[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wil94

Berichten: 777
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: drenthe

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 22:41

*opent YouTube*

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 22:50

Ik ben 24 en kijk ook Paardenpraat TV, het is zo vermakelijk! Vooral de filmpjes met Britt, ben fan. :') Ik volg je vlogs graag! Ik vind vooral de intro erg mooi. Heb je dat laten doen?

Josien_

Berichten: 9009
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 23:01

Volgens mij is de dierenarts in de vlog van Jill dezelfde als in de filmpjes van paardenpraatTV :P

_helga_

Berichten: 6293
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Goirle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 23:08

annetm schreef:

Die kreeg ik net binnen toen ik op de snelweg reed moest me inhouden om niet alvast te kijken :=

Jellybeans
Berichten: 2556
Geregistreerd: 02-10-12

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 23:14

Leuk nieuw filmpje! Ik ben (net al de rest hier :P ) echt fan van je account!

lindamusters

Berichten: 715
Geregistreerd: 02-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 23:17

Josien_ schreef:
Volgens mij is de dierenarts in de vlog van Jill dezelfde als in de filmpjes van paardenpraatTV :P

Hahahaha dat viel mij ook op ja!!!

Pistasche

Berichten: 6676
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Boktlid nr. # 56477

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 23:19

Leuke vlog weer! Je paard straalt echt veel energie uit!

En wat een mooie bestemming voor je cap, zo hebben meerdere mensen er veel plezier van +:)+

DideH
Berichten: 7002
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 23:34

Iris965 schreef:
omg DideH die film heb ik net gekeken gisteren hahaha.

Ik had het nog niet herkend.
Ben al met smacht aan het wachten op de nieuwe vlog!


Hahaha ik zat al van; hee die ken ik!
2e muziekje komt me ook bekend voor, maar kan nog niet helemaal mn vinger erop leggen waar die bij hoort :+

elise21
Berichten: 483
Geregistreerd: 29-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 23:50

lindamusters schreef:
Josien_ schreef:
Volgens mij is de dierenarts in de vlog van Jill dezelfde als in de filmpjes van paardenpraatTV :P

Hahahaha dat viel mij ook op ja!!!

Inderdaad!
Ik zag het ook al meteen :P

Eloya

Berichten: 5192
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 00:06

Hele leuke vlog weer!, zag er goed uit met enzos.
En wat een mooie bestemming voor je cap!

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 08:58

Je cap is op een super bestemming terecht gekomen ! *\o/* *\o/* *\o/* Heb je vlogs weer bekeken en ze zijn weer super. *\o/*

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-16 20:13

Ik heb een nieuw filmpje erop gezet! Ga nu nog even mijn paardjes aaien en dan ga ik even bijlezen hier! :D


Iris965

Berichten: 788
Geregistreerd: 17-11-13

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:16

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ik ben fan!!

Unicornetto
Berichten: 2386
Geregistreerd: 16-04-09

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:24

Super leuk! En geniaal haha, die dekens zo wassen!

Marvel
Berichten: 6304
Geregistreerd: 30-07-09

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:28

Dát met die dekens wassen, een stuk goedkoper dan wegbrengen a 15eu per deken. Eens googlen of dat hier in de buurt ook is :)

xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:35

Wauw wat slim dat van die dekens!

Renske_W

Berichten: 13844
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:35

Jotoma schreef:
Dát met die dekens wassen, een stuk goedkoper dan wegbrengen a 15eu per deken. Eens googlen of dat hier in de buurt ook is :)

Nou dat is idd de tip van de eeuw! :D
Ik heb ook nog een stapel ongewassen dekens liggen.

Welk tankstation is dat in Drunen Jill?
Mijn ouders wonen daar in de buurt kan ik die mooi op pad sturen. :D

WiskyBokjes
Berichten: 9755
Geregistreerd: 14-03-07

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:38

Idd super handig! Hier bij Nijmegen hebben ze dat ook. Kan ik mooi daar mijn dekens wassen. Maak jij ze daarna weer waterdicht?

anoukkk.
Berichten: 1533
Geregistreerd: 17-01-09

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:57

Ik ben heel erg benieuwd naar welke singel jij gebruikt Jill! Ik heb al op de site van Drunensruiterhuis gekeken maar daar zag ik hem geloof ik nog niet echt! :P

MyHu

Berichten: 3025
Geregistreerd: 14-05-12
Woonplaats: Overijssel

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 21:01

Vanaf nu staan er rijen voor de openbare wasmachines met mensen die hun paardendekens wassen :')
Het is wel echt een slimme en snelle oplossing!

