Autumn desert trail 2016

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ketly

Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 20:23

Hahaha oriëntatieproblemen Magda _O-

Onze standfoto is prachtig! <3

_l_amanda_l_

Berichten: 6052
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: op de grens van Friesland en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 20:23

magda_90 schreef:
800 maar? :')


:+ Ik zeg nííeets! (behalve dat het met mijn trage pctje nog wel even duurt, ben op de helft dag de zaterdag! )
Ketly heb ik helaasch niet bewust gespot ... Wel Sas, Nientsje, Nadia, Loes-met-de-spikkels, Koekeroekus, Sure_lee, S_imonee, Nanda, Ingrid, Leny, Claudia en nog een boel Bokkers! :))

Mijn foto's komen ook op oypo voor de nabestellingen en zal mn best doen ook wat webbestandjes in een mapje te krijgen ergens deze week! (drukdruk)
Laatst bijgewerkt door _l_amanda_l_ op 30-10-16 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

kionasuppie

Berichten: 1748
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 20:24

Magda en amanda, Jullie dixie word meegenomen als tip naar volgend jaar!
Wat betreft de antwoorden van de puzzel deze is goed aangekomen op dat A4-tje. Dat is helemaal goed hebben wij allemaal uitgezocht.. Mensen van secretariaat zijn extra geinstrueerd maar was blijkbaar nog niet genoeg, is voor volgend jaar een leerpunt.
Loes-freke, fijn dat je het erbij laat. wij nemen alles wat wij te horen krijgen zeer serieus en proberen er het beste van te maken en te verbeteren.

Ben ik nog iemand vergeten? :D

xPearl

Berichten: 3277
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 20:24

_l_amanda_l_ schreef:
magda_90 schreef:
800 maar? :')


:+ Ik zeg nííeets! (behalve dat het met mijn trage pctje nog wel even duurt, ben op de helft dag de zaterdag! )
Ketly, jij hebt een bonte, toch? :o Heb je niet bewust gespot ... Wel Sas, Nientsje, Nadia, Loes-met-de-spikkels, Koekeroekus, Sure_lee, S_imonee, Nanda, Ingrid, Leny, Claudia en nog een boel Bokkers! :))

Mijn foto's komen ook op oypo voor de nabestellingen en zal mn best doen ook wat webbestandjes in een mapje te krijgen ergens deze week! (drukdruk)


Ik ben gespot, heujjj! Hahaha *\o/*

Qimm

Berichten: 15166
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 20:24

magda_90 schreef:
Qimm schreef:
Spannend!!


Je ligt ergens onder de stapel dacht ik? :+ Ik kom je wel tegen. :')


Als je me maar tegenkomt :P ik heb een tegoedbon voor jou

Ketly

Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 20:25

_l_amanda_l_ schreef:
magda_90 schreef:
800 maar? :')


:+ Ik zeg nííeets! (behalve dat het met mijn trage pctje nog wel even duurt, ben op de helft dag de zaterdag! )
Ketly heb ik helaasch niet bewust gespot ... Wel Sas, Nientsje, Nadia, Loes-met-de-spikkels, Koekeroekus, Sure_lee, S_imonee, Nanda, Ingrid, Leny, Claudia en nog een boel Bokkers! :))

Mijn foto's komen ook op oypo voor de nabestellingen en zal mn best doen ook wat webbestandjes in een mapje te krijgen ergens deze week! (drukdruk)


Die was inderdaad twee jaar terug mee :D Inmiddels een saaie bruine haha!

magda_90
Berichten: 32281
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 20:29

Ketly schreef:
Hahaha oriëntatieproblemen Magda _O-

Onze standfoto is prachtig! <3


Dank!

Amanda, hoe onthoud jij al die Bokkers, hoe vaak ik dit topic al niet ben doorgescrold. :')

kionasuppie, heel serieus was die Dixie niet bedoeld hoor. :+ toch lief desondanks. :P

Qimm, ik heb je sowieso gespot. :j

xPearl

Berichten: 3277
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 20:33

@kionasuppie
Waar was jij vanmorgen dan? Rond 11u? Volgensmij heb ik jou wel gespot!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 20:33

@magda_90 ben jij een van de fotografen waarbij je kon bestellen?
En waar vind je die foto's?
Ik hoop dat iemand mij nog in galop heeft. Ik dacht het wel.
Dus als je een tinker met een grijs dekje en twee hengstenvlechten ziet :D

magda_90
Berichten: 32281
Geregistreerd: 24-09-06

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 20:38

Een van de twee inderdaad. Heb je die coupon en het visitekaartje? Daar staat het adres van Oypo op. :j
Ik zal vanavond even de exacte linkjes in orde maken dan plaats ik ze in dit topic. :)

Zaterdag of zondag?

magda_90
Berichten: 32281
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 20:55

Zo, ze worden nu in een batchbewerking verkleind en voorzien van mijn logo en gaan dan naar Google+ en Oypo. Het zijn er maar 1249, graag een beetje geduld dus. :')

