Laptop start niet meer op.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
goldenarrow

Berichten: 8661
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Laptop start niet meer op.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-16 20:16

Wie o wie kan mij helpen? Mijn laptop start met geen mogelijkheid meer op, ik denk dat ik al zeker een uur bezig ben met hem steeds maar weer aan en uit zetten, maar ik krijg het echt niet voor elkaar.

Ik heb een Asus A55V van een aantal jaar oud. Van de week had ik ook al problemen met opstarten, de laptop blijft dan bij het opstartscherm hangen (ik kan als ik snel genoeg ben een wachtwoord intypen of op afsluiten klikken, maar na een aantal seconden loopt hij vast). Van de week had ik hetzelfde probleem, maar toen startte hij na 20 minuten ineens op en heb ik het probleem niet meer gehad tot nu. Dat was overigens direct na een update.

Ik heb dus al geprobeerd om hem opnieuw op te starten, opnieuw op te starten zonder randapparatuur (muis, internet, e.d.), hem eerst weer af te sluiten zodra ik bij het startscherm kwam (maar hierbij liep hij ook vast), hem even uit te laten en hem daarna weer opnieuw op te starten. Maar niks helpt. Hij blijft maar vastlopen op het startscherm.

Dit is dus wat ik steeds zie en waar hij op vast blijft lopen (Welkom kan ook vervangen worden door Afsluiten, of door gewoon überhaupt het scherm waar ik mn wachtwoord intyp).
Afbeelding

Wie kan mij helpen, want ik heb mijn laptop ook gewoon nodig voor schooldingen en dergelijke.

AnnetteFlame

Berichten: 1442
Geregistreerd: 31-07-13

Re: Laptop start niet meer op.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 07:55

Veilige modus al geprobeerd? Nu bij opstarten F8 ingedrujt houden?

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Laptop start niet meer op.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:41