Wat vinden jullie van deze pony?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Wat vinden jullie van deze pony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-02 15:42

Ik ben dus op zoek naar een hengstveulen, a la shetlander, waar ik later mee kan gaan mennen.
Nou kwam ik deze tegen. Hij is een kruising shet/welsh. Zwart, met een druipkolletje.
Omdat hij dus wat groter wordt als een shet lijkt hij me wel geschikt.
Zijn karakter wordt omschreven als: Ontzettend lief, leert snel, erg op mensen gericht. Mooie gangen, echt een schatje. Hij is een half jaar oud.

Ik vind hem super Kwijl , wat denken jullie van hem? (hij staat een beetje raar op zijn beentjes, te rechte rug Verward ) Ik zou graag willen horen of hij eventueel geschikt zou zijn voor mij.

Dit is em:
Afbeelding

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 15:49

Er staan nog een paar van die kruisingen op marktplaats. Die zijn ook leuk. Maar ik kan een pony niet beoordelen van een foto. Een foto is een momentopname. Misschien staat ie op een ander moment heel anders.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 15:50

Hij staat in ieder geval goed rond ... Haha! Of beetje minder voeren of 's goed ontwormen zou 'm al een stuk beter laten uitzien - het lijkt of z'n beentjes beetje raar zijn, maar ik denk dat het de foto is. Ik zou 'm 's in't echt gaan bekijken, want op basis van een omschrijving en één enkele foto (beetje ongelukkige foto dan nog) kopen ... Die 'rechte' rug is omdat ie iets overhands staat, hij is nog in de groei, zou me niets verbazen dat z'n voorkant juist z'n kont ingehaald heeft op de foto ... straks is z'n kont weer omhoog ... hahahaha ... Mooi kleurtje verder - even in het echt gaan zien!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-02 15:51

Ja ik weet het...Ga hem denk ik wel bekijken, maar dan heb ik wel een probleem, kan nooit nee zeggen, want ze zijn allemaal zo lief.... Lovers
Laatst bijgewerkt door Nonnie op 29-10-02 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 15:52

Pony die zijn peentje opeet op de grond zal meestal een rechte rug tonen. De benen lijken meer op een welsh dan een shet, maar omdat hij zo staat voor zijn peen kan ik er niets zinnigs over zeggen. Vraag om een andere foto van voren en zijkant met zijn koppie omhoog. En langsgaan en beoordelen of de omschrijving die gegeven wordt klopt.

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 22:11

Wel een beetje rare foto om mee te adverteren...dan kies je toch een foto waar hij super opstaat. Maar gewoon gaan kijken dan zie je hem en dan kun je veel meer zeggen, neem desnoods ieman mee die je met beiden benen op de grond kan houden Knipoog

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-02 11:16

Ja de foto is dus een beetje raar, vandaar mijn vragen... ik ga dus iig kijken, jullie horen het nog Knipoog Thnx anyway!!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 11:25

Heej nonnie,

Super dat je back bent dat terzijde......Ik vind het wel een leukert. Lachen Succes met zoeken.

Groetjes