[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
willemlover

Berichten: 1566
Geregistreerd: 18-08-07

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 20:25

Wauw super leuk! Ik stoor me nergens aan eigenlijk. Ik ben wel erg benieuwd naar hoe je je paarden gestald hebt en hoe een trainingsdag er uit ziet :)

WiskyBokjes
Berichten: 9755
Geregistreerd: 14-03-07

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 20:30

Onwijs leuke vlogs!
Ik moest vooral erg lachen om: "Oh dit knip er uit hoor!" Of iets in die trant. En vervolgens staat het wel in je vlog _O-

Wanneer je prijsuitreikingen doet met Enzos, hebben mensen dat dan wel door dat het een ander paard is? :)

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 20:33

Super leuk om zo te zien zeg! En wat lijken jouw twee paardjes op elkaar, als ze in geknot zijn :D Ik ga je volgen!

listiglistje

Berichten: 14404
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 20:36

Leuk om te zien en gewoon jezelf blijven hoor! Beter echt dan gemaakt :)

xMercury

Berichten: 3408
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: Somewhere in time and space

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 20:57

Ik heb genoten. Heerlijk om je bezig te horen haha! :D

_Mirjam

Berichten: 740
Geregistreerd: 27-05-14
Woonplaats: Danmark

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 21:10

Leuk om te zien!

Kleine tip (naast het wiebelende beeld wat blijkbaar lastig te compenseren is): probeer het volume wat gelijkmatiger te krijgen. Nu waren sommige stukken heel zacht en andere heel luid.

KimD

Berichten: 20421
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 21:29

Erg leuke vlogs! Leuk voor jong en oud. :j Kan me voorstellen dat (jonge) meiden met ambitie dit erg leuk vinden om te kijken.

Wat voor camera gebruik je? Als je dit vaker wilt gaan doen is het misschien de investering waard om een vlog camera aan te schaffen, heel duur zijn ze niet maar wel heel makkelijk!

Dan heb je bijvoorbeeld ingebouwd (led)licht en een schermpje wat je kunt draaien waardoor je jezelf kunt zien, vooral voor je steun en toeverlaat een leuke bijkomstigheid, hahahaha! Een andere leuke optie erbij is een selfie stick, dan heb je iets meer ruimte waardoor mensen getriggert worden te blijven kijken. Onbewust kijken ze dan namelijk ook namelijk naar de omgeving en blijven naar jou luisteren. Die zijn overigens niet groot en passen makkelijk in je binnenzak!

Verder zou ik je als tip willen meegeven om iets minder te praten en meer te laten zien, of een combinatie hiervan, maar je taalgebruik is heerlijk, ik kon er smakelijk om lachen. :')

amboewella

Berichten: 307
Geregistreerd: 21-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 21:32

Super leuk om te volgen!

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-16 21:42

WiskyBokjes schreef:
Onwijs leuke vlogs!
Ik moest vooral erg lachen om: "Oh dit knip er uit hoor!" Of iets in die trant. En vervolgens staat het wel in je vlog _O-

Wanneer je prijsuitreikingen doet met Enzos, hebben mensen dat dan wel door dat het een ander paard is? :)



haha ja klopt, oeps _O-

Nee haha, ziet geen mens! Handig hoor! :D

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-16 21:44

KimD schreef:
Erg leuke vlogs! Leuk voor jong en oud. :j Kan me voorstellen dat (jonge) meiden met ambitie dit erg leuk vinden om te kijken.

Wat voor camera gebruik je? Als je dit vaker wilt gaan doen is het misschien de investering waard om een vlog camera aan te schaffen, heel duur zijn ze niet maar wel heel makkelijk!

Dan heb je bijvoorbeeld ingebouwd (led)licht en een schermpje wat je kunt draaien waardoor je jezelf kunt zien, vooral voor je steun en toeverlaat een leuke bijkomstigheid, hahahaha! Een andere leuke optie erbij is een selfie stick, dan heb je iets meer ruimte waardoor mensen getriggert worden te blijven kijken. Onbewust kijken ze dan namelijk ook namelijk naar de omgeving en blijven naar jou luisteren. Die zijn overigens niet groot en passen makkelijk in je binnenzak!

Verder zou ik je als tip willen meegeven om iets minder te praten en meer te laten zien, of een combinatie hiervan, maar je taalgebruik is heerlijk, ik kon er smakelijk om lachen. :')


Je hebt helemaal gelijk! Toevallig ben ik vandaag erg verwend door mijn vader, toen ik thuis kwam lag er namelijk een superrrr coole vlogcamera waar ik mezelf idd op een schermpje kan zien (geen sprekende neuzen meer _O-) en hij is ook een stuk lichter! Dus ik verheug me helemaal op de volgende opnamen met mijn nieuwe camera! Dit zal ook het geluid beter maken wss.

