goed kattenpension omg. Lent/Nijmegen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ImkeTarek

Berichten: 2272
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: UK

goed kattenpension omg. Lent/Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-15 07:42

Hoi!

Ik zit momenteel voor een jaar in Australiƫ en terwijl ik hier zit passen mijn ouders op mijn kat.
Nu gaan mijn ouders in september op vakantie en eigenlijk zou een vriendin van mij in die tijd voor mijn kat zorgen. Helaas reageert zij nu steeds niet op mijn vraag of dit echt doorgaat..

Nu ben ik dus opzoek naar een goed en betrouwbaar kattenpension omg Lent/Nijmegen/Arnhem, waar de kat het liefst niet opgesloten zit in een klein kooitje.
Kat is een gecastreerde kater en altijd goed geƫnt. Gaat over het algemeen redelijk goed met andere katten.

Wie heeft de perfecte tip?

Goof

Berichten: 28789
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: goed kattenpension omg. Lent/Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 07:45

Hoe lang gaan je ouders weg? Kunnen de buren de kat niet gewoon voeren daar?

ImkeTarek

Berichten: 2272
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: UK

Re: goed kattenpension omg. Lent/Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-15 07:46

Is voor 2 weken, heb ik ook al gevraagd, maar willen mijn ouders ze niet mee lastig vallen..

Leandra

Berichten: 1595
Geregistreerd: 06-01-03

Re: goed kattenpension omg. Lent/Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 10:27

Misschien is de Mere in Balgoij iets? Ik heb geen ervaring met het pension daar, wel met het asiel. Daar ben ik erg positief over. Wij hebben daar 7 jaar geleden 2 katten vandaan gehaald en ik vond het er netjes en schoon uit zien.

Angela

Berichten: 25692
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Beuningen

Re: goed kattenpension omg. Lent/Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 10:48

http://www.papenheuvel.nl/

Mooie plek, fijne mensen. Helaas heeft onze kat daar (8 jaar geleden) toen wel in een eigen kooi moeten verblijven omdat hij niet samen ging met de andere katten. Is meerdere keren geprobeerd. Omdat hij de grootste momenten van de dag dus weinig plek had, deden ze dagelijks alle katten even op een ander plek zodat hij de benen kon strekken en even kon spelen. Dat is bijna meer dan ik zou kunnen verwachten.

ImkeTarek

Berichten: 2272
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: UK

Re: goed kattenpension omg. Lent/Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-15 11:47

Bedankt voor jullie berichtjes!
Tegen al mijn verwachtingen in wilt mijn zus waarschijnlijk op hem passen (die is niet echt weg van dieren, gelukkig dr vriend wel)..
Maar toch blijven tips (evt voor de toekomst) zeker handig!