Na 6 jaar relatie uit, hoe nu verder?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 02:59

Suzanne F. schreef:
Focussed schreef:
Hoop gebeurd... Hoofd en hart hebben nog nooit zover uit elkaar gestaan....


Waar je vooral naar moet luisteren is dat kleine stemmetje binnenin. Je intuïtie is sterker dan je denkt.
Die is betrouwbaarder dan hoofd of hart op dit moment. Hoofd is te boos en hart nog te gevoelig.

Schizofrenie is geen oplossing... ;)
Luister naar je hoofd. Intuitie is gewoon een ander woord voor je hart of je gevoelens, en die zijn zeker nu onbetrouwbaar.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 03:55

lieveli schreef:
Het kan ook een houding zijn hé? Mijn ex was vorig jaar precies hetzelfde en na een week stond hij huilend voor de deur. Dat gras aan de andere kant was toch eigenlijk niet zo groen. Na een maand was ik degene die zei dat het alsnog niet meer ging gebeuren, ik was zo klaar met die wandelende snotdoek.


Ik quote mezelf nog maar even gezellig. Ik heb toen wel toegegeven dus, maar er was niks meer van over. Ik had allang besloten dat er veel leukere jongens op de wereld zijn en nu ik met mijn huidige vriend ben besef ik pas hoe onleuk mijn ex eigenlijk is.

Nu zit jij met een wandelende snotdoek maar echt, er zijn leukere jongens. Prima dat hij het nu beseft maar na alles wat hij je heeft geflikt is je hond nog te goed voor 'm.

Desty

Berichten: 5721
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Grave

Re: Na 6 jaar relatie uit, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 07:05

Heb 3 maanden terug ook zo'n intense breuk meegemaakt, en waarvan ik het al dacht dat er iets speelde tussen hen 2 na 2 maanden uiteindelijk ook achter gekomen dat ze al die tijd al een 'relatie' hebben. Binnen die 2 wilde hem echt terug maar hij wilde inderdaad het vrijgezellen leventje. Het leek wel alsof hij de jaren die we hadden gedeeld in 2 minuten had weg gegooid. Ik was echt onder invloed van hem, hij manipuleerde álles naar zijn hand. <- dit heeft tijd nodig om dat te kunnen zien. Ga maar van 3 maanden uit en reken maar dat het zo lekker voelt als je er achter komt dat jij zo sterk bent om dit te kunnen gaan zien. Hij is nu wel de laatste die ik zou willen spreken!
Mijn advies, echt 3 maanden, hou het vol, elkaar niet spreken :j
Ook niet als hij in een keer terug komt, hij heeft tenslotte die domme keuze gemaakt om jou te laten lopen :)

Veel sterkte!

Suzanne F.

Berichten: 49238
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 07:37

Kuggur schreef:
Schizofrenie is geen oplossing... ;)
Luister naar je hoofd. Intuitie is gewoon een ander woord voor je hart of je gevoelens, en die zijn zeker nu onbetrouwbaar.


Je intuitie is absoluut niet je hart of gevoelens. Intuitie zou dan nog meer met hoofd en verstand te maken hebben dan met je hart.
Ik zie het gewoon helemaal apart. Als jij dat schizofrenie noemt, prima maar dan weet je niet veel van geestesziekten.
En of je intuitie nu de heilige geest van God of de aanwezigheid van je overleden moeder noemt, dat boeit niet. Feit is dat veel mensen een goede intuitie hebben maar daar niet echt naar luisteren.

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Re: Na 6 jaar relatie uit, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 07:58

Pffft meid wat een gedoe zeg :(:)

Ik kan alleen maar zeggen, blijf nadenken met je hoofd en niet met je hart. Dat hart is momenteel niet zo betrouwbaar :n

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 08:14

Focussed schreef:
Dat stemmetje zegt dat ik hem heel graag terug wilt... Maar mijn hoofd zegt: Niet doen. :(


Het maakt het er niet makkelijker op dat hij maandag nog wilde praten, en toen ineens brak en vreselijk moest huilen. Wat hij toen allemaal zei en hoe hij toen tegen me deed... Zo gevoelig heeft hij nog nooit gedaan in afgelopen 6,5 jaar. Heel open, heel eerlijk. Hij zei: "Hoe heb ik alles zo kunnen verkloten?".

