Nakomelingen Alexandro P

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eef93

Berichten: 116
Geregistreerd: 29-04-11

Nakomelingen Alexandro P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-16 19:11

Hallo,

Helaas dit jaar het vervelende nieuws gekregen dat onze merrie een chronische blessure heeft. Ze is helaas afgekeurd voor de sport. Tot nu toe gaat het erg goed op recreatief gebied en maken wij veel buitenritjes.
Omdat deze merrie een zeer fijn karakter heeft een hele grote emotionele waarde voor ons is, hebben wij besloten haar te laten dekken. We hebben gekozen voor de hengst Alexandro P.
Wij hopen daarom over 1,5 jaar een mooie opvolger van onze merrie te verwelkomen.

Wie heeft er nakomelingen van Alexandro. Hoe zijn ze? Ik ben zo benieuwd. *\o/* *\o/*

petraaken

Berichten: 44206
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Re: Nakomelingen Alexandro P

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:38

F-aM --> FB

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Nakomelingen Alexandro P

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:40

Ik zou eens lezen in het Gelderse huiskamer topic.

Ik heb een zelf gefokte Alexandro. Superfijn paard. Heerlijk te rijden.

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:45

Ik heb een 3-jarige uit een elite Jazz x Vanitas merrie. Ik vind het een super fijn paard, hij is wel behoorlijk wantrouwend en een mietje, maar door hem de tijd en vertrouwen te geven pakt hij alles super makkelijk en snel op. Op papier is het een dressuurpaard, maar heb hem afgelopen januari mee laten doen aan een vrijspringwedstrijd en hij deed leuk mee tussen de springpaarden. Ook heb ik hem al een paar keer voor de band gehad wat hij ook makkelijk doet.

Wat voor merrie heb je?

Eef93

Berichten: 116
Geregistreerd: 29-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-16 22:07

Nies_ schreef:
Ik heb een 3-jarige uit een elite Jazz x Vanitas merrie. Ik vind het een super fijn paard, hij is wel behoorlijk wantrouwend en een mietje, maar door hem de tijd en vertrouwen te geven pakt hij alles super makkelijk en snel op. Op papier is het een dressuurpaard, maar heb hem afgelopen januari mee laten doen aan een vrijspringwedstrijd en hij deed leuk mee tussen de springpaarden. Ook heb ik hem al een paar keer voor de band gehad wat hij ook makkelijk doet.

Wat voor merrie heb je?


Een springmerrie Canturano x Vasco
Leuk paard!! heb eff op je profiel gespiekt.

Eef93

Berichten: 116
Geregistreerd: 29-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-16 22:08

NatasjavE schreef:
Ik zou eens lezen in het Gelderse huiskamer topic.

Ik heb een zelf gefokte Alexandro. Superfijn paard. Heerlijk te rijden.


Bedankt voor je reactie. Ik ben niet erg handig op bokt dus hoe kom ik op het gelderse huiskamer topic terecht haha? :+ :D

Olympia96

Berichten: 3299
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Nakomelingen Alexandro P

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 22:18


NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 22:19


mickey75
Berichten: 56
Geregistreerd: 10-07-08

Re: Nakomelingen Alexandro P

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 11:52

Wij hebben een dametje van nu 4 maand van Alexandro,op stal lekker nieuwsgierig maar braaf maar aan het touw een echte praatjesmaakster op zn tijd.
De tijd zal het leren hoe ze zich verder ontwikkeld.
Komt trouwens uit een elite merrie van Tuschinsky.

Jasmijn1989

Berichten: 759
Geregistreerd: 02-10-08
Woonplaats: Kaatsheuvel

Re: Nakomelingen Alexandro P

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 12:04

Leuk nog meer Alexandro's! De mijne is 2,5 dus ik kan er nog niet mega veel over zeggen. Behalve dat hij echt super leuk is :D Ik ben nog steeds super blij met mijn keuze.

Eef93

Berichten: 116
Geregistreerd: 29-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-16 13:33


Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 16:45

mickey75 schreef:
Wij hebben een dametje van nu 4 maand van Alexandro,op stal lekker nieuwsgierig maar braaf maar aan het touw een echte praatjesmaakster op zn tijd.
De tijd zal het leren hoe ze zich verder ontwikkeld.
Komt trouwens uit een elite merrie van Tuschinsky.

Ik heb die van mij als 2-jarige gekocht en die heeft een ruim half jaar enorm veel gesteigerd, zowel los als aan de hand en ook aan de longe. Ik had bijna schrik dat ik ooit op dat beest moest gaan zitten, maar van de een op de andere dag was het over. Een vriendin van mij kan er trouwens helemaal niet mee overweg, dan heeft hij ook enorm veel praatjes.


Een Alexandro uit een springpaard merrie vind ik wel interessant, ben heel benieuwd naar je veulen. :) Die van mij springt niet slecht, alleen z'n houding is niet om over naar huis te schrijven, maar dat is ook niet gek met een Jazz merrie erachter natuurlijk.

Eef93

Berichten: 116
Geregistreerd: 29-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-16 19:58

Nies_ schreef:
mickey75 schreef:
Wij hebben een dametje van nu 4 maand van Alexandro,op stal lekker nieuwsgierig maar braaf maar aan het touw een echte praatjesmaakster op zn tijd.
De tijd zal het leren hoe ze zich verder ontwikkeld.
Komt trouwens uit een elite merrie van Tuschinsky.

Ik heb die van mij als 2-jarige gekocht en die heeft een ruim half jaar enorm veel gesteigerd, zowel los als aan de hand en ook aan de longe. Ik had bijna schrik dat ik ooit op dat beest moest gaan zitten, maar van de een op de andere dag was het over. Een vriendin van mij kan er trouwens helemaal niet mee overweg, dan heeft hij ook enorm veel praatjes.


Een Alexandro uit een springpaard merrie vind ik wel interessant, ben heel benieuwd naar je veulen. :) Die van mij springt niet slecht, alleen z'n houding is niet om over naar huis te schrijven, maar dat is ook niet gek met een Jazz merrie erachter natuurlijk.


Fijn dat het ineens opgehouden is!!
Het is wel een hele chique springmerrie vind ik zelf haha

Afbeelding