Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 20:48

Nouuuu ik heb ook weer tijd om te bloggen want na 7 maanden schrijven is mijn boek helemaal KLAAR en doorgestuurd naar mijn uitgever *\o/* Dus nu ben ik weer in het land der bloggers :D

eveliienxx

Berichten: 270
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 20:55

Wat leuk dit topic! Ik volg! Ik ben Evelien en ik zit op dit moment voor een jaar in Amerika, dus ik heb besloten dat de delen op mijn blog https://evelienstefanie.wordpress.com. Er staat nu pas een post op maar ik heb al wel een aantal ideetjes die ik aan het uitwerken ben :D

Yv_
Berichten: 19118
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 01:24

Gefeliciteerd Yasmine! Hoe voelt dat?!?!?

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 02:09

Gefeliciteerd Yasmine :D tof joh!

miszeva

Berichten: 242
Geregistreerd: 24-02-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 08:29

Gefeliciteerd Yasmine!! Super tof en ik ben heel benieuwd!!

happypaardje

Berichten: 1600
Geregistreerd: 02-09-07

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 09:24

Hoi Evelien!

En super Yasmine, voelt vast heel goed, of niet? :)

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 10:04

Hoi Eveliien. welkom

Happypaardje: gefeliciteerd met je nieuwe paard. Leuk toh om daar over te bloggen!? Ik zeg: doen!

Gefeliciteerd Yasmine en welkom terug in het land der Bloggers, haha. ;)


Mijn tweede deel (van 7) staat online:KEY LESSON Horse, stay in thinking mode

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-15 10:15

Gefeliciteerd Yasmine :)

Travel_me

Berichten: 1267
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: meppel

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 10:37

Super Yasmine!

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 12:16


puck12345
Berichten: 826
Geregistreerd: 04-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 14:07


__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 23:29


Anoniem

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 23:32

Gaaf Yasmine, ben reuze benieuwd naar je boek straks :D

Ik lees morgen alle blogs weer bij :)

Travel_me

Berichten: 1267
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: meppel

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 10:31


Tazzey
Berichten: 9508
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:08


_Juudith

Berichten: 4031
Geregistreerd: 13-07-13

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:29

Super tof Yasmine!

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 15:57

Ik heb vandaag een simpel blauw lakje online, die erg betaalbaar is. Ik vind 'm echt prachtig :)

Rimmel Danny Boy, Blue!

Zal zometeen even op de nieuwe posts reageren.

Anoniem

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 18:09

Vandaag weer een nieuw artikel van mijn hand, voornamelijk wat luchtiger om de zware artikelen van de afgelopen weken even wat minder de overhand te laten nemen.

De dingen die het feminisme voor mij verpest heeft, waaronder Tinder. "Feminisme is niet nodig (want we hebben toch al stemrecht?1?!?!?!?/1!?! HAHAHAHA LOL)" De dingen die feminisme voor mij verpest heeft

Anoniem

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 18:19

Ik las net nog wat over het regelmatig posten en het bijhouden van vaste dagen. Het onderwerp waar ik voornamelijk over blog (feminisme, opiniestukken) nodigen niet echt uit om volgens een vast rooster te posten. Ik ben bang dat als ik een vast rooster ga aanhouden, ik nutteloze artikelen ga plaatsen die niet interessant of onderbouwd zijn. Daarom post ik onregelmatig. Meestal zit er meer dan een week tussen ook. Eerder ging dat goed, maar ondertussen merk ik steeds vaker dat ik dagen heb waarop ik gewoon echt enorme dalingen in mijn bezoekers zie. Had er gister maar 3 (!) op een dag, terwijl ik een half uur geleden een artikel online gezet heb en ik nu al weer meer dan 100 views heb. Wil dus eigenlijk toch een tussenweg zien te vinden in het posten van artikelen, maar ben er nog niet helemaal over uit hoe ik dat ga doen.