Tazzey
Berichten: 9507
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 21:11

Ik word hebberig van je laatste vlog en ik kan niet eens meer rijden :D Ideaal die wasmachines. Ik heb een keer thuis mijn dekens gewassen... geen strak plan. Al mijn kleding was daarna voorzien van een warm paardenvachtje. _O-

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 21:18

Hoe lang duurt zo was programma ? En van de droger ? Wat ideaal , ga er ook heen met mijn eigen paarden dekens, woon er ook niet ver vanaf.

lucifertje

Berichten: 5610
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 21:26

Jiill_ schreef:
Ik heb een nieuw filmpje erop gezet! Ga nu nog even mijn paardjes aaien en dan ga ik even bijlezen hier! :D

[ Video ]



Hahaha is dat in Zaltbommel bij de Esso?? Ik was mij al aan het bedenken dat dat ideaal is voor de dekens!

Yom
Berichten: 3787
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 21:28

er stond er een vlakbij onze manege, lekker handig dus

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-16 21:58

smurvaas schreef:
Echt onwijs leuk om te zien, je vlogs! super leuk dat je ons zo mee laat kijken!

Vraagje, hoe ga je om met je wedstrijdspanning?
Of hoe heb je daarmee om leren gaan?


Ik zal daar eens een vlog over maken. De strekking zal zijn: ik stel meestal haalbare doelen. Hierdoor kan het bijna niet zo zijn dat ik er zenuwachtig van word omdat het haalbaar is. Als ik tegen mezelf zeg dat ik de volgende wedstrijd minimaal 80% moet rijden, denk ik dat ik wel zenuwachtig word :Y).

femo schreef:
Oh, waar ik trouwens benieuwd naar ben: Is het aangekochte paard dat je van je ouders hebt gekregen (toen je 15 was?) echt een mazzeltje? of was het echt een paard van kwaliteit (dat jullie je daar bewust van waren? :D )
Dat elk paard Z kan lopen is denk ik wel waar, maar niet elk paard kan natuurlijk grand prix lopen. zelfs niet met de juist ruiter. :P dus hoe zit dit?


Was echt een mazzeltje! We hebben hem ergens over de maas gekocht bij een boer. Was ook het enige paard waar we naar zijn wezen kijken _O- . Gekocht met het idee ''hij is gezond, dus hij kan altijd voor hetzelfde geld weer weg''. Flinke dosis geluk, goede training en management denk ik!

Jotoma schreef:
Jellybeans schreef:
Misschien kan je ook een keer je 'paardenspullenstash' showen :P
Je weet wel, beautybloggers en vloggers doen dat ook wel maar dan met make-up.
Lijkt mij heel leuk om te zien!


@Jill: Eigenlijk zou je Bit eens moeten benaderen, of EJ of Divoza. Je maakt nu allemaal gratis reclame en reviews, dat is iets waar online veel waarde aan wordt gehecht.
Met een ander bedrijf kan je je bereik vergroten en ook nog wat leuks mee verdienen lijkt me.
En je bent interessant voor bedrijven omdat je denk ik ook al redelijk wat volgers hebt!


Haha ja klopt! Krijg al wel steeds meer aanvragen dus is wel heel leuk!

Mijkee_ schreef:
Leuke vlogs weer Jill! :):)

Ik was eigenlijk benieuwd of je Soleil (?) en haar veulen nog hebt? Of zijn die toentertijd verkocht?

Ben benieuwd naar je volgende vlog!


Soleil en haar veulen hebben we allebei verkocht. Soleil staat bijna in Luxemburg bij een oudere dame die er kindjes privéles op geeft, heel leuk, staat ze al 5 jaar ofzo!

Jeska2 schreef:
Super leuke vlogs! Ik ben geabonneerd +:)+

Wat ik mij af vroeg, hoe zit dat eigenlijk met les? Heb je bijvoorbeeld wekelijks les of alleen wanneer je ergens tegenaan loopt of is mams meestal voldoende :D ? Plan je bijvoorbeeld extra lessen in naar aanloop van een wedstrijd? Zag in je vlog dat je instructie wel mee was bij indoor Brabant, gaat zij bij elke wedstrijd mee? WoW zo lijken het wel heel veel vragen := oeps!


Ik heb niet wekelijks les, dat komt vooral omdat dat niet zo makkelijk in te plannen is. Mijn moeder spiegelt mij natuurlijk iedere dag, dus ik krijg wel non-stop feedback. Met Karin trainen is wel super fijn en verhelderend! Ze was niet bij Indoor Brabant en ik train ook niet vaker ofzo voor zo'n wedstrijd. Ik probeer het altijd 'luchtig' te houden. Ik rij altijd met mama los, dat geeft mij rust omdat het altijd zo gaat. Vaker trainen voor zo'n wedstrijd zou voor mij de druk teveel verhogen, alsof het ineens 'moet' voor zo'n wedstrijd.

_Alarm_wlkp schreef:
Wat ik mij vooral af vraag.
Als het al dan niet een rustige wedstrijdperiode is, train je altijd met stang en trens? :)


Ik probeer altijd zo weinig mogelijk te wisselen en rommelen met hoofdstellen. in het bos rijd ik wel op trens en soms ook thuis, maar ik voel totaal geen verschil. Hij is niet fijner of vervelender als ik altijd op stang en trens rijd of juist wissel of alleen op trens. Ik heb dus gekozen voor bijna altijd op stang en trens omdat dit natuurlijk ook verplicht is op wedstrijd internationaal.

