Relatie in de sleur, ik weet het niet meer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Winged

Berichten: 33037
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Relatie in de sleur, ik weet het niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 13:31

Inderdaad. 28/30 en 17 is nogal een verschil hoor :D Op latere leeftijd is het 't aard van het beestje. Maar nu...

SofieHavan

Berichten: 1882
Geregistreerd: 15-05-08
Woonplaats: België

Re: Relatie in de sleur, ik weet het niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 17:57

Kan goed zijn dat jullie dat vinden, maar mannen/vrouwen of ja beter jongens/meisjes die op die leeftijd niet de moraliteit hebben dat vreemdgaan "niet kan", hebben dat later ook niet. Althans dat ik toch wat de ervaring me leert en ik heb het al genoeg gezien. Ze moeten daarom niet vreemd gaan, maar ze blijven het type dat ze zijn: filterig en van het ene komt snel het andere...

SinneJ

Berichten: 3077
Geregistreerd: 02-04-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 17:59

Ikzelf ben zeker niet verdraagzaam wat vreemdgaan en dergelijke betreft MAAR ts heeft enkel gezegd 'iets met een ander meisje, hij is niet vreemdgegaan'

Dat kan werkelijk alles zijn, van kussen tot berichtjes sturen... ik denk dat TS het voor zichzelf moet uitmaken wat ze hem wil vergeven en zoals ze zelf zegt: hij krijgt maar één tweede kans ;)

succes TS!

edit: of heb ik iets gemist :o? haha

verootjoo
Berichten: 35646
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 18:03

Het zoveelste relatietopic :zz

Ik snap nooit waarom mensen niet eerst van zichzelf leren houden en zichzelf leren kennen voor ze een relatie beginnen.
Als je echt van jezelf houdt wil je toch alleen het beste voor jezelf? Dan neem je toch geen genoegen met iemand die absoluut niet goed voor je is maar ook wel soms een soort van lieve kant heeft :?

SinneJ

Berichten: 3077
Geregistreerd: 02-04-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 18:09

verootjoo schreef:
Het zoveelste relatietopic :zz

Ik snap nooit waarom mensen niet eerst van zichzelf leren houden en zichzelf leren kennen voor ze een relatie beginnen.
Als je echt van jezelf houdt wil je toch alleen het beste voor jezelf? Dan neem je toch geen genoegen met iemand die absoluut niet goed voor je is maar ook wel soms een soort van lieve kant heeft :?



De TS is 17 en 'relaties hebben' is iets dat je ergens ook moet leren. Soms gaat het vanzelf, soms moet je compromissen sluiten omdat je nu eenmaal veel verschilt van elkaar of botsende karakters hebt, maar toch liever met dan zonder elkaar verder gaat.

Het valt maar te proberen. Lukt het niet, zijn er nog vissen genoeg!

farahdiba46
Berichten: 1420
Geregistreerd: 01-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 18:29

Rok omhoog en rennen!

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 18:32

SofieHavan schreef:
Kan goed zijn dat jullie dat vinden, maar mannen/vrouwen of ja beter jongens/meisjes die op die leeftijd niet de moraliteit hebben dat vreemdgaan "niet kan", hebben dat later ook niet. Althans dat ik toch wat de ervaring me leert en ik heb het al genoeg gezien. Ze moeten daarom niet vreemd gaan, maar ze blijven het type dat ze zijn: filterig en van het ene komt snel het andere...


Je scheert nu wel alles over een kam. Ik heb voorbeelden gezien die 1 keer zijn vreemdgegaan en daarna hebben geleerd. Gewoon omdat jij het niet hebt gezien betekent niet dat het niet kan ;)

Sidera

Berichten: 2545
Geregistreerd: 01-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 18:54

Eef_Bam schreef:
Ts, dit is geen sleur, maar een ziekelijke en ongelijkwaardige relatie.
IK kan maar 1 tip geven: Run Forrest, run!


^ dit inderdaad


De eerste grote verliefdheid mag dan wel het heftigst voelen, het hoeft bij lange na niet je beste relatie te zijn!

