Nummer divoza voor BE

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
The_Cat

Berichten: 7286
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Nummer divoza voor BE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-16 09:10

Ik hoop dat iemand me uit de brand kan helpen, want ik geraak niet binnen en divoza facebook antwoord niet.

Ik zou graag bellen naar de klantenservice van divoza maar ik krijg geen nummer gevormd dat blijkbaar bekend is vanuit belgie.

Via hun site vond ik dit:

Telefoon +31(0594) 51 21 45

en als belg zijnde heb ik dit gevormd:

Telefoon +31 51 21 45 waarbij ik de melding kreeg dat het nummer niet bestaat. Vervolgens geprobeerd om 0031 er van te maken, werkt ook niet. Gewoon gebeld naar 0594 51 21 45 werkt ook niet, en Telefoon +31 0594 51 21 45 werkt ook niet. En ik zou eigenlijk heel graag de klantenservice vastkrijgen. Ik had ene bestelling via mail gedaan omdat ik niet kan afrekenen met men account. Maar nu heb ik een foute prijs op mijn betaalscherm. -O- EN ik had graag gebeld om het vandaag nog af te kunnen rekenen

Rochiril

Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Born

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 09:12

+31 594 512145

dat zou moeten werken. Even de 0 voor het netnummer weglaten als je de landcode gebruikt.
0031 of +31 zou geen verschil mogen maken.

Yontheke

Berichten: 4434
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: Retie

Re: Nummer divoza voor BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 09:13

Ik kan als belg ook niet afrekenen met mijn account. Als je gewoon je bestelling plaatst zonder in te loggen op je account lukt het wel.

The_Cat

Berichten: 7286
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: Nummer divoza voor BE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-16 09:18

Bedankt Rochiril, heb ik nog niet geprobeerd!

en yontheke, had ik al wel getest, ging ook niet

Yontheke

Berichten: 4434
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: Retie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 09:21

The_Cat schreef:
Bedankt Rochiril, heb ik nog niet geprobeerd!

en yontheke, had ik al wel getest, ging ook niet


Lastig zeg! Dat ging bij mij wel.
De klantenservice van Divoza heb ik ook aan de lijn gehad toen het op mijn account plots niet meer werkte. Niet de meest behulpzame. Heb lang ook niets meer bij hun online besteld tot ik merkte dat het wel lukte als ik met niet inlogde op mijn account.

The_Cat

Berichten: 7286
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-16 09:29

Yontheke schreef:
The_Cat schreef:
Bedankt Rochiril, heb ik nog niet geprobeerd!

en yontheke, had ik al wel getest, ging ook niet


Lastig zeg! Dat ging bij mij wel.
De klantenservice van Divoza heb ik ook aan de lijn gehad toen het op mijn account plots niet meer werkte. Niet de meest behulpzame. Heb lang ook niets meer bij hun online besteld tot ik merkte dat het wel lukte als ik met niet inlogde op mijn account.


Het is gelukt Rochiril! Hartelijk bedankt

Soijtig Yontheke dat je zo'n slechte ervaring gehad hebt. Ik heb echter nog maar 2x ervaring gehad met divoza klantenservice en die waren steeds positief. ook nu weer goed verder geholpen, bedrag wordt aangepast en ik ga een nieuwe order krijgen.