[FOTO] Vrolijke herfstfoto's van schattige honden!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fearn

[FOTO] Vrolijke herfstfoto's van schattige honden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-16 09:14

Hoi! :D

Voor mijn portfolio heb ik weer eens hondenfoto's gemaakt. Nu natuurlijk echt in de herfstsfeer <3

Ik ben nog echt bezig met mijn eigen stijl ontwikkelen zodat deze steeds herkenbaarder wordt. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Reacties en/of opbouwende kritiek zijn altijd welkom!

Eerst was Charlie aan de beurt, een kruising Chihuahua x Teckel :)

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4. ;)
Afbeelding

Toen Yana & Tintin, Yana's ras is onbekend, zij is een opvanghond uit het buitenland, en Tintin is waarschijnlijk iets van een herder kruising.

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

En toen nog Igor (ook een hond uit het buitenland), hij is van bokker Jorinda :P

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

Bedankt voor het kijken! :)

Jorinda

Re: [FOTO] Vrolijke herfstfoto's van schattige honden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 09:21

Igorrrr <3 Zo blij met de foto's!

Vind de foto's (vanuit fotografen standpunt, niet vanuit klant-standpunt) iets te rood en te heftig. Persoonlijk had ik dat wat minder gedaan, maar zoals jij zegt dat je nog een beetje je eigen stijl aan het zoeken bent, zo heeft ieder zijn eigen stijl natuurlijk.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-16 09:22

Jorinda schreef:
Igorrrr <3 Zo blij met de foto's!

Vind de foto's (vanuit fotografen standpunt, niet vanuit klant-standpunt) iets te rood en te heftig. Persoonlijk had ik dat wat minder gedaan, maar zoals jij zegt dat je nog een beetje je eigen stijl aan het zoeken bent, zo heeft ieder zijn eigen stijl natuurlijk.

Ik snap wat je bedoelt hoor! :) Neem dit zeker mee, de volgende keer misschien iets minder saturatie en wat koelere tinten.