Maar ik weet dat het voor beide goed is zo. Zondag breng ik Andor naar zijn nieuwe eigenaar aan de andere kant van het land, terug naar waar hij ooit 12 jaar geleden geboren is

Ik ben m'n gele vriend enorm dankbaar voor de 9 jaar die we samen hebben gehad.
We hebben een zware start gemaakt, maar uiteindelijk zijn we daar alleen maar beter van geworden.
Het eerste half jaar deden we alles samen maar Andor was enorm dominant en ik had geen idee wat ik daarmee aan moest. Na een half jaar "braaf" zijn vond Andor het genoeg en nam hij de leiding..
Dankzij heeeeel veel grondwerk en Parelli waarbij we 4 weken intern op training zijn geweest ging het langzaam beter. Het duurde even voor we het vertrouwen terug hadden maar de afgelopen 5 jaar hebben we volop genoten samen.

En nu? nu ben ik toe aan een nieuwe uitdaging. Andor heeft mij veel geleerd, en ik Andor. Nu is het tijd dat iemand anders nog heel veel van hem gaat leren

Heerlijk snorkelen in de zee

Mijn doel was M1+1 tussen de paarden, inmiddels mogen we M2 starten

Onze eerste punten in het M1 behaalde we bitloos, ook de L2 hebben we volledig bitloos doorlopen.

Ik besmette meerdere mensen met het Fjordenvirus...

We genieten volop van de natuur om ons heen

De gopro gaat ook geregeld mee op pad, spannend hoor

Toen ik een half jaar niet mocht rijden i.v.m. een whiplash hebben we ons bezig gehouden met VD.
Iets wat we beide geweldig vinden!

We hebben zelfs een clinic gegeven, Andor wacht netjes op de uitleg

Springen doen we ook geregeld. Niet hoog, maar he, we sprongen

We hebben ook nog wat Endurance wedstrijd gestart we zijn geëindigd om Klasse 1 + 4

En western trail, waarom niet?
We zijn gezegend met een ven vlakbij, met lekker weer gaan we hier lekker zwemmen.

En tot slot deze prachtige foto die een kennis gisteren van ons heeft gemaakt.
Ze wist overigens niet dat hij zondag gaat, hoe toepasselijk.
Stiekem had ik gehoopt al een nieuwe vriendje te hebben gevonden zodat het verdriet wat minder zou zijn, maar helaas.
Het vinden van het perfecte paard is lastig, vooral als je zo'n kanjer hebt gehad

Maar we zoeken rustig verder, er komt vast wel iets op mijn pad.
Het gaat je goed vriendje! Ik zal je enorm gaan missen