gezocht patrick

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moonvh
Berichten: 3
Geregistreerd: 16-10-16

gezocht patrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-16 23:23

hallo allemaal

ik heb in 2010 mijn tinker Patrick moeten verkopen.
hij is goed terecht gekomen maar de afgelopen 3 jaar heeft Patrick enorm lopen sukkelen met zijn gezondheid. daarom had de toen huidige eigenaressen de moeilijke keuze moeten maken om hem te verkopen . na dat ze hem had verkocht (31-07-2016) aan mensen met achteraf valse belofte kwam ze er achter dat Patrick zonder haar weten verhandeld is op een paardenmarkt ter Loenen op 01-08-2016. Wij weten nu niet waar Patrick is en hoe het met hem gaat.
We geven heel veel om dit paardje dus willen graag weten waar hij is en of het goed met hem gaat.

Graag zou ik daarom in contact komen met de huidige eigenaressen omgeving? Loenen, Beekbergen, Lieren, Voorhuizen. Dus als iemand iets meer weet ik hoor het heel graag!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding





Het gaat dus op een tinker ruin genaamd Patrick geboren 01-01-2002.

Kanto
Berichten: 617
Geregistreerd: 25-05-15

Re: gezocht patrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 23:45


moonvh
Berichten: 3
Geregistreerd: 16-10-16

Re: gezocht patrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-16 23:54

ja klopt is inderdaad dezelfde.

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 08:13

kayaxtg schreef:


Omdat er al een topic bestaat over dit paard, ga ik dit topic sluiten. Er is namelijk maar 1 topic per paard toegestaan op [OV] Opsporing verzocht.

Het is toegestaan om 1 keer per maand een zogenoemde 'up' te plaatsen waardoor het topic weer bovenin de lijst verschijnt. Daarnaast is het voor TS slim om de link van het betreffende topic in haar onderschrift te plaatsen zodat het nog meer zichtbaarheid krijgt op het forum.