Joepie!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-01 00:16

Vandaag voor het eerst sinds januari dat ik weer op Sjakila heb gezeten. Party!! Lachen Party!! Lachen Eerst ben ik behoorlijk ziek geweest, toen MKZ, daarna het veulen. Huilen Nu een super gestoorde Sjakila Verdrietig , maar ik heb mijn moed bij elkaar geraapt en ben er op gestapt. Wel aan de longe, want het was net alsof ze nog nooit iemand op haar rug had gehad. Nou, het heeft in totaal maar vijf minuten geduurd (wat stappen, draven en anderhalve seconde stilstaan). In het begin liep ze met een bolle rug en de staart tussen de benen, maar later ging het stukken beter. Gelukkig had ik haar van tevoren gelongeerd, wat zeker geholpen heeft. Lachen Morgen probeer ik het weer! Ik heb er nu al zin in. Als ik iemand kan vinden die foto's wil maken, dan kunnen jullie ze hier gauw bewonderen. Trouwens Sanderijn, bedankt voor de Thiedeman, die had vandaag echt effect! Knipoog

_________________
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Honeybee op 2001-06-14 00:16 ]</font>

Claudia1

Berichten: 97
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 11:05

Wat leuk voor je dat je nu eidelijk weer op Sjakila kan zitten. Het lijkt me inderdaad heel; erg als je zo lang niet hebt kunen rijden. Brrr ik moewt er niet aan denken. Dat met die staart tussen de benen, dat herken ik. Toen ik nog een verzorgpny had, had ze ook erg lang niet gereden en had een paar weken terug een veulen gekregen,ze was dus een beetje bedondert dat er nu inens iemand op haar rug klom. Ik hoop snel de foto's te kunen zien. Veel succes morgen. Groetjes claudia

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-01 11:37

Nu was ze super gestoord, maar normaal is ze al enorm gestoord. Verdrietig Maar ja, zo is ze nou eenmaal

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 13:31

hihi ja,die anouska die ik met die thiedeman reed kon ook zo gestoord doen.alleen in het bos hoor,want in de bak deed ze het voorbeeldig.ik vind het een erg fijne hulpteugel voor pony's die echt zo doordraaien dat je er geen houden aan hebt.
in het bos deed anouska dit,ze maakte zich heel sterk en gooide haar hoofd zo hoog in de lucht dat je uit moest kijken dat je geen klap tegen je kop kreeg.en naar beneden trekken en zagen is niet mijn stijl,dus vandaar deze teugel,die hielp wel goed.

fijn dat je er blij mee bent.
enne,gauw weer meer verhalen he?

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-01 23:31

Ja, ja, vandaag heb ik de vijf minuten verlengd naar 15 minuten onder het zadel (van tevoren wel 20 min. gelongeerd). Zonder hulp ditmaal, aangezien er niemand aanwezig was. Maar... het is me gelukt.. ik ben trots op Sjakila. Ze heeft dan ook extra biks van me gehad! Ik ben weer helemaal in mijn sas Lovers