Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 20:38

Voor de mensen die give-aways doen: sturen jullie dan over de hele wereld of richt je je alleen op mensen uit Nederland die meedoen (ivm de verzendkosten). Ikzie zoveel leuke give-aways maar dan denk ik: die sturen toch niet op naar Canada, ook al wordt zelde vermeld dat het voor 1 land bedoeld is.

Ik heb vandaag een stuk over Mat Training. Dat is net zo veelzijdig als targetten, eigenlijk is het targetten met de hoeven. In mijn artikel een aantal voorbeelden hoe je de matten kunt inzetten om ander gedrag te trainen. Ik heb nog lang niet alle mogelijkheden van de matten ontdekt en de inzetbaarheid blijft maar groeien.

Omdat mijn blog nu 1 jaar weer actief is heb ik opgezocht welk artikel ik vorig jaar plaatste. Toen liepen ze niet echt. Ik had nog weinig lezers en mijn sociale media stond ook nog in de kinderschoenen, nog steeds eigenlijk.

Ik heb mijn post van december 2014 gedeeld op FB en nu lopen ze als een tierelier. Ik heb de afgelopen 3 dagen 1000 views gehad. Dat is echt heel veel voor mijn blog. Het ziet er naar uit dat ik de 20.000 views voor dit jaar toch ga halen! *\o/* Iets waar ik begin dit jaar niet van had durven dromen. Ik ben nu natuurlijk heel benieuwd wat er gebeurd als ik blijf bloggen. Nouja, nog maar een jaar proberen dan.

Beide post zijn met een dikke knipoog. ;)

5 Reasons NOT to start clicker training

en

Dangers of working with food (a warning about Clicker Training)

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 20:54

Bunn schreef:
Fenrir schreef:
Ik vind jouw giveaway erg leuk Bunn. Mooie armbandjes. Al zou ik geen idee hebben wat ik er op moest zetten :P


Je egelnamen! :P Een inspirerend woord kan natuurlijk ook. :D


Zijn er wat teveel, mocht ik iets winnen bedenk ik nog wel wat :P

Ik doe internationaal, maar blog dan ook in het Engels en grootste deel van mijn volgers is Amerikaans (UK staat op de 2e plaats). Niet vreemd ook want daar zijn de dieren populairder/bekender. Vorige keer hebben 2 Amerikanen gewonnen.

Leuk dat je blog zo goed loopt!

Blixem
Berichten: 1942
Geregistreerd: 13-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 22:18

HippoLogic schreef:
Voor de mensen die give-aways doen: sturen jullie dan over de hele wereld of richt je je alleen op mensen uit Nederland die meedoen (ivm de verzendkosten). Ikzie zoveel leuke give-aways maar dan denk ik: die sturen toch niet op naar Canada, ook al wordt zelde vermeld dat het voor 1 land bedoeld is.

Ik heb vandaag een stuk over Mat Training. Dat is net zo veelzijdig als targetten, eigenlijk is het targetten met de hoeven. In mijn artikel een aantal voorbeelden hoe je de matten kunt inzetten om ander gedrag te trainen. Ik heb nog lang niet alle mogelijkheden van de matten ontdekt en de inzetbaarheid blijft maar groeien.

Omdat mijn blog nu 1 jaar weer actief is heb ik opgezocht welk artikel ik vorig jaar plaatste. Toen liepen ze niet echt. Ik had nog weinig lezers en mijn sociale media stond ook nog in de kinderschoenen, nog steeds eigenlijk.

Ik heb mijn post van december 2014 gedeeld op FB en nu lopen ze als een tierelier. Ik heb de afgelopen 3 dagen 1000 views gehad. Dat is echt heel veel voor mijn blog. Het ziet er naar uit dat ik de 20.000 views voor dit jaar toch ga halen! *\o/* Iets waar ik begin dit jaar niet van had durven dromen. Ik ben nu natuurlijk heel benieuwd wat er gebeurd als ik blijf bloggen. Nouja, nog maar een jaar proberen dan.

Beide post zijn met een dikke knipoog. ;)

5 Reasons NOT to start clicker training

en

Dangers of working with food (a warning about Clicker Training)


Ga nederlands bloggen _/-\o_ :) :')

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 12:52

HippoLogic schreef:
Voor de mensen die give-aways doen: sturen jullie dan over de hele wereld of richt je je alleen op mensen uit Nederland die meedoen (ivm de verzendkosten). Ikzie zoveel leuke give-aways maar dan denk ik: die sturen toch niet op naar Canada, ook al wordt zelde vermeld dat het voor 1 land bedoeld is

Als wij (PR agency) een giveaway doen met een blogger, dan zorgen wij voor de verzending van het pakket. Wij spreken dus altijd met de blogger af dat de give-away alleen BE en NL (soms FR) is, maar dat moet je dus wel duidelijk vermelden in je blog dan. Dat is puur omdat het pakket versturen anders best duur is. Maar dat zijn dus wel goeie afspraken die je moet maken met het agentschap, bedrijf of merk.

