Ervaring met webshop Cheval de Vie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Walrus
Berichten: 267
Geregistreerd: 09-04-14

Ervaring met webshop Cheval de Vie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-16 13:49

Heeft iemand ervaring met webshop Cheval de Vie.

Heb op donderdag 1 september een bestelling gedaan, 7 september nog niets ontvangen en een mail verzonden dat, indien mijn bestelling niet voor 9 september binnen zou zijn ik van de koop af wilde zien.

8 september weer een mail verzonden dat ik nog niets had vernomen. Ik heb toen reactie ontvangen dat mijn bestelling morgen (9 september dus) afgeleverd ging worden. Helaas is de bestelling helemaal nog niet afgeleverd.

Op 12/13/14 september gemaild dat ik mijn geld terug wil omdat ze nu mijn spullen en mijn geld hebben. De 14e reactie ontvangen met de standaard smoesjes dat ze er uit hadden gelegen en betaling vandaag mijn kant op ging komen, tot op heden nog geen retourstorting ontvangen.

Gisteravond weer een mail verzonden met de melding dat mijn bedrag nog niet terug is gestort.

Iemand dezelfde ervaring met deze webshop?

Faruba

Berichten: 1807
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Reeuwijk.

Re: Ervaring met webshop Cheval de Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 13:13

Ben benieuwd hoe dit is afgelopen,inmiddels je bestelling al ontvangen of je geld terug gehad?

Mallootje

Berichten: 5620
Geregistreerd: 02-04-08
Woonplaats: Belgie

Re: Ervaring met webshop Cheval de Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 17:05

Ik heb recent een partij zadeldekjes van hen overgenomen, alles heel vlot verlopen.. Communicatie verliep via Marktplaats.

Walrus
Berichten: 267
Geregistreerd: 09-04-14

Re: Ervaring met webshop Cheval de Vie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-16 11:52

Inmiddels mijn geld ontvangen.

leodaan
Berichten: 1
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 11:57

Hallo,

Mag ik vragen hoe je uiteindelijk je geld hebt teruggekregen? Ik heb 21 september jl. 4 drinkbakken bij ze besteld en betaald, maar tot op heden niets ontvangen en meer van ze vernomen. Telefoon/mail reageren ze niet op.

Weet iemand er wel iemand aanwezig op het adres in Hoenderloo? Er staat namelijk op de site dat je geen spullen kunt retourneren naar dat adres.

Faruba

Berichten: 1807
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Reeuwijk.

Re: Ervaring met webshop Cheval de Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 13:17

Ze wonen op Miggelenbergweg 54 Hoenderloo,is gewoon een woonhuis.