Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16238
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 10:20


8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 13:23

Leuke posts komen er weer voorbij!
Wat een prachtige fjord <3
Jammer van je oude blog, capopjekop, maar leuk dat je nu weer een frisse start kan maken, dat geeft je vaak ook juist weer meer zin om er aan verder te gaan, toch?
Die bergrace, wat gaaf!
En wat handig, een blog over Giethoorn. We gaan over een paar maanden met de boot richting het ijsselmeer, via de ijssel, en willen eigenlijk ook wat van die leuke plaatjes bezoeken. Giethoorn ligt bijna op de route. Het ziet er erg leuk uit!

Pfoe ik heb het druk gehad de laatste tijd, maar uiteindelijk toch nog een nieuw artikel kunnen schrijven.
Ik heb een review geplaatst over de sapcentrifuge van Action. Hoe vaak ik niet bij dat ding heb gestaan en heb staan twijfelen of ik em mee zou nemen.. maar geen enkel nuttig review te vinden op internet. Tot nu :D
http://www.abcreatief.com/LEKKER/review ... an-action/

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 13:59

Leuk die sapcentrifuge! Was interessant!

De nieuwe blog van Maureen kan ik niet openen?

happypaardje

Berichten: 1600
Geregistreerd: 02-09-07

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 14:05

Wat grappig, Travel_me, ik heb ook een zomer in Giethoorn gewerkt! Dat is alweer even geleden, het was mijn eerste echte baantje, bij een souvenirwinkeltje. Leuk dat het jou er ook zo goed bevalt!

Oeh, die sapcentrifuge! Voor dat geld toch een goed werkende, dat is wel heel aanlokkelijk...

En weer een leuke post over een paard kopen, Maureen! Dierenarts en hoefsmid zijn echt van die dingen waar ik pas naar ging kijken toen ik mijn paard al lang en breed in de wei had staan, maar wel slim om daar eerder mee bezig te gaan :D

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16238
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 14:15

Isabel_k schreef:
Leuk die sapcentrifuge! Was interessant!

De nieuwe blog van Maureen kan ik niet openen?

Wat krijg je voor foutmelding?

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 16:36

Leuk die sapcentrifuge. Ik maak zelf regelmatig groene smooties, maar dan zonder yogurt en wel met water. Eigenlijk kun je datzelfde dus ook doen met dit apparaat. Dan heb je denk ik nog minder vruchtvlees erin of niet?

Ik kan die van Maureen wel openen, maar het laden duurt best lang. Leuk om je afwegingen te lezen.

Net even een stukje geschreven over het vertrek van een van mijn favoriete spelers. Hij gaat naar een andere club in het buitenland
http://www.mijn-vitessearnhem.nl/2016/0 ... -verlaten/

miszeva

Berichten: 242
Geregistreerd: 24-02-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 11:56

Ik kan me helemaal vinden in jou post Maureen95, het is altijd lastig om de juiste hoefsmid etc te vinden. Ik woon niet in de buurt dus kan je helaas niet helpen..

Ik heb vandaag een must see van Zuid-Afrika, de Tafelberg.

happypaardje

Berichten: 1600
Geregistreerd: 02-09-07

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 16:48

Pfoe, hehe, eindelijk heb ik ook weer tijd gehad om wat aan mijn blog te doen.
Vanochtend extra vroeg op gestaan om nog voor mijn "echte" werk wat receptjes uit te proberen, dat soort dingen wil ik de komende tijd weer wat vaker op mijn blog plaatsen.
Vandaag dus de eerste:
Frozen yoghurt variations :)

AafKusLife

Berichten: 160
Geregistreerd: 22-05-16

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 18:49

Leuk paardje Maureen.

Ik heb ook weer nieuwe blogs en vlogs op mijn website.
Weer een paardenvlog natuurlijk en een blog over Prison Break!!

www.aafkuslife.nl

puck12345
Berichten: 826
Geregistreerd: 04-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 19:03

HippoLogic schreef:
Danitiapuck: leuk die thumbnails? Is dat een speciaal programma?

Wij gebruiken altijd picmonkey.com

@knetterhard: ik heb je enquete ingevuld! :)

Maureen95 schreef:
Ik heb hem voor je ingevuld :)

Mijn eerste editie van blogger in the spotlight staat online!
http://www.maureenstegeman.nl/blogger-i ... sa-berndt/

Super leuk! :j

Maureen95 schreef:
Haar vader is Reinar en haar moeder is Uniek :D

Wat een knapperd! <3 Wij hebben ook een nakomeling van Reinar (gentiaan) :)

Ik heb inmiddels alweer een nieuwe video op mijn kanaal, waarin ik ga springen: https://www.youtube.com/watch?v=lbRyidu9648
En we hebben een winactie op Danchanimals <<) : https://www.youtube.com/watch?v=BsB0XnXyCuI
En ik ben weer actiever op mijn facebookpagina :j : https://www.facebook.com/DaniFotografie1/

RianC

Berichten: 649
Geregistreerd: 13-09-07
Woonplaats: Hoorn

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 19:18

Ik schreef ook eindelijk weer en blog over mijn bruiloft en wat ik de afgelopen maanden heb gedaan behalve bloggen haha. Wel lees ik elke keer braaf mee maar reageer niet zoveel haha. ;)

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 11:34

RianC schreef:
Ik schreef ook eindelijk weer en blog over mijn bruiloft en wat ik de afgelopen maanden heb gedaan behalve bloggen haha. Wel lees ik elke keer braaf mee maar reageer niet zoveel haha. ;)



Precies hetzelfde hier (op de bruiloft na dan). Heb trouw meegelezen, maar weinig reactie getypt of zelf op de blog gepost.