Tazzey
Berichten: 9508
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 18:58

Emma, ik moest toch wel even gniffelen bij het lezen van je artikel. :D Het gevoel van geschoren beentjes in een schoon bedje herken ik, dat is ZO fijn. Ik scheer het wel allemaal netjes, ik ben gewoon beter in mijn vel als naakt kat dan met een pluizig vachtje :+

Ik denk inderdaad dat een blog als het jouw niet geschikt is voor een vast programma, ik gok dat je inderdaad tegen problemen aan kan gaan lopen. Bij mijn blog is het simpel. Ik heb tot ver in maart volgend jaar genoeg spullen gekregen om te verwerken in artikelen. Ik schrijf ook elders, over zwaardere onderwerpen die aan mijn studie gerelateerd zijn en dat doe ik ook op het moment dat ik het wil. Daar maken de stats me niets uit, heb het niet eens aan Analytics gekoppeld.

Anoniem

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 19:03

Haha fijn dat je erom moest lachen! Ik denk dat de gladde benen voor iedereen een herkenbaar iets is haha. Het voelt gewoon zo fijn!
Ik hou het doorgaans ook wel bij hoor, maar ik heb toch wel momenten dat ik het scheermesje over mijn benen haal en denk pff.. Waarom eigenlijk :D

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 21:14

Emma; ik denk dat over alle onderwerpen volgens een vast rooster te posten valt. Dat is de reden dat er week- en maandbladen bestaan over alle onderwerpen die je kunt verzinnen. :+ Ik ben het wel met je eens dat het moeilijk is volgens een vast schema te posten, maar het heeft ook zo zijn voordelen.

Je kunt ook bv eenmaal per week als onderwerp feminisme of opinie nemen en op een andere dag iets anders posten wat je leuk vindt. Iets luchtigs, wat je toch in contact houdt met je lezers.

Ik doe nu regelmatig WP weekly Photo Challenges. Vooral als ik even geen inspiratie heb voor een clicker training post. :o Ik maak mijn challenges altijd wel paardgerelateerd. Het levert me heel veel nieuwe lezers uit allerlei hoeken en zelfs ook paardenmensen die me daardoor gaan volgen. Veel likes wat ik anders niet krijg, wat leuk is.

In het begin 'mocht' ik dat niet van mezelf en wilde ik echt aan how- to -do clicker training vasthouden, nu ik dat los heb gelaten krijg ik meer lezers en meer interactie uit verschillende hoeken wat juist mijn blog bevorderd. En het is leuker voor mezelf.

Ik zie in de paardenwereld dat de meeste clickertrainers lange stukken posten met wetenschappelijke inhoud: interessant maar super bewerkelijk en met een kleine niche. Mijn doel was dat ook, maar sinds ik laagdrempeliger schrijf krijg ik gewoon veel meer shares en likes. Ik probeer me op 500 woorden te richten, minder "instructies" te schrijven en meer motiverende post ("wat kun je met clickertraining").

De How-to en instructies schrijf ik wel, maar bewaar ik voor mijn boek en online clicker training cursus die ik aan het ontwikkelen ben.

Anoniem

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 21:16

Ik heb er wel aan zitten denken om wekelijks een soort samenvatting van het grote nieuws te schrijven, ik denk dat veel van mijn lezers dit wel interessant zouden vinden en het is voor mijn opleiding ook nog eens relevant. Maar dan moet ik mezelf er ook aan gaan houden dat ik eens per week een stuk over een feministisch onderwerp schrijf omdat 'nieuws' anders de overhand neemt in mijn blog en dat wil ik dan weer juist niet. Het enige lastige is dan om elke week een feministisch artikel eruit te knallen. Denk dat dat best wel eens pittig zou kunnen worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 21:54

Gewoon epileren, is alleen de eerste paar keer pijnlijk, daarna voel je het al niet eens meer. ;)
En dan kan ik NOG langer genieten van de lakens tegen mijn benen hahaha.
En ik doe het niet omdat het moet, ik doe het voor mezelf.
Van mijn vent mag ik overal een oerwoud hebben, die geeft daar werkelijk niks om, wel om mij, de schat <3

Anoniem

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 21:55

Ik heb ook nog bijna nooit commentaar op mijn oerwouden gehad hoor :D Maar het is toch altijd een beetje een twijfelmomentje bij mij :))