Belle2000, waarschijnlijk heb ik je wel hoor maar ik staar een beetje blind op mijn selectie ondertussen. :=

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Niene87

Berichten: 3402
Geregistreerd: 09-03-10
Woonplaats: Enschede

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 20:58

Amanda ik heb naar je gezwaaid!! *D

Santos_05

Berichten: 3073
Geregistreerd: 23-12-04

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 21:08

Ben benieuwd! Heb mezelf al gespot, maar achter de andere trekpaarden :) We hebben heel veel geduld (not), erg hè ;)

kionasuppie

Berichten: 1748
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 21:10

Nee snap ik maar vind wel dat er wat aandacht aan besteed moet worden, het is echt super dat jullie hier 2 dagen staan en dan moeten jullie goed verzorgd worden!!

xpearl. dat kan zeker, ik stond van 9 tot 1 bij de vetcheck. als enige harslag te meten dus kan niet missen :D

xPearl

Berichten: 3277
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 21:12

kionasuppie schreef:
xpearl. dat kan zeker, ik stond van 9 tot 1 bij de vetcheck. als enige harslag te meten dus kan niet missen :D


Oh, dan heb je de mijne ook gedaan! Meneer de druktemaker :')

kionasuppie

Berichten: 1748
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 21:14

Haha sorry ik heb even naar je foto's gekeken maar er komen zoveel paarden voorbij op zo'n dag en zoveel gezichten dat ik het me zo 1,2,3 niet herriner. nog een setje kleuren e.d. waar ik je aan kon herkennen evt? :+

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 21:15

xPearl schreef:
kionasuppie schreef:
xpearl. dat kan zeker, ik stond van 9 tot 1 bij de vetcheck. als enige harslag te meten dus kan niet missen :D


Oh, dan heb je de mijne ook gedaan! Meneer de druktemaker :')


en hij was zo mak zei je :D :P

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 21:17

welke fotograaf was zaterdag bij de boomstammen foto's nemen, van de spikkeltje stip?

magda_90
Berichten: 32281
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 21:18

kionasuppie schreef:
Nee snap ik maar vind wel dat er wat aandacht aan besteed moet worden, het is echt super dat jullie hier 2 dagen staan en dan moeten jullie goed verzorgd worden!!

xpearl. dat kan zeker, ik stond van 9 tot 1 bij de vetcheck. als enige harslag te meten dus kan niet missen :D


Lief. <3

Qimm

Berichten: 15166
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 21:19

Jaaaaa daar ben ik!! Gaaf magda

magda_90
Berichten: 32281
Geregistreerd: 24-09-06

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 21:22

Top!

_l_amanda_l_

Berichten: 6052
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: op de grens van Friesland en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 21:25

Ojaa, en Niene! :D Haha Magda, ik "ken" de meesten al van andere evenementen, dus dan is onthouden wel makkelijk.. ;)
Mijn foto's van vandaag gaan pas op de pc als die van gisteren klaar zijn, ik ken mezelf :o Anders dan wordt het pctje wel erg traag met al die mb's...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 21:26

Super mooie foto's maak jij magda! Is wel beter dan vorig jaar of niet? Zag toen dat er heel veel mist was.

xPearl

Berichten: 3277
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 21:27

kionasuppie schreef:
Haha sorry ik heb even naar je foto's gekeken maar er komen zoveel paarden voorbij op zo'n dag en zoveel gezichten dat ik het me zo 1,2,3 niet herriner. nog een setje kleuren e.d. waar ik je aan kon herkennen evt? :+


Dit waren wij;
Afbeelding
(Met mn rij-maatje er achter)
Ik had een rode softshell-jas aan, en mn (zwarte) paard een rood/blauw eurostar dekje.
Hij was diegene die moeite had met de 15sec stilstaan & alleen maar rondjes draaide toen ik naast 'm liep :'). 2 meiden gingen voor mij, en toen zei je nog; 'Of was jij eerst?' maar heb hun voor laten gaan, haha.

loes-freke schreef:
xPearl schreef:
Oh, dan heb je de mijne ook gedaan! Meneer de druktemaker :')


en hij was zo mak zei je :D :P


Hij was zeker braaf! Heeft zich erg goed gedragen, ook op de vlakte!
Tot we terug gingen stappen. Hij ging stilstaan en achteruit, en hij wou niet meer vooruit. Dus ik heb een heel stuk terug gelopen met hem :'). De hele tijd heel braaf, maar toen was die toch wel aan t stuiteren naast me, haha. Geen idee waarom die ineens stil stond, maar hij wou niks meer.
Na 3x er op en er af had hij het eindelijk door en konden we doorrijden, haha!

magda_90
Berichten: 32281
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 21:27

Zo zit ik ook, eerst alles van zaterdag online dan pas die van vandaag importeren. :+

Bedankt Belle. :o Ja en nee, de zon was veel warmer maar ik houdt bij dit evenement veel meer van wat lichte mist en bewolking. :j Zul je wel zien in de foto's die ik vandaag heb gemaakt. :)