Ik vind het persoonlijk ook erg moeilijk om ritme te krijgen in m'n bloggen. Eigenlijk moet ik gewoon artikelen vooruit gaan tikken, zodat ik nooit zonder zit. Alleen dat kost ook weer zo veel tijd. -O- Maar: op dit moment ben ik met twee grote stukken bezig en heb ik drie kortere nieuwtjes. Dat is echt een flinke voorraad voor mijn doen. :j :')

RianC

Berichten: 649
Geregistreerd: 13-09-07
Woonplaats: Hoorn

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 14:00

Ik las net weer een artikel over slowbloggen. Dus eigenlijk gewoon goede content posten wanneer je er zin in hebt. En ik wil niet slowbloggen, en perse goede content typen als in vet diepgaande artikelen, ik wil gewoon bloggen wanneer ik het leuk vind. En toen ik dat besloot had kwam er een soort rust. Hoi bloggen wanneer ik zin heb, dag verplichte artikelen. Ik ga lekker vakantie vieren, fotograferen en schrijven wanneer ik zin heb. =D

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 16:01

Precies dat! Ik maak het mezelf ook altijd wel moeilijk, omdat ik uitsluitend m'n eigen foto's gebruik: het kost ook weer tijd om die foto's te maken. Heb daarom ook besloten om gewoon lekker te fotograferen en schrijven wanneer ik wil en alleen artikelen post die ik zelf ook leuk zou vinden om te lezen. :)

Vandaag ben ik trouwens echt goed bezig: net een artikel online, ééntje af voor de voorraad en nu ben ik nog met 'n ander artikel voor de voorraad bezig. En dan heb ik nog die twee grote stukken waar ik aan werk. Goedzo ik! :') :D Wil stiekem proberen of ik voor 'n hele week voor iedere dag een artikel kan maken en zo een beetje vooruit kan werken. Niet dat er iedere dag wat online moet, maar wel dat ik wat heb. :j

RianC

Berichten: 649
Geregistreerd: 13-09-07
Woonplaats: Hoorn

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 16:23

Ja precies. Jou foto's trouwens <3 Love it.

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 16:54

Awww, dankjewel! Jij kan er trouwens ook wat van! <3 :D

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 17:16


happypaardje

Berichten: 1600
Geregistreerd: 02-09-07

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 08:50

Bloggen wanneer je er zin in hebt, dat is iets waar ik ook meer mee bezig moet misschien. Goed bezig trouwens Bunn! Ik
kijk uit naar je nieuwe blogs :)

Bij mij vandaag een korte post, het waren zulke heerlijke ochtenden de afgekopen tijd, daar moest ik gewoon wat mee doen
Summer mornings

Travel_me

Berichten: 1267
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: meppel

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 10:24


HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 18:59

Travel_me schreef:
Waarom ik de laatste week niks schreef op mijn blog http://www.justtravelme.nl/reisverslage ... n-emoties/

Heel veel sterkte Y;(

Je schrijft alleen: " Ik mag dus niet zeggen dat ik mijn bachelor of science heb. Oftewel ik mag aan de slag als fysiotherapeut."
Je hebt nu toch je diploma?

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 21:09

Wat vervelend. Heel veel sterkte! Mooie leeftijd heeft je knappe man behaald.

Travel_me

Berichten: 1267
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 06:20

HippoLogic schreef:
Travel_me schreef:
Waarom ik de laatste week niks schreef op mijn blog http://www.justtravelme.nl/reisverslage ... n-emoties/

Heel veel sterkte Y;(

Je schrijft alleen: " Ik mag dus niet zeggen dat ik mijn bachelor of science heb. Oftewel ik mag aan de slag als fysiotherapeut."
Je hebt nu toch je diploma?


Goed dat je het opmerkt. Heb het meteen veranderd!

Bnet
Berichten: 2234
Geregistreerd: 17-10-11
Woonplaats: Boxtel

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 11:18

Sterkte met het verlies Travel_me! Maar gefeliciteerd met het halen van je opleiding!

Heerlijke post weer Inge, inderdaad echt genieten die zomerse ochtenden!

Ik heb ook weer eens een post voor jullie:
Een verlanglijstje vervuld

Ik probeer nog wel steeds op vaste dagen te posten, maar ik heb (zoals nu bijvoorbeeld) regelmatig periodes waarin ik wel veel kan schrijven en periodes die drukker zijn. En dan vind ik het zelf leuker om in de rustige periodes vooruit te schrijven in plaats van dan ineens 7 posts te plaatsen en dan weer een paar maanden stil te zijn. Scheelt bij mij natuurlijk ook wel dat er wel eens onderwerpen voorbij komen die wel even kunnen wachten. Bij een meer persoonlijke blog of een blog over trends o.i.d. wil je die natuurlijk zo snel mogelijk delen.

Anoniem

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 13:35

Ik ben bezig met een blog opstarten waarop ik boeken ga reviewen. Ik lees zo veel, wil graag schrijven, maar voor mijn persoonlijke blog kan ikde energie niet opbrengen. Van het idee boekenblog word ik wel rete enthousiast.

Maar nu de vragen.. en ik ben benieuwd of jullie daar antwoord op hebben:
Engels of Nederlands, ik schrijf beiden vloeiend, lees het ook vloeiend. Beiden leuk om te schrijven, maar wat lezen de Nederlandse medebloggers graag?
En de naam.. daarvoor wil ik graag suggesties want ik ben compleet inspiratieloos en misschien dat jullie mij een kantje op kunnen helpen _O-

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 15:12

Ik zou voor Nederlands gaan, omdat je daar meer een niche hebt. In het Engels zijn er al zoooooooveel blogs over boeken.

Daarnaast vind ik dat je aan Engels altijd wel kan merken dat iemand niet native is, en ik kan me daar ontzettend aan storen.