Ervaring boldking scheermesjes

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maava
Berichten: 1568
Geregistreerd: 14-12-14
Woonplaats: Friesland

Ervaring boldking scheermesjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-16 21:40

(Ik hoop dat het hier goed staat :o )
Het scheer seizoen begint binnenkort weer dus dat word weer geld uitgeven aan de scheermesjes en tijd aan de benen. Nu kwamen de mesjes van boldking langs en 10 euro voor 4 mesjes en 15 voor een starters kit is niet duur.
Tenzij ze natuurlijk niet lang mee gaan. Ik scheer zelf 1 keer per week maar heb wel altijd het gevoel dat normale mesjes snel bot worden :')

Zijn er bokkers die ervaring hebben met deze mesjes of misschien andere aanbevelingen hebben?
Harsen is voor mij geen optie ivm gevoelige huid.

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Ervaring boldking scheermesjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 21:41

Ik heb niet het idee dat ik duurder uit ben met mijn A merk mesjes van het kruidvat, maar ik volg toch even.

Croo

Berichten: 297
Geregistreerd: 27-05-10
Woonplaats: Thuis

Re: Ervaring boldking scheermesjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 21:54

Ik heb jarenlang Venusmesjes gebruikt, maar die vind ik zo duur dat ik een paar jaar geleden over ben gestapt naar het kruidvat huismerk (silk sensation 6). Ideaal! Nette prijs, zeker als je ze in de aanbieding koopt, maar ook de kwaliteit van de mesjes is erg goed. Ik scheer er mijn oksels en benen mee (om de dag ongeveer) en ik kan weken met een mesje doen.

maava
Berichten: 1568
Geregistreerd: 14-12-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-16 21:57

Croo schreef:
Ik heb jarenlang Venusmesjes gebruikt, maar die vind ik zo duur dat ik een paar jaar geleden over ben gestapt naar het kruidvat huismerk (silk sensation 6). Ideaal! Nette prijs, zeker als je ze in de aanbieding koopt, maar ook de kwaliteit van de mesjes is erg goed. Ik scheer er mijn oksels en benen mee (om de dag ongeveer) en ik kan weken met een mesje doen.

Ook met je benen? Ik heb altijd het gevoel dat ik een mesje per been nodig heb :=

ikkedus
Berichten: 3277
Geregistreerd: 24-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 21:59

De mesjes schijnen niet slecht te zijn, maar zeker niet beter dan de a- merken.
Je zit alleen aan een abonnement vast dat je iedere maand 4 mesjes stuurt. Dan is het uiteindelijk duurder dan de a-merken.

Je schijnt ook per 2 maanden te kunnen bestellen, maar dat weet ik niet uit ervaring.
Ik heb reviews gezocht op internet, omdat ik ook wilde weten of het een optie kan zijn. Ik heb op basis hiervan besloten gewoon a-merken te blijven kopen.
Probeer voordeligscheren.nl ( geloof ik) maar eens, daar koop ik mijn mesjes goedkoper.

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Ervaring boldking scheermesjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 22:01

Oja en kijk uit hoor, mijn moeder heeft nu een jaarvoorraad liggen na een proefverpakking. Was bijna niet op te zeggen en mijn ouders zijn het soort mensen wat 2 mesjes per maand gebruiken als ze hun best doen :+

Anoniem

Re: Ervaring boldking scheermesjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 23:12

Mijn vriend is er gigantisch tevreden over. Ik zelf blijf bij de wegwerp mesjes. :')

Croo

Berichten: 297
Geregistreerd: 27-05-10
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 23:18

maava schreef:
Croo schreef:
Ik heb jarenlang Venusmesjes gebruikt, maar die vind ik zo duur dat ik een paar jaar geleden over ben gestapt naar het kruidvat huismerk (silk sensation 6). Ideaal! Nette prijs, zeker als je ze in de aanbieding koopt, maar ook de kwaliteit van de mesjes is erg goed. Ik scheer er mijn oksels en benen mee (om de dag ongeveer) en ik kan weken met een mesje doen.