Anne_mieke88 schreef:
Wat een leuke vlog zeg!
Ik ben vooral benieuwd naar rijtips of oefeningtips :)
Edit: zooo leuk dat je ook van eten houdt :') ik zei nog tegen mijn vriend van dat dit zon beetje bijna de enige sport is die ik kan bedenken waarbij je gewoon lekker kan vreten :=


haha ja eten doe ik wel! Rijtips etc. komen de komende tijd zeker aanbod. Nu hebben ze een beetje rust dus ben ik even met wat andere dingetjes bezig!

Maayke schreef:
Jill, wanneer komt je volgende vlog B-)

Waar ik nou benieuwd naar ben; Waar kijk jij naar bij de aankoop van een paard? Let jij op specifieke dingen met betrekking tot karakter en exterieur? Ik snap dat je met Macho misschien iets minder mee bezig was dan met Enzos.


Haha ja inderdaad, bij Macho niet eens naar gekeken :+ Ik hou van lekker vlug aan het been, lopertjes! Daarom wil ik altijd wel dat ze zadelmak zijn (ook omdat ik geen held ben) maar dan kan ik voelen hoe ze zijn onder het zadel, krijg je toch een hoop meer info. Denk dat ik wel van de sensibele beestjes ben, maar denk ook wel dat ze dat een beetje nodig hebben om een toppertje te worden. Verder hou ik van een lekker kontje :Y)


DideH schreef:
Ik heb gister je vlogs 1 t/m 7 gekeken en ben nu naar vlog 8 aan het kijken :D

Klopt het dat het eerste stukje van jouw kür hetzelfde stukje is waar de film forest gump mee begint? :D
Het komt me zo bekend voor haha


Klopt! De hele kür is zelfs van muziek van Forest Gump *\o/*

Jellybeans schreef:
Ik heb ook nog een idee voor een vlog maar misschien vind je het wel niks hoor. :D
Ik zou het super gaaf vinden om te zien hoe zo´n goede dressuurruiter als jij nou springt. *\%/*
Zou leuk zijn om met je eigen paarden te doen, maar ik zou kunnen begrijpen dat dat niet mogelijk is, dus misschien met een spring)paard op stal. *\o/*


Haha, zoals ik hierboven al beschreef, ik ben geen held :') Andermans paarden vind ik al eng, laat staan met een ander paard springen. -O-

Harvey1 schreef:
Ik ben 24 en kijk ook Paardenpraat TV, het is zo vermakelijk! Vooral de filmpjes met Britt, ben fan. :') Ik volg je vlogs graag! Ik vind vooral de intro erg mooi. Heb je dat laten doen?


Wij hebben thuis een bedrijf in de evenementen business, is dus door een goede kennis gedaan, ben ik heel blij mee dat hij dat wilde doen voor mij!

Josien_ schreef:
Volgens mij is de dierenarts in de vlog van Jill dezelfde als in de filmpjes van paardenpraatTV :P


Haha dat klopt inderdaad! Toevallig he?

Renske_W schreef:
Jotoma schreef:
Dát met die dekens wassen, een stuk goedkoper dan wegbrengen a 15eu per deken. Eens googlen of dat hier in de buurt ook is :)

Nou dat is idd de tip van de eeuw! :D
Ik heb ook nog een stapel ongewassen dekens liggen.

Welk tankstation is dat in Drunen Jill?
Mijn ouders wonen daar in de buurt kan ik die mooi op pad sturen. :D


Texaco Heikant! Tegenover Alcoa.

WiskyBokjes schreef:
Idd super handig! Hier bij Nijmegen hebben ze dat ook. Kan ik mooi daar mijn dekens wassen. Maak jij ze daarna weer waterdicht?


Nee ik doe er eigenlijk alleen staldekens, zweetdekens en zomerdekens in!


anoukkk. schreef:
Ik ben heel erg benieuwd naar welke singel jij gebruikt Jill! Ik heb al op de site van Drunensruiterhuis gekeken maar daar zag ik hem geloof ik nog niet echt! :P


Is van Le Mieux! Staat er idd niet op maar ze kunnen hem wel voor je bestellen :)

jansje73 schreef:
Hoe lang duurt zo was programma ? En van de droger ? Wat ideaal , ga er ook heen met mijn eigen paarden dekens, woon er ook niet ver vanaf.


duurt iets van 3 kwartier, wij rammen hem op 80 graden. Je hebt verschillende hittes. Droger kan je ook op verschillende tijden instellen, doen wij op een half uurtje.


lucifertje schreef:
Jiill_ schreef:
Ik heb een nieuw filmpje erop gezet! Ga nu nog even mijn paardjes aaien en dan ga ik even bijlezen hier! :D

[ Video ]



Hahaha is dat in Zaltbommel bij de Esso?? Ik was mij al aan het bedenken dat dat ideaal is voor de dekens!


Haha nee is gewoon in Drunen!