wat de prijzen ervan zijn, maar mocht je niks vinden kan je mensen zoeken die deze zelf maken.

Dit is een voorbeeldje waar ik al veel positieve ervaringen van heb gehoord via kenissen:
https://www.facebook.com/BlingBonnets/?fref=ts


Bedankt! Ik ga degene contacten.

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: Oornetje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 19:35

Veel succes met zoeken! :)