Keell94

Berichten: 4048
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 18:58

Klinkt heel erg als mijn vriend vroeger, ook dominant en wilde bepalen wat ik deed wanneer en met wie, heb dat een hele tijd laten gaan tot een bepaald punt en gezegd daag ik doe wat ik zelf wil want jij doet dat ook, ga een goed gesprek aan met hem! Dat heeft bij mij zeker geholpen want we zijn nu al 4,5 jaar samen, is geven en nemen in een relatie en niet vanaf jouw kant alleen maar geven.

Vind dat er hier heel makkelijk wordt gezegd kap ermee en maak het uit maar zij staan niet in jouw situatie, hoe vaak ik wel niet te horen heb gehad van kap ermee, is voor de buitenwereld heel anders, jij bent verliefd op hem niet degene die zeggen je moet ermee kappen, emoties zijn verrot ik weet het maar het is ook zoiets moois, ik hoop voor je dat je vriend zich nu gaat beseffen hoe hij jou heeft geremt in je doen en laten en je gewoon vertrouwt want vertrouwen is alles in een relatie

Dat je tegenpolen bent van elkaar wilt niet zeggen dat een relatie niet kan werken want tegenpolen trekken elkaar vaak aan en vullen elkaar ook aan, mijn vriend en ik hebben ook beide een heel ander karakter maar toch zijn we al 4,5 jaar samen, zijn we het altijd met elkaar eens?! nee! maar dat mag ook want hoe stom ruzie maken ook is het hoort erbij en je leert er beide van om je relatie daarna alleen maar beter te maken

CalipsoLover

Berichten: 5564
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-16 19:31

Ja natuurlijk is er mee kappen veel makkelijker gezegd als gedaan, zeker als je hart roept "NEE"... Maar nooit heeft een van mijn vriendinnen gezegd dat ik er mee moest kappen, of mijn familie... Wel al opmerkingen gemaakt zoals "wat is hij lastig" of "hij kan echt wel een eikel zijn" maar nog nooit heeft iemand gezegd dat ik bij hem weg moest gaan. Natuurlijk mag ik nog gaan stappen met vriendinnen en kies ik zelf mijn kleren uit, hij vind het alleen niet altijd even prettig en kan dit soms niet altijd even correct uiten. Voor de rest hebben we het vaak altijd leuk met elkaar. De tijd kan nu alleen maar uitwijzen wat het gaat worden. We hebben ook even afgesproken elkaar een paar dagen met rust te laten, alles even laten bezinken. En over dat vreemdgaan: Nee niet gekust, nee niet geflirt. Kort samengevat heeft hij iets te lang rond de pot gedraaid en dit voor mij verzwegen met een meisje dat verliefd op hem was die ik totaal niet kon uitstaan omdat ik het voor mijn neus zag gebeuren hoe zij hem helemaal probeerde in te palmen. (Eens afgesproken en enkele keren mee gestuurd, ook veel te veel over mij verteld en niet altijd positief...)

BarbaLala

Berichten: 9609
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Re: Relatie in de sleur, ik weet het niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 19:54

Ik zeg maar 1 ding: Je bent veel te veel waard om je zo waardeloos te laten behandelen door een vent.


Ga weg bij hem, er komen wel meer grote liefdes in je leven, en hij zal niet veranderen. Hij verdient je niet. Je bent verliefd op een illusie.

Sidera

Berichten: 2545
Geregistreerd: 01-06-09

Re: Relatie in de sleur, ik weet het niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 20:08

CalipsoLover, ik snap het heel goed hoor! Zelfs al zou heel je hoofd schreeuwen GA WEG, dan wordt dat alsnog overrompelt door de NEE BLIJF van je gevoelens... Een mens is nou eenmaal geprogrammeerd om de goede dingen meer de waarderen en beter te onthouden.

