Mannen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
verootjoo
Berichten: 35645
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:49

Haha wc rolletjes gooit mijn man in het fonteintje. Om vervolgens zijn handen te wassen in de keuken :?

Scamander

Berichten: 467
Geregistreerd: 25-05-16
Woonplaats: Inside my suitcase

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:51

Rebecca schreef:
Als ik dit topic lees ben ik een vent :') , herkenbare punten :')

Dit. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:52

Ik heb niets te klagen, die van mij ruimt alles altijd gelijk op! :D Inclusief mijn spullen. :') Hij houdt van schoonmaken en zuigt dus ook stof en dpet de afwas enzo. Mij hoor je niet. :')

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:52

Waarom schaam ik mezelf nu dood als vrouw zijnde?
Mmm, ik kom toch wel wat dingen tegen die ik herken, wat ik zelf doe
* afwasser uitstellen totdat ik geen schone spullen meer heb
* kleding komt bij mij zelden terug in mijn kasten, en maar denken wat heb ik weinig van het 1 of ander
* vuilnis verzamelen in de gootsteen

En waarom? Heb werkelijk geen idee....

Mars

Berichten: 33265
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:53

Selka schreef:
Dat het handig is om al je papieren op een stapel te gooien en als je dan snel iets nodig hebt voor je werk je het niet kunt vinden. Heel gek :j Maar vervolgens doodleuk door gaat met stapeltjes maken waardoor ik genoodzaakt ben alles in de kast te gooien. Regel is 1 stapeltje in het zicht anders word ik gek. Ik houd van opgeruimd :')

Femm, die van jou weet tenminste waar ze horen te liggen! Wij wonen al 2 jaar in ons huidige huis en hij weet meer dan de helft niet te vinden...


Haha herkenbaar.

Ik heb een map en tabblaadjes gekocht voor de mijne en hebben samen de hele boel uitgezocht en gesorteerd. Hij heeft nu geleerd om belangrijke brieven of dingen die bewaard moeten blijven achter het juiste tabje te doen en anders meteen weggooien. Scheelt een hoop rommel en wat blijkt? Als hij nu een belangrijk document moet hebben kan hij het zo pakken :=

Verder, als je thee zet kun je het zakje en papiertje best midden op de aanrecht laten staan, toch?

dan is er nog de 'tussen in was'... Dingen die te schoon zijn om al in de was te doen, maar ook weer niet schoon genoeg om aan te trekken als je een fris shirtje wilt. Die beruchte kledingstukken kom ik overal tegen als ik er niet op sta dat ie kiest om het ofwel aan zijn kont te doen of anders in de wasmand :P ~~}> ~~}>

Verder is het een lieve schat hoor <3
Laatst bijgewerkt door Mars op 29-09-16 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Nikita_K
Berichten: 539
Geregistreerd: 11-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:53

Palmera schreef:
Die van mij heeft een groot probleem met het verschil herkennen van toiletartikelen: zo heeft hij al eens een keer zijn haren staan wassen met mijn intiemzeep omdat hij dacht dat het handzeep was, want de shampoo kon hij niet vinden. Uiteraard stond ook de shampoo er gewoon naast. :+


HAHA! _O- Karma is a bitch!

Anoniem

Re: Mannen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:54

Afbeelding

Dit dames? :')

Nikita_K
Berichten: 539
Geregistreerd: 11-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:55

Rebecca schreef:
[ [url=m/naBtU3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit dames? :')


:')

Ik zou echt flippen, niet tegen hem persoonlijk maar zou wel flippen :)) (maar dat ligt meer aan mij := )

Rintah

Berichten: 2923
Geregistreerd: 28-05-07
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:58

Rebecca schreef:
Als ik dit topic lees ben ik een vent :') , herkenbare punten :')

+1 Ik herken ook een aantal punten.. :+

Morganlefay

Berichten: 8696
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:58

Ehh, meer dan een half uur erover doen om dekbedovertrek om dekbed heen te krijgen. Gebruikt knijpers voor de hoeken. Krijgt 't soms zelfs voor elkaar om overtrek er binnenstebuiten om te doen. :')

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Mannen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:59

Ik zal eerlijk opbiechten dat ik van ons twee de sloddervos ben, en dat mijn
man mijn iets wat chaotische toestanden voor lief neemt :o :=

Nynkster

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 16:01

Volgens mij is de relatie tussen mijn vriend en mij juist andersom..
Ik ben echt een chaotisch iemand en je kan precies aan het spoor van spullen zien wat ik heb gedaan.
Mijn vriend daarintegen is iemand die netjes alles opruimt, was draait, eten kookt.. Alles in huis is netjes :o

Echter blijft de verzorging van zichzelf dan een beetje achter.. Wel piepen over het hebben van droge handen maar om het elke dag even in te smeren met zalf blijft er dan bij :D daar ben ik dan weer voor :') :')

Azara71
Berichten: 756
Geregistreerd: 21-03-14
Woonplaats: ................

