mijn verslag....: koud!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

mijn verslag....: koud!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-02 16:00

mijn meeting begon ook al eerder. ik was bij lara blijven slapen,

met laden waren er nogal wat probleempjes.. toen we aankwamen snel opgezadeld... de ruiters zijn weg gereden
en ik bij iemand (weetniet wie Verward ) in de auto met mayo en sypheron (zo goed roy Haha! ) .
toen naar de 1e plek gereden, en al vrij snel kwamen de ruitertjes er aan Haha!
daarna moesten we naar de volgende plaats waar 3 van de grooms hielpen met oversteken. Toen de 3e plek.. waar Joleen en Jessica kei hard kwamen aangescheurt Haha!

Weer terug gelopen samen met akerna. de ene helft ging naar de frietkraam,wij gingen naar het zandgat (ofzoiets). we zaten achter de groep op een gegeven moment en hebben iloon er dus zien afkieperen Scheve mond Knipoog

bij het zandgat mocht ik ff op lottel stappen. Joleen die geen genoeg van die berg kon krijgen Pling en toen ging ik op wjerdo (eerst zat lara's zusje daarop). groepsfoto gemaakt, ik met mijn broodje in mijn hand Haha! en daarna weer weggereden en toen hebben we eigenlijk niet gegalopeerd,heel effentjes
maar was toch gezellig

wij waren eerder met pannenkoeken eten dus wij hadden de eerste tafel en niemand kwam bij ons zitten en ze hebben ons ook niet horen weggaan Huilen snielige ik Tong uitsteken
wij maar roepen maar nee hoor geen reactie Haha!

was heel leuk!maar koud Haha!
Laatst bijgewerkt door Yentl op 20-10-02 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Re: mijn verslag....: koud!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 16:23

Yentl schreef:
shyperon.


Goh! Heb ik die ook gemeet? Tong uitsteken Was idd een super gezellige dag! Beetje koud, maar wel lekker! Haha! Volgend jaar weeeeeeeer, misschien kan royke dan ook al paardje hobbelen Tong uitsteken (waarschijnlijk niet hoor, kan alleen maar paardje stuiteren Sigaar )

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-02 16:27

Oh euh sypheron dan Tong uitsteken zal ff veranderen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 16:56

namens Roy: thnx Yenlt!!!! Tong uitsteken

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 17:02

Joh, koud? Hoe kom je erbij! Tong uitsteken

Na de sprint had ik het bloedjeheet en Jessica ook, dus gaven we onze jassen aan de grooms. Die we pas ruim een kwartier later weer zagen bij de lunchplek, en ondertussen was het gaan waaien en regenen... Brr.... Nou ja, dan waardeer je je jas weer extra! Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 23:42

en daarom skeurde ik ff terug naar de grooms hehe toen had ik m'n jas weer en het lekker warm

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-02 12:13

Nimber schreef:
en daarom skeurde ik ff terug naar de grooms hehe toen had ik m'n jas weer en het lekker warm


zeg nou maar gewoon eerlijk dat je die andere 2 paarden leuker vond *LOL*

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 12:22

Karin schreef:
Joh, koud? Hoe kom je erbij! Tong uitsteken

Na de sprint had ik het bloedjeheet en Jessica ook, dus gaven we onze jassen aan de grooms. Die we pas ruim een kwartier later weer zagen bij de lunchplek, en ondertussen was het gaan waaien en regenen... Brr.... Nou ja, dan waardeer je je jas weer extra! Haha!


Tsja, ik vroeg nog of je het zeker wist dat je je jas af wilde staan *LOL*