Tja, daar sta je dan met je goeie gedrag :D Dacht je over hem heen te zijn. Niet dus. :) Maar hij heeft ook eerlijk gezegd dat hij het vrijgezellen leven voor nu heel leuk vindt. Maar dat hij me ook vreselijk mist. Dus hij weet niet wat ie wil. En ik ook niet. -O- Dus tot zover the battle of the mind and heart.


Heel herkenbaar. Moeilijk he.

Mijn ervaring is dat het vertrouwen zo geknakt is, dat er geen gezonde basis meer voor een relatie bestaat. Als hij dit nu heeft gedaan, wie zegt dat hij het niet nog eens zo makkelijk doet (en er wellicht ook kinderen bij in het spel zijn)?

Enne...na een maand over iemand heen zijn na 6,5 jaar is wel snel. Geconfronteerd worden met hem zal nog wel een tijdje lastig blijven. Ik ben inmiddels 8 maanden verder na 10 jaar en ik heb ook nog steeds weleens mn moeilijke momenten.

Dott

Berichten: 7171
Geregistreerd: 18-09-08
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 08:27

Desty schreef:
Heb 3 maanden terug ook zo'n intense breuk meegemaakt, en waarvan ik het al dacht dat er iets speelde tussen hen 2 na 2 maanden uiteindelijk ook achter gekomen dat ze al die tijd al een 'relatie' hebben. Binnen die 2 wilde hem echt terug maar hij wilde inderdaad het vrijgezellen leventje. Het leek wel alsof hij de jaren die we hadden gedeeld in 2 minuten had weg gegooid. Ik was echt onder invloed van hem, hij manipuleerde álles naar zijn hand. <- dit heeft tijd nodig om dat te kunnen zien. Ga maar van 3 maanden uit en reken maar dat het zo lekker voelt als je er achter komt dat jij zo sterk bent om dit te kunnen gaan zien. Hij is nu wel de laatste die ik zou willen spreken!
Mijn advies, echt 3 maanden, hou het vol, elkaar niet spreken :j
Ook niet als hij in een keer terug komt, hij heeft tenslotte die domme keuze gemaakt om jou te laten lopen :)

Veel sterkte!


Hier kan kk het alleen maar mee eens zijn. Afstand en geen contact creeert helderheid.

Nadeel is wel dat als je hem dan wel een keer ziet of tegenkomt, dat wel ff pittig is. Maar dat word steeds nbeer

Jolien87

Berichten: 17442
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 08:39

Bij schizofrenie heb je een gespleten persoonlijk (edit: klopt niet), wat absoluut niets te maken heeft met je gevoel en verstand die elkaar tegenspreken.

Intuïtie zie ik als een soort onaantastbare nuchterheid dat achterin je hoofd zit, terwijl je gevoelens kunnen worden beïnvloed. Het is je intuïtie waar je vaak op terug kunt vallen, deze staat bij veel mensen als een huis en klopt meestal.
Laatst bijgewerkt door Jolien87 op 07-08-15 08:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Collie2008
Berichten: 9644
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Ergens in Noord Holland

Re: Na 6 jaar relatie uit, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 08:49

Uhhmmm schizofrenie is echt iets heel anders dan een gespleten persoonlijkheid. Dat past meer bij een meervoudige persoonlijkheidsstoornis ;-) Dat even terzijde...

Even inhakend op uit elkaar, bij elkaar.....Mijn relatie is na 7 jaar stuk gegaan. Hij is helemaal los gegaan qua vrouwen, had al snel ook een nieuwe relatie, zat op datingsites, etc, echt heel triest :+ Maar inderdaad zijn mannen, hij wilde (zo zei hij) echt vrijgezel weer zijn, maar had vervolgens binnen 3 maanden een relatie en woonde al snel samen, ja dat doet vreselijk zeer, maar dit is inderdaad hoe veel mannen omgaan met hun verdriet.