Loraine1985

Berichten: 643
Geregistreerd: 07-02-14
Woonplaats: Tilburg

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 22:06

hahah, Jill, ik ben fan, instant...
hahaha, wat ben je leuk om te volgen, je bent heerlijk jezelf, bent representatief voor ons Brabanders... "halleeej!"

Uiteraard heb ik me meteen geabboneerd, en met welke camera, of welke neus, I don't care.. Geweldig!

Flowery

Berichten: 2445
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 22:26

Geweldig om naar te kijken! Zelfs al is het wat aan de lange kant, ik keek ze zo weg :D Ik heb mij geabonneerd!

Mondy

Berichten: 11829
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 22:32

Oh trouwens. .. ik bedoelde qua taalgebruik op de paar vloekjes! Niet op de rest. Dat is juist leuk :j

Enne knap van je jongere paard dat die de prijsuitreiking doet !

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-16 22:37

Mondy schreef:
Oh trouwens. .. ik bedoelde qua taalgebruik op de paar vloekjes! Niet op de rest. Dat is juist leuk :j

Enne knap van je jongere paard dat die de prijsuitreiking doet !



haha ja dat begrijp ik, maar ik ben gewoon niet zo van de 'sapperdeflap' of de 'duizend bommen en granaten'' _O- that's not me...


Mijn nieuwste vlog staat online *\o/* wedstrijddag met Ensje!


ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 23:13

Leuk verslag weer!

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 23:19

Super leuk weer! En wat ontzettend tof om te horen dat je paarden lekker op de wei komen. Dat wilde ik stiekem al vragen na de eerste twee vlogs, maar wilde geen vervelende discussie op gang brengen als het antwoord "nee ze komen amper op de wei" zou zijn :o

Anna_98

Berichten: 454
Geregistreerd: 01-04-13

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 23:23

Wat leuk om eens te zien hoe dat er allemaal aan toe gaat! Ook ik heb meteen geabonneerd

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 23:56

Kei leuk! Niet alleen om te zien, qua info, maar jullie praten allemaal zo lekker gezellig :D

ik ben Jill/Moeder/Koen/Macho/Enzos fan :)

Seltje

Berichten: 3306
Geregistreerd: 25-05-10
Woonplaats: Antwerpen

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 08:54

Ik kan je filmpje niet zien, terwijl ik de 2 vorige wel kan zien...

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 09:38

Jill , weer zo leuke filmpje van jullie ! Ik weet nog heel goed toen jij als jong meisje met je pony´s reed en je stond toen bij pensionstal De Gorseweide in Elshout. Vooral met Armani was je al en topper en toen kwamen je paarden wist ik al dat we veel van je gaan horen. Ik ben ook fan van jullie allemaal , vooral je moeder is een schat van een mens!!

xlisza

Berichten: 2412
Geregistreerd: 05-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 09:44

Leuke filmpjes Jill! :j

Yontheke

Berichten: 4434
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: Retie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 09:55

Erg leuke filmpjes en leuk voor de gewone "amateur" om eens een kijkje te kunnen nemen achter de schermen. Ik heb me alvast geabonneerd op je kanaal.

Er worden al goede tips gegeven voor filmpjes. Ook het voer en trainingsgedeelte lijkt me erg leuk om te zien.

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-16 10:01

jansje73 schreef:
Jill , weer zo leuke filmpje van jullie ! Ik weet nog heel goed toen jij als jong meisje met je pony´s reed en je stond toen bij pensionstal De Gorseweide in Elshout. Vooral met Armani was je al en topper en toen kwamen je paarden wist ik al dat we veel van je gaan horen. Ik ben ook fan van jullie allemaal , vooral je moeder is een schat van een mens!!


Haha wat lief dankjewel!! :o Mijn moeder is idd een topper, zonder haar zou het echt allemaal niet mogelijk zijn!

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-16 10:02

Yontheke schreef:
Erg leuke filmpjes en leuk voor de gewone "amateur" om eens een kijkje te kunnen nemen achter de schermen. Ik heb me alvast geabonneerd op je kanaal.

Er worden al goede tips gegeven voor filmpjes. Ook het voer en trainingsgedeelte lijkt me erg leuk om te zien.


Dankjewel, leukleuk!! :D Volgende week ga ik in op management! Deze week: Indoor Brabant! :D

Mondy

Berichten: 11829
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 10:26

Leuke vlog weer ! Hij doet t goed zeg voor zo'n "puppy".