Zulke dingen zijn helaas ook vaak geen rationele keuzes. Maar wees iig wel bewust van je on-geluk waar je in zit en laat dat niet te ver gaan. Je moet voor jezelf wel een grens stellen, waar deze ook mag liggen. En aan die grens moet je je wel houden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 20:11

CalipsoLover schreef:
Ja natuurlijk is er mee kappen veel makkelijker gezegd als gedaan, zeker als je hart roept "NEE"... Maar nooit heeft een van mijn vriendinnen gezegd dat ik er mee moest kappen, of mijn familie... Wel al opmerkingen gemaakt zoals "wat is hij lastig" of "hij kan echt wel een eikel zijn" maar nog nooit heeft iemand gezegd dat ik bij hem weg moest gaan. Natuurlijk mag ik nog gaan stappen met vriendinnen en kies ik zelf mijn kleren uit, hij vind het alleen niet altijd even prettig en kan dit soms niet altijd even correct uiten. Voor de rest hebben we het vaak altijd leuk met elkaar. De tijd kan nu alleen maar uitwijzen wat het gaat worden. We hebben ook even afgesproken elkaar een paar dagen met rust te laten, alles even laten bezinken. En over dat vreemdgaan: Nee niet gekust, nee niet geflirt. Kort samengevat heeft hij iets te lang rond de pot gedraaid en dit voor mij verzwegen met een meisje dat verliefd op hem was die ik totaal niet kon uitstaan omdat ik het voor mijn neus zag gebeuren hoe zij hem helemaal probeerde in te palmen. (Eens afgesproken en enkele keren mee gestuurd, ook veel te veel over mij verteld en niet altijd positief...)

Mag ik vragen hoe hij dat dan doet?

verootjoo
Berichten: 35646
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Relatie in de sleur, ik weet het niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 20:14

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook de kleren van mijn man koop op zalando :+

Keell94

Berichten: 4048
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 20:52

verootjoo schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook de kleren van mijn man koop op zalando :+


Haha ik zoek die van mijn vriend ook uit maar hij vind dat zelf alleen maar prettig, hij heeft er geen verstand van en zou zelfs paars bij geel of rood aantrekken bij wijze van spreken, winkelen is een drama want hij heeft er geen geduld voor.

Ik vul het winkelmandje online en vraag dan aan hem vind je het leuk ja of te nee, zo hebben we binnen een half uur kleding gekocht ipv de hele dag door de stad slenteren met een chaggo vent naast me haha

CalipsoLover

Berichten: 5564
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-16 21:39

Joolien schreef:
CalipsoLover schreef:
Ja natuurlijk is er mee kappen veel makkelijker gezegd als gedaan, zeker als je hart roept "NEE"... Maar nooit heeft een van mijn vriendinnen gezegd dat ik er mee moest kappen, of mijn familie... Wel al opmerkingen gemaakt zoals "wat is hij lastig" of "hij kan echt wel een eikel zijn" maar nog nooit heeft iemand gezegd dat ik bij hem weg moest gaan. Natuurlijk mag ik nog gaan stappen met vriendinnen en kies ik zelf mijn kleren uit, hij vind het alleen niet altijd even prettig en kan dit soms niet altijd even correct uiten. Voor de rest hebben we het vaak altijd leuk met elkaar. De tijd kan nu alleen maar uitwijzen wat het gaat worden. We hebben ook even afgesproken elkaar een paar dagen met rust te laten, alles even laten bezinken. En over dat vreemdgaan: Nee niet gekust, nee niet geflirt. Kort samengevat heeft hij iets te lang rond de pot gedraaid en dit voor mij verzwegen met een meisje dat verliefd op hem was die ik totaal niet kon uitstaan omdat ik het voor mijn neus zag gebeuren hoe zij hem helemaal probeerde in te palmen. (Eens afgesproken en enkele keren mee gestuurd, ook veel te veel over mij verteld en niet altijd positief...)

Mag ik vragen hoe hij dat dan doet?

Door middel van boos worden, of vervelend doen.

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Re: Relatie in de sleur, ik weet het niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 21:42

Hij is niet je grootste liefde, hij is je eerste liefde. Daar zit een enorm verschil. Sterkte ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 14:34

CalipsoLover schreef:
Joolien schreef:

Mag ik vragen hoe hij dat dan doet?

Door middel van boos worden, of vervelend doen.


Ok ok, maar raakt hij je dan ook aan?

CalipsoLover

Berichten: 5564
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Relatie in de sleur, ik weet het niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-16 13:04

Nee hij raakt me niet aan en hij zal ook nooit gaan slagen ofso.