RianC

Berichten: 649
Geregistreerd: 13-09-07
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 14:08

Ik schreef een blog over het feit waarom vroeg opstaan voor mij een ding is. Want het is echt een ding. Kom zo moeilijk mijn bed uit deze winter. En dat terwijl ik vroeger echt een ochtendmens was.

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 19:47

Myrthe2003 schreef:
HippoLogic schreef:
Voor de mensen die give-aways doen: sturen jullie dan over de hele wereld of richt je je alleen op mensen uit Nederland die meedoen (ivm de verzendkosten). Ikzie zoveel leuke give-aways maar dan denk ik: die sturen toch niet op naar Canada, ook al wordt zelde vermeld dat het voor 1 land bedoeld is.

Ik heb vandaag een stuk over Mat Training. Dat is net zo veelzijdig als targetten, eigenlijk is het targetten met de hoeven. In mijn artikel een aantal voorbeelden hoe je de matten kunt inzetten om ander gedrag te trainen. Ik heb nog lang niet alle mogelijkheden van de matten ontdekt en de inzetbaarheid blijft maar groeien.

Omdat mijn blog nu 1 jaar weer actief is heb ik opgezocht welk artikel ik vorig jaar plaatste. Toen liepen ze niet echt. Ik had nog weinig lezers en mijn sociale media stond ook nog in de kinderschoenen, nog steeds eigenlijk.

Ik heb mijn post van december 2014 gedeeld op FB en nu lopen ze als een tierelier. Ik heb de afgelopen 3 dagen 1000 views gehad. Dat is echt heel veel voor mijn blog. Het ziet er naar uit dat ik de 20.000 views voor dit jaar toch ga halen! *\o/* Iets waar ik begin dit jaar niet van had durven dromen. Ik ben nu natuurlijk heel benieuwd wat er gebeurd als ik blijf bloggen. Nouja, nog maar een jaar proberen dan.

Beide post zijn met een dikke knipoog. ;)

5 Reasons NOT to start clicker training

en

Dangers of working with food (a warning about Clicker Training)


Ga nederlands bloggen _/-\o_ :) :')

Dat deed ik maar dan had ik lezer uit Nederland en soms een Belg, nu trek ik lezers uit 86 landen.
Ik zit er wel eens over te denken hoor, mijn blog te vertalen naar Nederlands. Dan wil ik die plugin hebben dat je op de NL vlag kan klikken en dan bij de NL versie komt. Maar toch is het nog best veel werk dat vertalen. Ik wil het ook consequent doen als ik eraan begin.

Kiki1995

Berichten: 1077
Geregistreerd: 14-01-15
Woonplaats: Achterhoek

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 22:43

Fenrir, als ik jouw egeltjes zie begint het bij mij meteen weer te kriebelen, want ik mis mijn egeltjes ook zo erg.. Týr is echt een schatje om te zien!!

@Hippologic: Daar zijn toch wel wordpress plugins voor die dat goed kunnen vertalen? Of zou dat dan zo'n Google Tranlate gevalletje worden?

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 22:50

Ja ik weet het, maar ik ben nog niet zover dat ik ze geinstalleerd heb. :+

Travel_me

Berichten: 1267
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: meppel

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 10:28

Ik zou het wel doen. Heb nooit zin om Engelse blogs te lezen, dus als er de keuze tussen Nederlands en Engels is zou ik sneller je blog lezen.

Ik heb naar aanleiding van de reacties op een eerder artikel een blog geschreven over hoe je lichter kan reizen.
http://www.justtravelme.nl/reistips/5-t ... te-reizen/

Blixem
Berichten: 1942
Geregistreerd: 13-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 10:33

[quoe="HippoLogic"]
Myrthe2003 schreef:
HippoLogic schreef:
Voor de mensen die give-aways doen: sturen jullie dan over de hele wereld of richt je je alleen op mensen uit Nederland die meedoen (ivm de verzendkosten). Ikzie zoveel leuke give-aways maar dan denk ik: die sturen toch niet op naar Canada, ook al wordt zelde vermeld dat het voor 1 land bedoeld is.

Ik heb vandaag een stuk over Mat Training. Dat is net zo veelzijdig als targetten, eigenlijk is het targetten met de hoeven. In mijn artikel een aantal voorbeelden hoe je de matten kunt inzetten om ander gedrag te trainen. Ik heb nog lang niet alle mogelijkheden van de matten ontdekt en de inzetbaarheid blijft maar groeien.

Omdat mijn blog nu 1 jaar weer actief is heb ik opgezocht welk artikel ik vorig jaar plaatste. Toen liepen ze niet echt. Ik had nog weinig lezers en mijn sociale media stond ook nog in de kinderschoenen, nog steeds eigenlijk.

Ik heb mijn post van december 2014 gedeeld op FB en nu lopen ze als een tierelier. Ik heb de afgelopen 3 dagen 1000 views gehad. Dat is echt heel veel voor mijn blog. Het ziet er naar uit dat ik de 20.000 views voor dit jaar toch ga halen! *\o/* Iets waar ik begin dit jaar niet van had durven dromen. Ik ben nu natuurlijk heel benieuwd wat er gebeurd als ik blijf bloggen. Nouja, nog maar een jaar proberen dan.

