[PG] : Jikke , 11/12 jarige Friese vos merrie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

noofffx

[PG] : Jikke , 11/12 jarige Friese vos merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-15 14:28

Hoi allemaal,
Ik zoek mijn oude verzorgpaard Jikke die ongeveer een jaar geleden is verkocht aan iemand in Heerhugowaard. Ik heb contact met haar gehad maar het is er steeds niet van gekomen dat ik naar Jikke toe kon. Omdat het baasje veel last had van haar rug en Jikke aanzienlijk geniet van buitenritten wou ze dit niet van haar afpakken maar heeft haar verkocht. Wat ik weet over deze mensen: Ze wonen in Deventer, hebben een ruin van 16 jaar oud en rijden bitloos op haar ook gaan ze vaak naar het bos wat naast hun huis is.

Wat ik zelf met Jikke heb gedaan :
Ik heb haar eerst 1 maand elke dag verzorgd omdat het baasje op vakantie ging en een lief iemand nodig had voor Jikke, ook heeft Jikke zomerexceem. Na de vakantie van het eerste baasje ben ik haar blijven verzorgen maar dan 3 keer in de week . Doordat ik zoveel met haar heb meegemaakt mis ik haar nu en zou ik het fijn vinden om haar weer een keer te zien omdat ik veel om haar ben gaan geven. Als jullie de nieuwe baasjes kennen of zijn reageer dan hieronder of neem contact op via bokt. Alvast bedankt! /3 :o Afbeelding[/img]

Afbeelding
Jikke <3
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Amaryllis op 11-06-15 09:40, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Foto's uit extra berichten toegevoegd

Agnes67

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 23:24

Hallo,

Wij komen bij zoeken naar het paard Jikke via Google, jouw bericht op bokt tegen.

Heb je Jikke al gevonden? Mijn partner Sytse Meijer is de fokker van dit paard, en zou graag nog eens horen of zien hoe het met Jikke is.

Groetjes,
Sytse Meijer en Agnes Kalk
Friesland

noofffx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-16 21:54

Agnes67 schreef:
Hallo,

Wij komen bij zoeken naar het paard Jikke via Google, jouw bericht op bokt tegen.

Heb je Jikke al gevonden? Mijn partner Sytse Meijer is de fokker van dit paard, en zou graag nog eens horen of zien hoe het met Jikke is.

Groetjes,
Sytse Meijer en Agnes Kalk
Friesland

Hoi :),

Ik weet al een tijdje waar ze is alleen kijk ik niet zo vaak op bokt maar ik heb ook van ene Willy Tiemersma gekregen , die beweert haar fokker te zijn. Natuurlijk kan ik nergens echt van uitgaan of het 100% waar is. Met Jikke gaat het super goed! Ze heeft een baasje die de tijd in haar steekt die ze verdient en ook echt alles voor haar doet. Ze heeft eindelijk een exceemdeken die ze bij de andere twee baasjes niet had... Ze is zich prachtig aan het ontwikkelen, ze kan zeer temperamentvol zijn ipv dat ze haar steeds liet zien van haar introverte en onderdanige kant.

Amaryllis

Re: [PG] : Jikke , 11/12 jarige Friese vos merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 09:21

Weer een zoektocht die tot een goed einde is gekomen! Top! Hierbij daarom een slotje voor het overzicht.