Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ash_ schreef:Tamary ze krijgen hem dus elke dag open? Dan word dat niks voor die van mij vrees ik. Hij is zo handig erin om iets eruit te halen of te slopen als zo het eten makkelijker gaat.
Atent schreef:Ik heb ook frame van cv pijp met net van Huck erin gespannen.[ [url=m/JxWIHg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Silver_Fox schreef:Ik heb twee stalen cv buizen genomen van elk 2 meter en in iedere buis twee hoeken gebogen. In het midden links en rechts vastgemaakt met een cv buis koppeling (die kan je zien zitten onder het net als je goed kijkt), werkt goed hoor echt stevig. Wel goed aandraaien met een moersleutel natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat de koppelingen in de hoeken veel meer te verduren krijgen dan in het midden op het rechte stuk. Ik neem aan dat twee 3 meter buizen wel genoeg is? Ik had nog flinke stukken buis over die ik eraf moest halen.
Edit: je zou ze ook aan elkaar kunnen lassen, maar als de buizen gegalvaniseerd zijn komen er gifstoffen vrij die je niet wilt inademen, ook kan het op die plekken weer gaan roesten als je het niet bewerkt met een zink spray oid. Niet een heel handige oplossing als je geen ervaring hebt met lassen, maar je vroeg naar andere oplossingen. Misschien zou je met een smid/ijzerhanderlaar kunnen praten?
[ Afbeelding ]