Halelujjjjjjaaaaaaaa.. ze doet t!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-01 21:14

Sorry, k wis niet waar, maar ik MOEST het even kwijt. Navy, het-paard-met-de-ingeslikte-bezemsteel, gaat na anderhalf jaar eindelijk AAN DE TEUGEL. Na veel oefenen, en veel oefenen, en heel erg veel oefenen, deed ze het.. nog niet. Na een tijd liep ze echt door alles heen. Moest van mijn instructrice met slof gaan rijden. Niet gedaan, maar zij wou er een keer op. Kon geen kwaad dacht ik. Wel dus, met slof, en met sporen. Nou, haha, zelfs daar liep ze doorheen. Maar, ik heb er daarna een hele tijd niet aangewerkt, want ik zou dus, doordat ze absoluut door me heen liep, Western gaan rijden. Eergister toch maar weer ff geprobeerd, en wat denk je?? Heel netjes, mooi ontspannen naar beneden.. Kan eraan liggen dat ik ondertussen niet meer bij de chique manege sta, maar bij een relaxed pensionstalletje, met een gezelly sfeertje waar ze erg verliefd is geworden op een Tinker, Tiko, en waar ze elke dag (met hem) de wei in mag. God bless her! I'm so happyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! Misschien zit er dan toch nog een Dressuurwedstrijdje aan te komen?? Moes t ff kwijt, sorry sorry sorry.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 21:32

Dit soort berichtjes zijn juist leuk om te lezen!! Fijn om te horen wat anderen weer hebben bereikt. Ik vind het erg leuk voor je en ik hoop voor je dat het zo goed blijft gaan!!!!! Party!!

littleroosie

Berichten: 6062
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 21:33

wat goed hé! ik weet hoe het voelt, rij sinds vandaag een eigen pony robin en bij de eigenaar loopt ie nooit aan de teugel bij mij vandaag eerst ook niet maar later ging ie super.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-01 16:26

Jehh.. I feel great! Heb eindelijk weer zin om te rijden!

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 16:34

Goed man!!!

Keep up the good work Haha!

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 16:41

Cool joh! Goed zo!! Geef Navy maar 20 appeltjes van me aan haar en duizend knuffies en kussies!! Cool Knipoog

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 20:30

Wauwie wat goed zeg!! Het kan idd mede door de andere stal komen, lekker ontspannen sfeertje waarschijnlijk en een leuk vriendje Party!! Gefeliciteerd hoor geef Navy maar een knuffel van me!

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 20:32

He wat cool zeg Party!! !!!!
Ik wist het wel Navy is een topper!!!! En wat ze zeggen: oefening baart kunst dat klopt dus ook!
Echt leuk! Gefelicibokt!!!!
xxx Roos