Overigens zijn wij na 1,5 jaar wel weer bij elkaar gekomen. Beiden een relatie weer achter de rug, maar elkaar emotioneel nooit los hebben kunnen laten. Overigens denk ik er juist positief over dat dit allemaal is gebeurd. Ik ben ervan overtuigd dat we er sterker uit zijn gekomen, maar het is inderdaad heel lastig om dan ook echt met blik vooruit te kijken (i.p.v. verwijten blijven maken, wantrouwen blijven hebben etc) Het heeft mij als persoon veel sterker, zelfstandiger en bewuster gemaakt en de relatie veel evenwichtiger.

Niet dat ik hiermee wil zeggen dat je hem terug moet nemen, maar je weet niet wat de toekomst brengt. focus je op jezelf en op de dag, kijk niet teveel achterom, maar ook niet vooruit. Dag bij dag, stap voor stap. Eerst jezelf terug vinden en wat de toekomst voor je in petto heeft kom je wel achter.

Ben het wel eens dat je nu beter op verstand kan varen dan gevoelens, want die gevoelens zijn net een rollercoaster die je misleiden. Waarmee ik niet wil zeggen dat je er geen ruimte voor moet geven.

Feelings are time travellers oftewel, ze reizen je altijd achterna. Je kan ze niet negeren, verstoppen of verbloemen.

Na 1 maand over iemand heen zijn kan ik me emotioneel ook niet voorstellen en je hoeft er toch niet overheen te zijn? de ergste schok is weg, maarje zal nog best wat fases doorgaan voor je echt los van hem bent en pas dan weet je of hij een plek heeft in je toekomst of pas dan kom je iemand tegen die een nieuw plekje verdiend.

lief zijn voor jezelf!

Jolien87

Berichten: 17442
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Na 6 jaar relatie uit, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 08:52

Oeps, dan haal ik dingen door elkaar. Bedankt voor de correctie. :)
Hoe dan ook heeft het nog steeds niets te maken met je gevoel en verstand die niet op 1 lijn zitten.

Collie2008
Berichten: 9644
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Ergens in Noord Holland

Re: Na 6 jaar relatie uit, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 08:54

Intuïtie zie ik inderdaad ook als een los iets, dat onderbuikgevoel of fingerspitzengefühl

Neon

Berichten: 4929
Geregistreerd: 03-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 09:06

Meid.... Geen hand vol maar een land vol...

Ik snap je twijfels best... Maar iemand die je zo gemakkelijk na 6.5 jaar aan de kant schuift om met jan en allemaal te gaan liggen hatse-flatse... Nope...

Het feit dat ie met al die meiden heeft liggen rotzooien zal je altijd in je hoofd blijven zitten...

En daarbij vraag ik me het volgende af: mocht er weer een situatie voorkomen waarbij het gras groener lijkt bij de buren... Word je dan weer zo gemakkelijk aan de kant geschoven? In iedere relatie komen dipjes voor... Het is aan de mensen die in de relatie zitten hoe ze daar door heen komen. Naar mijn mening heeft hij zich er niet zo netjes doorheen proberen te worstelen... En dat pleit niet echt voor hem...

Ik hoop dat je de rust in je hoofd vind en gewoon een super leuke vent tegen het lijf loopt die jou respecteert en waarmee je een super leven op kunt bouwen. In de tussentijd zou ik afstand bewaren...

Raveltje
Berichten: 681
Geregistreerd: 06-11-04
Woonplaats: Voorne Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 09:20

Vind je ex-partner heel creatief in zijn oplossing om zogezegd "legaal vreemd" te kunnen gaan... hij mag en kan nu doen en laten wat hij wil, het is toch uit.. en ondertussen geeft hij aan dat er miss nog een piepklein beetje hoop is..
Handige goochemerd is hij, denk dat jij jezelf moet beschermen tegen dit soort mannelijke logica..
Laatst bijgewerkt door Raveltje op 07-08-15 09:35, in het totaal 1 keer bewerkt

