Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 18:18

Ik heb Greenchoice en ben daar erg blij mee, is groene stroom en gas, voor heel redelijke prijzen.

Vond dat kwijtscheldingsformulier zo ingewikkeld dat ik er in m'n eentje niet uit kwam! Maar kom wel in aanmerking daarvoor, dus gelukkig hulp gehad. Nog geen antwoord overigens.

LizMD

Berichten: 5901
Geregistreerd: 18-06-04

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 18:22

Net ook maar even mn tv omgezet. Zat bij Tele2, maar heel veel gezeur mee gehad (beeld en geluid liep steeds niet gelijk). Zo veel met ze aan de telefoon gezeten en uiteindelijk na maanden nieuw kastje gehad en toen pas opgelost. Dus daar ga ik m'n geld niet meer uitgeven.

Ben nu overgestapt naar Ziggo. Wel iets duurder, maar abonnement met veel sneller internet. M'n ouders hebben ook al jaren Ziggo en dat gaat prima.

Mandyy

Berichten: 30503
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 18:27

Heb Ziggo nu een half jaar en wil er graag vanaf!
Heb in een half jaar tijd al twee keer moeten bellen over facturen die niet kloppen, sta je ook leuk een half uur in de wacht omdat zij de administratie niet op orde hebben. Tv moest ik een dure ziggo kabel kopen ipv mn huidige kabel, niets mee opgeschoten. En internet ook niet tevreden.

Heb van de week al gebeld om alvast op te zeggen, maar moet nog wachten tot mei voor ik definitief op kan zeggen.

lor1_1984

Berichten: 12062
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 18:52

Safiera schreef:
Ik heb Greenchoice en ben daar erg blij mee, is groene stroom en gas, voor heel redelijke prijzen.

Vond dat kwijtscheldingsformulier zo ingewikkeld dat ik er in m'n eentje niet uit kwam! Maar kom wel in aanmerking daarvoor, dus gelukkig hulp gehad. Nog geen antwoord overigens.

Had daar vd week een brief over van de GBLT met een boodschap in deze strekking:
De aanvraag is in behandeling maar ivm de drukte gaat het langer duren om deze te verwerken.

Toushie

Berichten: 7280
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: In my dreams

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 12:40

Ik heb nu essent en prima tevreden. Was niet de goedkoopste maar wel prima kwa bedrag. En goede verhalen over gehoord.

WinSel

Berichten: 20574
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 12:47

Ik heb het bij de huurprijs in. Ik kan je dus niet helpen :)

Heb eindelijk een combimagnetron :D

Mandyy

Berichten: 30503
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 14:17

Ideaal! Gebruik de oven zo vaak! Veel sneller warm dan m'n grote oven.

WinSel

Berichten: 20574
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 20:14

Ja ben er echt heel blij mee :)

Huisje wordt steeds completer :)) alleen slaapkamer moet nog opgeleukt worden met spulletjes

Is iedereen in dit topic nu verhuisd of zijn er nog bokkers die wachten ?

atilla

Berichten: 653
Geregistreerd: 06-05-05

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 20:22

Ik wacht nog. Er staat op t moment niks te huur hier maar mijn voorkeur gaat ook uit naar kopen.

Toushie

Berichten: 7280
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: In my dreams

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 20:41

Ik ben nog steeds aan het klussen. Heb de sleutel al sinds 19. November

lor1_1984

Berichten: 12062
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 20:45

Ik ben eind september verhuist. :)
Woonde al op mezelf met ambulante woonbegeleiding maar woon nu groter en ze kunnen me nu iets beter begeleiden als het minder gaat met mij want woon nu 'tegenover' de woonvorm (lees: ik kijk vanuit mijn appartement tegen de zijkant vd woonvorm aan, zit een kanaal en 4 rijbanen tussen).

Overigens krijg ik binnen 2-3 weken m'n bank en de combimagnetron van m'n moeder en als haar werk (TSN) failliet gaat dan wsl nog meer want dan gaat ze naar haar vriend en moeten er 2 huishoudens samengevoegd worden.
Dan gaat ze op 4-4,5u reistijd van me af wonen.

Mandyy

Berichten: 30503
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 20:50

Dat is best een afstand Lor! Woont ze nu dichtbij?

Ik woon nu een half jaar in m'n appartementje. :)

deWolf
Berichten: 157
Geregistreerd: 06-07-13
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 20:53

Ik meld mij ook! Ik ga in augustus op mezelf wonen. Ik verhuis vanuit Hongarije naar de Randstad samen met mijn paard.

