xDenies schreef:.... en dan zie je een aantal optomingen waar je even de vraagtekens bij trekt ...
Welke dan? Ik zie niets bijzonders?
Ontzettend gave foto's !!
Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
truus1957 schreef:Wat een gave foto's!! Maarre, rijden zonder hoofdstel? Wat moet je dan een vertrouwen hebben en een onwijze band met je paard. Ben er een beetje jaloers op.
Unseen schreef:Mooie foto's! Ik reed op zondag, dus helaas helemaal geen foto's van ons. Hopelijk staan we morgen wel ergens in een album
darkadia schreef:Je had toffe foto's gemaakt. Mijne ook al besteld
Kreeg juist veel mensen die die regen een gaaf effect vonden geven op de foto's, dus goed gedaan!!
En wat betreft die verkeerde kant, je kwam heen en terug langs dit punt, vandaar
Picasso schreef:Ik vind het best een mooie sport, maar ik blijf al die 'hoera-kleuren' zo lelijk vinden. Gelukkig verschillen smaken en gaat het daar ook niet om, maar op een of andere manier ziet het er wat 'goedkoop' uit.
Zunzuncito schreef:Wauw, ik ben verbaasd dat er voor dit topic een niet zo veelzeggende foto is gekozen voor op de voorpagina.
Die tweede amazone [met paard, zonder hoofdstel] is me echt bijgebleven! Ik ben even nagegaan wie dat het is, maar kan helaas niet echt heel veel van d'r vinden op internet. Erg mooi om te zien hoe dat je zo vrij en met (wat ik van de foto aflees) zoveel plezier samen een endurance wedstrijd kan rijden. Wat zal ze genoten hebben.
Bellatrix schreef:Ik was groom voor Marlon en heb diep respect voor iedereen die in het belabberde weer gereden heeft. En voor jou als fotograaf! Had je wel een paraplu vast? Ben je er ook in Kootwijk morgen? Hopelijk is het dan beter weer!!
iMKELAMSMAx schreef:Picasso schreef:Ik vind het best een mooie sport, maar ik blijf al die 'hoera-kleuren' zo lelijk vinden. Gelukkig verschillen smaken en gaat het daar ook niet om, maar op een of andere manier ziet het er wat 'goedkoop' uit.
Was het maar zo goedkoop, valt vies tegen .
Deze hoofdstellen zijn vooral ideaal omdat ze gemaakt zijn van biothane.
Voor deze sport worden ze door weer en wind gebruikt, niet al te best voor leer maar deze hoofdstellen kunnen er gewoon tegen!
Daarnaast zijn ze ook enorm makkelijk om schoon te maken, gewoon in de vaatwasser of even in een sopje.
En wat betreft de kleuren.. Tsja, smaken verschillen.
Iedereen kan zo wel zijn eigen teamkleuren eenvoudig samenstellen!
Ik rijd zelf in oranje en vind het mijn schimmeltjes eigenlijk wel gaaf staan maar goed, ik ben er dan ook mee opgegroeid.
Kan me voorstellen dat het voor een dressuurruiter maar gek is om te zien
iMKELAMSMAx schreef:Unseen schreef:Mooie foto's! Ik reed op zondag, dus helaas helemaal geen foto's van ons. Hopelijk staan we morgen wel ergens in een album
Dankje!
Niet in een album van mij. Ik reed zelf in Kootwijkerbroek om de novice kwalificatie binnen te halen voor een van mijn paarden .
Maar ik heb onderweg wel aardig wat fotografen gezien dus dat moet goed komen!
Unseen schreef:Ik heb ze gezien! PhotoHanke en Vanessa Teepe stonden er sowieso, rest weet ik niet.
Gefeliciteerd trouwens, jij hebt ook nog een jeugdruiter-prijs gewonnen gisteren! Toen was je denk ik al weg, werd omgeroepen bij de klasse 1 prijsuitreiking Heb je de novice kwalificatie ook binnen?
cissie schreef:Leuke foto reportage met mooie combinaties....
Ik vraag me ook af waarom foto 2 niet in uitgelicht staat?
Niks ten nadele van de eerste foto....maar vind de tweede combinatie zo 'out of the box'...dat het toch een plekje op de voorpagina verdiend.