MarjanB

Berichten: 16460
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 09:20

Ik snap wel een beetje wat je bedoeld hoor, je wil het graag weten en hij verteld het maar al te graag.. Ik heb in de eerste weken mn ex ook nog 'toegelaten' hij belde dan weer huilend op dat ie me moest zien enz. Nou kom maar langs dan.. na een paar weken had ik zo'n genoeg dat ik elke keer weer zn gezemel aan moest horen dat ie me zo miste enz. Tja had je maar niet met die andere vrouw... hij wilde trouwen enz enz en toch had ie ook een profiel op tinder aangemaakt. Toen dacht ik als je echt voor mij kiest respecteer je mijn ruimte en laat je me met rust en ga je niet met andere vrouwen daten. Toen heb ik hem geblokkeerd op facebook en gezegd dat hij niet meer welkom was. Nou de grootste kloterij kwam toen pas, hij wilde niet meer meewerken voor de verkoop van het huis enz. Toen zag ik pas in dat hij me nog steeds aan het manipuleren was. Dat was ook gelijk het inzicht wat ik nodig had en waardoor ik het af kon sluiten.

Kan je niet helpen met je beslissing maar probeer even goed te kijken naar wat je mist en wat je totaal niet mist. Zet dat op een rijtje hoe lastig ook en neem afstand, alleen dan kan je nadenken.

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 09:30

Raveltje schreef:
Vind je ex-partner heel creatief in zijn oplossing om zogezegd "legaal vreemd" te kunnen gaan... hij mag en kan nu doen en laten wat hij wil, het is toch uit.. en ondertussen geeft hij aan dat er miss nog een piepklein beetje hoop is..
Handige gochemerd is hij, denk dat jij jezelf moet beschermen tegen dit soort mannelijke logica..


Precies dit. Sorry maar ik vind het een klootzak. Al kan het complete plaatje wat positiever zijn, dat ken jij alleen.
Als ie daadwerkelijk twijfelt, zou hij meteen de contacten met de anderen afbreken. Zo niet, en hij houdt jullie optie open, maar blijft rondneuken, dan houdt ie je aan het lijntje. Dan is ie je echt niet waard hoor :n

Nynke04

Berichten: 269
Geregistreerd: 12-06-11
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 10:46

Raveltje schreef:
Vind je ex-partner heel creatief in zijn oplossing om zogezegd "legaal vreemd" te kunnen gaan... hij mag en kan nu doen en laten wat hij wil, het is toch uit.. en ondertussen geeft hij aan dat er miss nog een piepklein beetje hoop is..
Handige gochemerd is hij, denk dat jij jezelf moet beschermen tegen dit soort mannelijke logica..


Precies dit. Hij houdt je gewoon aan het lijntje.
Hij kan nu lekker legaal doen waar hij zin in heeft, en door te zeggen dat ie jou misschien wel terug wil, hoopt hij dat je blijft wachten totdat hij uitgespeeld is. (Of totdat de meiden zijn spelletje doorkrijgen en niemand hem meer wil)

Ik zeg altijd, het gaat uit om een reden, en hoewel er ook wel wat succesverhalen zijn, geloof ik niet dat exen nog weer bij elkaar kunnen komen.


Mijn eerste relatie ging ook uit na 6,5 jaar, waarvan we 2 jaar samen hebben gewoond. Maar het ging al een tijdje (jaren) niet lekker. Het maakte hem niks uit wat ik deed. In eerste instantie dacht ik dat ik daardoor lekker mijn eigen leventje kon leiden, maar hoe langer het duurde, hoe meer ik besefte dat dat niet goed was. (Als je vriend om je geeft kan het hem echt wel schelen dat je met alleen maar jongens op stap gaat.) Ook ben ik een ontzettende dierenvriend, en voel ik mij het best wanneer ik dieren om me heen heb. Maar mijn ex kon het allemaal niet schelen. Hij wilde nooit mee naar de paarden en toen ik voorstelde om een kat te nemen zei hij: "Als je met een kat thuiskomt, gooi ik hem bij de eerste de beste vrachtwagen uit het raam". (En dat was serieus)
Ik heb altijd uit de grap gezegd "ik heb hem voor het geld en hij mij voor de seks". Omdat ik, plat gezegd, anders geen huis, geld en auto had, ben ik bij hem gebleven, maar achteraf ben ik bang dat het toch wel waar was.

