In goede en kwade tijden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Luna2006

Berichten: 3161
Geregistreerd: 03-04-13

In goede en kwade tijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-16 20:47

Hey allemaal,
Ik zou heel graag dit topic openen, even alle goede en kwade tijden terug kijken. Maar voor mij is dit een gouden jaar geweest. Wat heb ik genoten van de liefde van mijn dieren dit jaar <3


Als allereerst, februari/maart lag er nog redelijk wat sneeuw. Een vriendin en ik zijn toen het bos in getrokken en hebben foto's genomen van mijn paardjes. Deze foto vond ik echt een blikvanger, Mijn jaarling merrie Maylinn
Afbeelding

In het voorjaar heb ik ook een fotoshoot gedaan met Maylinn, wat is het toch een knap meiske <3
Afbeelding

Ondanks dat marley al bijna de 300 dagen dracht had bereikt, was haar buik nog niet heel groot -O-
Afbeelding

Onverwacht werd ik gelijk verliefd, Dit was 1 van de verkoopsfoto's van mijn laatste aankoop, Delinda Of The Fairy Tale Ranch. Wij hebben haar hier Muis gedoopt.
Afbeelding

1,5 week later beviel ze van een prachtig zwart bont hengstveulentje, BLS Mystery Gift, of kortweg Appie
Afbeelding

Afbeelding

Helaas sloeg het noodlot toe en Werd appie heel erg ziek. Hij heeft 2 weken op de kliniek gestaan, mijn arme ventje :(

Afbeelding

En dan eindelijk, na 327 dagen dracht, mijn eerste veulen waar ik vanaf het begin alles zelf heb kunnen kiezen.
Uit een combinatie van Silver plates baccarra sampson en mijn geweldige merrie marley, werdt geboren:
BLS I Gotta Nose For Love, kortweg Obi. Het grootste wondertje ooit voor mij geboren.

Afbeelding

Obi is duidelijk de man van de kudde, mijn klein draakje }>
Afbeelding

Natuurlijk werd er dit jaar heel wat af geknuffeld met de veulens en de andere paardjes <3
Afbeelding

Afbeelding

Appie kwam er ook weer beter bovenop!
Afbeelding

Dan was het de NMPRS merriekeuring. Muis en Obi haalden beiden een 2de premie. Bij beiden had ik het gevoel dat er meer in zat, ze waren beiden nogal onder de indruk van de drukte en gillende merries en veulens. Volgend jaar nieuwe kansen!
Afbeelding

Voorlopig vul ik mijn dagen met heerlijk genieten van mijn 2 veulens, ze zijn een geweldig team en met beiden heb ik een enorme band ontwikkeld. Ook met de andere paarden worden er veel wandelingen gedaan, daar kunnen ze echt van genieten.
Afbeelding

Laibadji

Berichten: 1688
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: Belgiƫ

Re: In goede en kwade tijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 21:02

Wat een dotjes!!! Super mooie paardjes heb je! <3

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: In goede en kwade tijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 23:29

Leuke foto's! Hoeveel paarden heb je nou precies? :D

Luna2006

Berichten: 3161
Geregistreerd: 03-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-16 23:42

Laibadji schreef:
Wat een dotjes!!! Super mooie paardjes heb je! <3


Dankjewel!


antje_vip schreef:
Leuke foto's! Hoeveel paarden heb je nou precies? :D


Heb 6 paardjes nu :) luna een shetlander, marley de vosbonte. Muis, appie, obi en maylinn.