Ook met je benen? Ik heb altijd het gevoel dat ik een mesje per been nodig heb :=


Ja, oksels én benen. Ik gebruik overigens geen scheerschuim/gel. Mijn oksels doe ik alleen met water, mijn benen ook vaak, af en toe met bodylotion. En ik spoel mijn mesjes erg goed tussendoor en na het scheren.

Saintelette

Berichten: 3180
Geregistreerd: 12-08-11
Woonplaats: Waalwijk

Re: Ervaring boldking scheermesjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 23:22

Mijn vriend is ook heel erg tevreden, maar zelf gebruik ik ze niet (ik doe heel lang met 1 scheermesje)

paardje1983
Berichten: 1395
Geregistreerd: 04-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 23:23

Azmay schreef:
Oja en kijk uit hoor, mijn moeder heeft nu een jaarvoorraad liggen na een proefverpakking. Was bijna niet op te zeggen en mijn ouders zijn het soort mensen wat 2 mesjes per maand gebruiken als ze hun best doen :+

Gewoon retour sturen. Heb ik ook gedaan na de 2de levering en ben er van af.

Valerie93

Berichten: 3134
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Ervaring boldking scheermesjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 23:37

Gebruik zelf gewoon hema eigen merk. Werken ook prima.

Mijn vriend heeft een tijd een zelfde soort systeem gebruikt als dat van boldking maar hij had op het laatst een jaarvoorraad. Je kan beter los kopen ben je goedkoper uit.

maava
Berichten: 1568
Geregistreerd: 14-12-14
Woonplaats: Friesland

Re: Ervaring boldking scheermesjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-16 07:33

@croo
Ik doe precies hetzelfde maar klink niet zo tevreden als jou :') volgensmij doe ik dan nog iets verkeerd.

Aan hoeveel tevreden vrienden er zijn misschien een start set aanvragen en zien hoe lang ik met de mesjes doe. Gelukkig kan je altijd bij ze opzeggen.

Hannanas
Berichten: 13016
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 16:29

Ik zou als ik jou was naar de Aldi gaan.
Scheermes 5€ en 4 nieuwe scheermesjes ook 5€.
Zwart met oranje, mannen-look maar scheert als de tierelier !

Beter dan wat dan ook! Silk, Venus etc vind ik vergeleken de Aldi scheermes allemaal rommel. Zeker die silk voor vrouwen, scheert gewoon net niet lekker of is snel bot. Ik heb er al behoorlijk wat getest. Ik was fan van de Gillette voor mannen, maar de Aldi is de absolute topper.

butengeweun

Berichten: 3654
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: voorne putten

Re: Ervaring boldking scheermesjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 16:36

geen idee, hier de kruidvat mannen mesjes. De oranje werken prima.

Maar alleen scheerseizoen in de zomer dat zou ik ook wel willen. Denk dat vriendlief het niet goed vindt als ik alles laat staan heel de winten

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37246
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 16:39

Ex heeft deze voor zijn baardharen maar echt comfortabel zien ze er niet uit. Heel brede scheervlakken en lijken niet echt flexibel te zijn. Met stugge baardharen gaan ze wel een tijd mee. Dat wel.

Zelf heb ik de simpele goedkoopste gilette excel gekocht, smaller scheervlak maar prettig in de hand en wat smallere scheerkop. Gebruik ze niet voor mijn benen maar oksels en -O- gezichtshaar. Lang leve de overgang zullen we maar zeggen. Gelukkig niet dagelijks nodig maar wel met stug haar.

maava
Berichten: 1568
Geregistreerd: 14-12-14
Woonplaats: Friesland

Re: Ervaring boldking scheermesjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-16 18:06

@Hanananas
Aldi fiets ik elke dag langs, kan deze week wel even kijken.

@butengeweun
Vriendjelief is er hier ook niet zo blij mee maar die heeft zich bij mijn koppigheid neergelegd. Ik ga ze in de winter pas scheren als hij dat ook doet. :D Veel te veel moeite dan.

@karuna
Buigen is voor mij ook geen must benen hebben niet zulke 'scherpe' bochten, maar breed scheervlak is inderdaad niet zo fijn.

HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Re: Ervaring boldking scheermesjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 18:10

Ik zou ze niet van boldking gebruiken...

mn vriend gebruikt deze wel voor zijn baard.. En ik zat een keer in scheermesjes nood.. en heb toch zijn mesje gepakt... En ik heb het geweten... Ik heb 2 dagen niet onder mijn dekbed kunnen slapen zo brande het aan mijn benen.. En normaal ben ik toch heel wat gewend...

maava
Berichten: 1568
Geregistreerd: 14-12-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-16 18:39

xkimmieejj schreef:
Ik zou ze niet van boldking gebruiken...

mn vriend gebruikt deze wel voor zijn baard.. En ik zat een keer in scheermesjes nood.. en heb toch zijn mesje gepakt... En ik heb het geweten... Ik heb 2 dagen niet onder mijn dekbed kunnen slapen zo brande het aan mijn benen.. En normaal ben ik toch heel wat gewend...

Dat gaat dan vast niet goedkopen met mijn gevoelige huid. Meer mensen die dit hadden?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37246
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Ervaring boldking scheermesjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 19:39

Ik heb ze twee keer op mijn gezicht gebruikt en was daarna rood en jeukerig. Ik heb ook een heel,gevoelige huid. Met de gilette mesjes ietsje last van maar minimaal.

eenitraM
Berichten: 10948
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 21:26

karuna schreef:
Ik heb ze twee keer op mijn gezicht gebruikt en was daarna rood en jeukerig. Ik heb ook een heel,gevoelige huid. Met de gilette mesjes ietsje last van maar minimaal.


Je gezicht scheren? In je profiel staat dat je een vrouw bent...

Ik gebruik de goedkoopste mesjes die er zijn in combi met mijn douchelotion van het geurtje die ik die betreffende avond ga dragen (ja, ik heb een scheerritueel en scheer alleen op zaterdag met uitzonderingen op zondag). Mijn mesjes gebruik ik denk ik wel 6 weken, al dan niet langer :=

Een vriendin gebruik goedkope mesjes voor mannen. Die werken ook goed zegt ze

Edit; ik lees overgang. Is preventief epileren niet wat?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37246
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 21:35

Ja overgang en helaas van nature gezegend van flinke zwarte beharing van jongs af aan al. Bij mijn geboorte zei mijn vader voor de grap hebben we een mensje of een aapje gekregen, mijn hele kleine lijfje was rijkelijk bedeeld met een zwarte golvende vacht:+ excus voor de beelddenkers. Gelukkig is dat voor een deel wel bijgetrokken maar echt vrouwelijke beharing nee. :')

overgang helpt daar niet in mee jammer genoeg. Op zich geen ramp kwestie van een of twee keer per week scheermes erover heen. Is gelukkig geen mannelijke baard maar voldoende haren om ze te elimineren. Heb wel aan preventief epileren gedacht alleen moet zelf betaald worden. Mate daarvan wordt alleen vergoed als je een complete mannelijke baardgroei hebt. -O- helaas pindakaas. Ach mesje is geduldig zullen we maar zeggen.

HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 22:16

karuna schreef:
Ja overgang en helaas van nature gezegend van flinke zwarte beharing van jongs af aan al. Bij mijn geboorte zei mijn vader voor de grap hebben we een mensje of een aapje gekregen, mijn hele kleine lijfje was rijkelijk bedeeld met een zwarte golvende vacht:+ excus voor de beelddenkers. Gelukkig is dat voor een deel wel bijgetrokken maar echt vrouwelijke beharing nee. :')

overgang helpt daar niet in mee jammer genoeg. Op zich geen ramp kwestie van een of twee keer per week scheermes erover heen. Is gelukkig geen mannelijke baard maar voldoende haren om ze te elimineren. Heb wel aan preventief epileren gedacht alleen moet zelf betaald worden. Mate daarvan wordt alleen vergoed als je een complete mannelijke baardgroei hebt. -O- helaas pindakaas. Ach mesje is geduldig zullen we maar zeggen.



Weet dat je niet alleen bent! ik moet regelmatig mijn snor wegscheren!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37246
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Ervaring boldking scheermesjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 22:18

Ik weet ik ik ken er meer. Lang leve de scheermesjes hihi

HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Re: Ervaring boldking scheermesjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 22:19

Zeg dat wel hahah!