Uiteindelijk kwam ik iemand tegen bij wie ik wel écht mezelf kon zijn en die het wel waard vond om voor me te vechten. Maar om deze relatie aan te kunnen gaan heb ik wel in het diepe moeten springen en ben ik veel kwijtgeraakt. Ik had geen huis meer, geen geld, geen auto om naar de paarden te gaan, en de mensen waarvan ik dacht dat het mijn vrienden waren lieten me als een baksteen vallen. (Via-via kreeg ik te horen dat ze stuk voor stuk een oogje op me hadden (ik citeer: "Als het uit gaat, ben ik de eerste die er voor gaat! Als ik nou een vriendin heb of niet"), maarja, toen ze te horen kregen dat ik al een ander had, was ik niks meer)
Het viel me veel zwaarder dan gedacht, en ik heb er ook heel wat tranen om moeten laten, maar het is het dubbel en dwars waard geweest!

Inmiddels hebben we bijna 2,5 jaar een relatie, wonen we samen, met 2 geniale katten en ik heb sinds kort een eigen paard! Wat wil je nog meer? O:) En ohja, 1 van de eerste dingen die mijn vriend zei was: "Jij bent toch aan het paardrijden? Dat heb ik ook altijd al eens willen doen!" <3

Al met al: Het komt echt wel goed!
Het heeft mij erg goed gedaan om alles van mijn ex weg te stoppen/te verwijderen/blokkeren. En lekker gaan doen wat je stiekem altijd al hebt gewild.
Ik heb mijn ex nog 1x gesproken om spullen op te halen, maar daarna nooit meer gezien. Het laatste wat hij zei was: "Ik hoorde van *** (iemand uit de vriendengroep waarmee ik niet zo goed kon opschieten) dat je hebt gerotzooid met die en die." Net nadat ik hem nog een knuffel had gegeven om het "netjes" af te sluiten. Je kan wel begrijpen dat het voor mij toen wel echt over en uit was.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110703
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 11:21

Raveltje schreef:
Vind je ex-partner heel creatief in zijn oplossing om zogezegd "legaal vreemd" te kunnen gaan... hij mag en kan nu doen en laten wat hij wil, het is toch uit.. en ondertussen geeft hij aan dat er miss nog een piepklein beetje hoop is..
Handige goochemerd is hij, denk dat jij jezelf moet beschermen tegen dit soort mannelijke logica..


Helemaal mee eens. Hij weet dondersgoed dat hij je zwakke plek is. Nu kan meneer even zijn snikkeltje achterna rennen, maar wanneer dat niet meer interessant is, zal hij straks gegarandeerd weer voor je deur staan met een zielig verhaal en duizendmaal excuses. Het is aan jou wat je daarmee doet, maar ik zou wel je zelfrespect in de gaten houden hierbij :j

MissDD
Berichten: 684
Geregistreerd: 12-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 14:20

Sunrise_ schreef:
Wat een gel*l van een dronken aardbei zeg, wat hij doet. Hij weet hoe moeilijk jij het hebt en dan maakt hij zulke opmerkingen (vrijgezellenleven is zooo leuk maar ik mis jou zooo erg). Hij is geen echte vent: dan had hij gewoon zijn mond gehouden zodat jij kan helen. En tuurlijk weet hij wel wat hij wil: lekker onbezorgd rondjeweetwellen en ook jou als zijn vriendin want jij biedt hem steun, zekerheid, zeker weten geen eenzaamheid etc. Meid, sta hier alsjeblieft boven. Wat een weggewaaid dakraam.

Ik kan me hier helemaal in vinden! Vooral in het stukje dat hij zijn mond moet houden zodat jij kan helen, want dat is in mijn opinie echt het beste willen voor iemand die zo lijdt onder een breuk.