Beide post zijn met een dikke knipoog. ;)

5 Reasons NOT to start clicker training

en

Dangers of working with food (a warning about Clicker Training)


Ga nederlands bloggen _/-\o_ :) :')

Dat deed ik maar dan had ik lezer uit Nederland en soms een Belg, nu trek ik lezers uit 86 landen.
Ik zit er wel eens over te denken hoor, mijn blog te vertalen naar Nederlands. Dan wil ik die plugin hebben dat je op de NL vlag kan klikken en dan bij de NL versie komt. Maar toch is het nog best veel werk dat vertalen. Ik wil het ook consequent doen als ik eraan begin.[/quote]

Als dat ooit er is meld het me ;)

Tazzey
Berichten: 9508
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 11:51

Ik zou absoluut geen translate plugin gebruiken dat wordt echt een "make that the cat wise" vertaling. Ik schrijf zelf alles in het Nederlands en Engels. Verreweg het meeste van mijn verkeer komt uit de VS en verder heb ik nu dit jaar totaal 115 andere landen geloof ik.

Ik heb voor jullie nog dag 12 van de essence Adventskalender en een leuke kerst nailart tutorial.

Travel_me

Berichten: 1267
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 15:41

Ben de hele middag bezig geweest met het aanpassen van mijn lay out. Ziet er nu totaal anders uit, maar vind het wel mooi geworden. Is veel strakker nu.

Edit: ofwja en mijn broertje heeft een logo voor mij gemaakt.

Tazzey
Berichten: 9508
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 16:04

Ik vind je layout erg mooi geworden! Lekker overzichtelijk.

Eef01
Berichten: 281
Geregistreerd: 20-10-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 17:32

helemaal mee eens tazzey! Ik vind hem ook onwijs cool! :)

Travel_me

Berichten: 1267
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: meppel

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 18:35

Bedankt!

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 19:48

Tazzey schreef:
Ik zou absoluut geen translate plugin gebruiken dat wordt echt een "make that the cat wise" vertaling. Ik schrijf zelf alles in het Nederlands en Engels. Verreweg het meeste van mijn verkeer komt uit de VS en verder heb ik nu dit jaar totaal 115 andere landen geloof ik.

O nee dat wil ik ook absoluut niet, dat is geen doen met het jargon dat ik gebruik. Maar, volgens mij was jij dat, die over een plugin vertelde dat je op het landen vlaggetje klikt en dan naar de pagina gaat dieje zelf vertaald. Die bedoel ik.

Tazzey
Berichten: 9508
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 22:09

Volgens mij is dat qTranslate. Die zorgt voor die vlaggetjes. Je scherm waar je je artikelen in schrijft krijgt er extra tabjes bij voor de talen die jij wilt. Je moet je artikel inderdaad wel zelf in de talen schrijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 01:20

Travel_me schreef:
Ben de hele middag bezig geweest met het aanpassen van mijn lay out. Ziet er nu totaal anders uit, maar vind het wel mooi geworden. Is veel strakker nu.

Edit: ofwja en mijn broertje heeft een logo voor mij gemaakt.



Ziet er leuk uit!!

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 08:57

Tof hoor Travel_me :)

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 09:03

Mooi travel_me! Ik ga vanmiddag of straks even schrijven. Ben van het weekend zo druk geweest.

Anoniem

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 10:56

Goedemorgen! Afgelopen zaterdag ging ik naar de kerstmarkt op de Hoge Veluwe. Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad en een leuke PLOG online gezet

happypaardje

Berichten: 1600
Geregistreerd: 02-09-07

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 17:38


Blixem
Berichten: 1942
Geregistreerd: 13-11-13

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 17:40

ik heb windows movie maker maar hoe doe je er nu liedjes onder? en moderne liedjes enzo?

puck12345
Berichten: 826
Geregistreerd: 04-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 23:32

Myrthe2003 schreef:
ik heb windows movie maker maar hoe doe je er nu liedjes onder? en moderne liedjes enzo?

Ik gebruik ook altijd gewoon windows movie maker, ik download de liedjes en dan kunje gewoon op muziek toevoegen klikken, en anders kun je het altijd nog op youtube zelf later toevoegen, maar hier heb je maar een beperkt aantal liedjes.

Ik heb de laatste week twee filmpjes geupload, een heb ik ook een thumbnail bij gemaakt, ik ben alleen nog niet heel trots op, maar oefening baat kunst :)



HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 00:37

Leuk hoor!

Ik heb vandaag mijn laatste artikel uit de serie Key Lessons (the key to success): 'patience'

Mijn blog doet het erg goed de laatste weken! En ik heb de 20.000 views gehaald in een jaar. Ben benieuwd wat volgend jaar gaat doen.

En ik ben vandaag gevraagd of ik in een top 10 van paardenblogs genoemd wil worden op http://www.horse-companion.com/. Tuurlijk wil ik dat! Blogs are for sharing. *\o/*