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 16:03

Huumm kleren uit trekken en gewoon op de grond gooien ? En dan ook overal ... Slaapkamer, woon kamer, bij de voordeur ?? :')

Zijn brieven altijd overal laten slingeren. Zeg ik hem deze op te ruimen, legt hij ze van het keuken blad op de eet tafel |o

Oh en dan is er nog het feit dat meneer veeeeeel moeër is dan ik, veel meer last van spierpijn heeft en dus ook veeeeeel meer mag klagen en niks doen :x

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 16:04

Rebecca, dit trek ik niet :+ Daarom zorg ik ervoor dat het zo ver komt haha

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 16:05

BloemBloem schreef:
Ik zal eerlijk opbiechten dat ik van ons twee de sloddervos ben, en dat mijn
man mijn iets wat chaotische toestanden voor lief neemt :o :=



Bij mij ook, al doet mijn vriend nog wel pogingen om mijn wanorde in te dijken :')

Dat van die wc rolletjes herken ik van mezelf maar al te goed, k verzamel dat liever en gooi het dan ineens samen weg, als ik de kans tenminste krijg want mijn vriend is er niet mee gedien, terwijl er dus wel degelijk een strategie in zit :j

Grapjasjes12

Berichten: 18642
Geregistreerd: 01-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 16:06

Whaha, ben blij dat ik van die van mij af ben _O- Wat juweeltjes:

- Als ik eens een week niet stofzuigde (omdat ik het ALTIJD deed en als ik het vroeg gebeurde het niet) dan ging ie enorm boos zelf even snel de huiskamer stofzuigen (de rest van het huis bestond schijnbaar niet?).
- Lege wc rolletjes belandden op de grond, ACHTER de wc-pot
- Schaamhaar-kerkhof onder de wc bril en de wc borstel nooit even gebruiken na de grote boodschap
- Als hij eens 1x per jaar zelf koffie ging zetten had ik letterlijk over de hele keuken gemalen koffie liggen.
- Als hij iets viezigs weggooide in de prullebak zat mijn HELE muur onder de vieze spetters

En de klapper:
- Van alles laten slingeren en dan MIJ vertellen dat ik niet achter mezelf had opgeruimd. Was-ie vergeten dat hij het zelf was _O-

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 16:08

phormicola schreef:
- Schaamhaar-kerkhof onder de wc bril en de wc borstel nooit even gebruiken na de grote boodschap


:wow: := :o

Palmera

Berichten: 9459
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 16:08

Ik heb trouwens het idee dat die van mij ook halve wasknijpers spaart ofzo. :+ Weggooien doet hij ze in ieder geval niet.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 16:09

vuurneon schreef:
Ik doe net als de mannen, ik laat ook een spoor achter haha

O wel een mooie van mijn man:
Wij hebben boven de wc een plank, daar laat hij de lege wc rol achter met 3 velletjes er nog aan (en ja, altijd!). Er staat gewoon een prullenbak in de wc ruimte :+

Die snap ik dan weer wel. Dat prullenbakje in de wc is echt niet bedoeld om aan te raken (als man).

Dacht dat ik in mijn vorige huis de enige was die het prullenbakje oversloeg als ik de wc-taak had, maar dat bleken alle mannen in huis precies hetzelfde te doen.

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 16:10

Oh ik ben net een kerel wat zulke dingen betreft dus hier geen ergernissen over plastic in de spoelbak en 20 flessen shampoo in de badkamer :+

Imre

Berichten: 14200
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 16:10

Alleen de woonkamer stofzuigen, ook zo'n mooie inderdaad. :') Dat helpt toch niet?! Dan loop je de troep zo vanuit de keuken de woonkamer weer in. :+ Mannen...

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 16:10

Heb het zo getroffen met mijn vent :o Hij doet de was, omdat ik óók daar een
puinhoop van maak :oo :D Hij helpt mee in het huishouden ( wat ik dan overigens wel weer kan :P )
We zijn een super ingespeeld team als het op onze dochter aankomt. Echt als ik soms eens elders kijk, heb ik zó GEEN klagen, en mag ik mijzelf in de handen knijpen met zo'n heerlijke behulpzame vent :j

Mars

Berichten: 33265
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 16:11

Schaamhaar kerkhof :') Spaart hij ze op om een trui van te breien? :P

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 16:11

oomens, wat vond jij daar dan allemaal? Bij ons dus alleen lege wc rolletjes die door mij zijn weggegooid :+ Daarmaast zit er toch een zakje in? :P

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 16:14

phormicola schreef:
- Als ik eens een week niet stofzuigde (omdat ik het ALTIJD deed en als ik het vroeg gebeurde het niet) dan ging ie enorm boos zelf even snel de huiskamer stofzuigen (de rest van het huis bestond schijnbaar niet?).

De rest van het huis valt niet op voor eventuele (onverwachte) gasten dus is niet nodig.

En ja, er komt een moment dat het ook in de rest van het huis nodig is, maar dat punt ligt ruim voorbij het stadium waarin de meeste vrouwen het niet meer kunnen aanzien.