Voor mijn gevoel wil hij je gewoon "warm houden" zodat hij naar je terug kan zodra hij zijn wilde haren kwijt is.....
Niet cool! _-:(

Suzanne F.

Berichten: 49238
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 14:23

Iedere man heeft ineens spijt als hij het heeft uitgemaakt, dan rond heeft gen**kt en een paar weken verder is. Dan ineens beseffen ze wat ze hadden en wat ze kwijt zijn. Yeah right.... Dan had je je snikkel maar in je broek moeten houden.

Sunrise_

Berichten: 5036
Geregistreerd: 25-03-05

Re: Na 6 jaar relatie uit, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 14:28

Ik vind trouwens dat de afsluiting van een relatie vaak het meeste zegt over het karakter van de persoon waarmee je een relatie had.

Collie2008
Berichten: 9644
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Ergens in Noord Holland

Re: Na 6 jaar relatie uit, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 14:29

Die ga ik onthouden Sunrise want daar zit denk ik zeker waarheid in

Suzanne F.

Berichten: 49238
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 14:29

Sunrise_ schreef:
Ik vind trouwens dat de afsluiting van een relatie vaak het meeste zegt over het karakter van de persoon waarmee je een relatie had.


Nou inderdaad. En het opvallendste is vaak dat je zo iemand dan helemaal niet meer kent. Je denkt iemand te kennen maar het lijkt dan een compleet vreemde.

_Nelleke_

Berichten: 8059
Geregistreerd: 02-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 16:49

Sunrise_ schreef:
Ik vind trouwens dat de afsluiting van een relatie vaak het meeste zegt over het karakter van de persoon waarmee je een relatie had.


Nou dat vind ik niet hoor. Ik heb met mijn ex gewoon 5 leuke jaren gehad en het laatste jaar/anderhalf jaar zijn we uit elkaar gegroeid en toen is hij vreemdgegaan (waarna ik het heb uitgemaakt en hij het feestbeest is gaan uithangen). Maar ik heb toch 5 leuke jaren met hem gehad. Omdat we op een rotmanier uit elkaar zijn gegaan betekent niet dat we een bagger relatie hadden of dat het een rotjongen is.

We konden gewoon allebei het hoge woord er niet uit krijgen. Soms loopt het nou eenmaal anders dan je vantevoren of achteraf kan bedenken. :)

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: Na 6 jaar relatie uit, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 19:58

Heel veel sterkte alsnog, maar meid laat die vent gaan die is jou echt niet waard! Hij zal waarschijnlijk in het weekend lekker los gaan, stappen, meiden meenemen, maar doordeweeks ligt hij gewoon alleen in bed en ja dan gaat hij jou missen.. Het klinkt hard maar laat het asjeblieft gaan. Mijn ex en ik waren 3 jaar samen en ik ben nu bijna 2 jaar vrijgezel en pas sinds een half jaar kunnen wij normaal met elkaar appe. Hij zit ondertussen in zijn 2e relatie al en weet niet eens of hij haar wel zo leuk vind.. Tussen die relaties in gaat die ook met van alles naar bed enzovoorts dus nee mij niet meer gezien :)

Goof

Berichten: 28805
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 21:33

Suzanne F. schreef:
Sunrise_ schreef:
Ik vind trouwens dat de afsluiting van een relatie vaak het meeste zegt over het karakter van de persoon waarmee je een relatie had.


Nou inderdaad. En het opvallendste is vaak dat je zo iemand dan helemaal niet meer kent. Je denkt iemand te kennen maar het lijkt dan een compleet vreemde.


Goh. Ik snap echt niet wat er nou zo verkeerd is aan het hele gebeuren hier.
Ts en vriend zijn uit elkaar, vriend is vrijgezel dus mag en kan doen en laten wat hij wil. Hij kiest ervoor om zijn verdriet op deze manier te verwerken (direct verder daten en random seks hebben dus), TS kiest voor een andere manier (verdriet hebben en treuren om ex). Allebei prima toch?
Hij is tenminste niet vreemd gegaan, hij doet niets fout.