Ik woon op mezelf in een appartement van ongeveer 80 m² zonder tuin, ik woon hier samen met mijn 11 jarige binnenkat Liesje

Nu ben ik best veel van huis, ik werk fulltime en ben s avonds of in het weekend ook wel eens van huis.
Ik sta eerder op en ga wat later naar bed zodat ik nog lekker kan knuffelen met Liesje.
Ik twijfel alleen best vaak of Liesje zich niet verveelt en of ze niet eenzaam is als ik er niet ben....
Liesje vindt het heerlijk om te knuffelen maar als ze er genoeg van heeft gaat ze in de vensterbank liggen of ergens anders in huis, ook als ik veel van huis ben geweest. Het is dus niet zo dat ze continue om me heen hangt. Ik ben inmiddels aan het rondkijken naar een grote krabpaal zodat ze daar ook wat mee kan en verder wat speeltjes enz, maar daar doet ze niet echt veel mee, ze slaapt vooral veel en lekker luieren.
Wie kan mij helpen, is het erg om een kat veel alleen te laten, moet er een kat bij ( mits Liesje dit toe laat ) of maak ik me te druk en denk ik te menselijk....
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groetjes Nienke