Ik ga zeker meelezen met dit topic :j

lor1_1984

Berichten: 12062
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 20:54

Nee, ze woont nu in Harderwijk, ook zo'n 1,5-2u reizen (met het ov, heb geen auto).
Maar das nog wat makkelijker te doen, ook als je dezelfde dag weer terug gaat. :)
Almelo-Alkmaar is gewoon verrot lang en bijna niet te doen op 1 dag tenzij je de eerste trein heen neemt en zorgt dat je voor 23.30u weer thuis bent maar dan ben je ook meteen gesloopt. :+

Juttertje88
Berichten: 762
Geregistreerd: 07-08-12

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 08:27

Ik wacht ook nog steeds. Eerst nog 2 jaar flink sparen (heb nog niet zo veel )
Ondertussen lees ik ook gewoon lekker mee ;)

LizMD

Berichten: 5901
Geregistreerd: 18-06-04

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 13:26

Jep, ik heb ondertussen al ruim 10 maanden de sleutel

xChantal94

Berichten: 4451
Geregistreerd: 16-03-08
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 08:22

Zijn er mensen die hier al eens een jaarafrekening gehad hebben? Ik ben benieuwd wat jullie per jaar verbruiken aan kwh en m3. Ik heb die van mij gehad maar dat komt niet overeen met wat google zegt dat een jaarlijks verbruik voor 1 persoon is :+ . Nu is mijn voorschot dus een stuk omlaag gezeg, op hoeveel hebben jullie dat per maand staan? Die van mij staat op €35, lijkt me zo weinig?

milatje
Berichten: 3491
Geregistreerd: 07-11-08
Woonplaats: In het Brabantse land

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 10:25

Ik heb m onlangs gehad. Mocht bijbetalen en m'n maandbedrag is omhoog gegaan. :+
Betaal nu volgens mij 89 euro per maand voor een eengezinswoning.. Waar t wel wat tocht. :+

Had vooral veel gas gebruikt vorig jaar.. Kan wel kloppen: verwarming (hoewel die nooit echt hoog staat maar goed) en ik heb een gaslekje gehad..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 02:02

Jaarafrekening o vast van oude huis :P , kan het niet echt herinneren

Vandaag kast weer anders gezet , had ruimte voor de krabpaal nodig. En nog steeds geen spijt van de tafel , de stoelen hebben permanente zakken van de supermarkten erom ivm kitten en zijn nagels scherpen aan mijn stoelen :')


Afbeelding

(Kast heeft persoonlijke items erop , knuffel van zeik oma die ik uit de vuilnis heb gered. Foto van mij op paard als 5 jarige , Furby ofcourse. Bordje met de namen van mijn geliefde katten en dienblad van mijn favoriete pretpark de foto op paard is gemaakt daar dichtbij. Achter de foto op paard zit de meest bijzonder foto , van opa die ik nooit gekend heb.)


Wel valt huis zowat uit elkaar , deurkozijn van slaapkamer kan ik bewegen en meerdere leidingen lekken :+ . Maar altijd positief blijven :D , de ruimte en locatie <3

Al ruim 2 jaar op mezelf , 2 jaar terug woonde ik net in krotje. Tijd vliegt pff

Stephanie_M
Berichten: 1388
Geregistreerd: 19-05-06

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 11:21

Jouw stijl doet mij beetje denken aan een hostel haha hebben ze vaak ook grijs wit en een felle kleur.

Ik heb al keuken en badkamer uitgezocht yah! En twee weken geleden ook al wat meubels!

Anoniem

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 11:27

Oh kak :') , komt nog kleur op de muur bij maar weet nog niet wat. Wil lekker fel bezig , de wc word sowieso een knalkleur :+ . Heb daarom ook 2 zwarte stoelen er tussen , die passen bij de zwarte lampen (rot dingen soms )

Hebben jullie ervaring met het loslaten van ik denk stuc werk? , oa de gang het plafond en bij de trap naar beneden ligt er al wat af. Kan ik gewoon verf er over gooien?

WinSel

Berichten: 20574
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 12:37

Wat een gave tafel Rebecca!

WinSel

Berichten: 20574
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 18:05

Zo ik heb m'n huisje weer lekker schoon :D

Rebecca ik had hier ook stuc wat los laat. Wel gewoon overheen geverft ( eerst structuur verf en daarna gewone ) maar je blijft t wel zien waar stuc af was. Beste was om eerst aan te smeren en dan verven. ...

Anoniem

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 18:56

Mijn oogappeltje deze tafel <3 , koste heel veel ribben maarja liefde maakt blind XD . Met kerst kon iedereen aan tafel , ik op kop perfect

Hmm dan staak ik die klus even :') als ik klopt op de muur is het hol eronder , net als korstjes op wondjes moet het eraf dan ><

Mandyy

Berichten: 30503
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Ik ga binnenkort op mezelf wonen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 19:37

Lekker gevoel altijd he Winsel? :D
Doe het altijd voor het weekend dan leef ik het weekend in een schoon huis.

Rebecca, mooie ruime tafel! Zou bij mij niet passen, heb een tafel met 4 stoelen.