Hallo ik ben Jasper!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thesserd

Berichten: 4092
Geregistreerd: 02-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 01:16

Jasper leert meteen de ware aard van een (Bokt)vrouw kennen :')

Welkom! Wel jammer dat je nu al op heeft hoor. Met een beetje zelfspot had je je prima uit deze situatie kunnen redden :Y)

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Re: Hallo ik ben Jasper!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 01:19

Dan zal ik wel één van de enigen zijn die dit gewoon not-done vindt? Come on, mensen, gedraag jezelf.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Hallo ik ben Jasper!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 01:24

Je bedoelt 1 van de weinigen en volgens mij hoef je niet zoveel te zeggen als je zelf halfnaakte foto's van onbekenden op bokt zet omdat je ze knap vindt. Ik bedoel maar :')

Yasmijntje

Berichten: 2084
Geregistreerd: 13-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 01:31

Dit was zijn beginpost
"Via een vriendin ken ik Bokt, zij heeft hier altijd leuke verhalen over dus ben nu wel nieuwsgierig geworden. Op de site zag ik dat er meer mensen zijn van Tweakers, ben dus niet de enige zonder paarden ervaring, haha."

Goed, Jasper kent bokt dus via een vriendin en kent niks van paarden maar was nieuwsgierig door de LEUKE verhalen van een vriendin.

Goed bezig bokt met nieuwe bokkers de grond in stampen!

UhNee
Berichten: 2393
Geregistreerd: 23-04-12

Re: Hallo ik ben Jasper!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 09:41

Grond in stampen? Overdrijven is ook een vak.... :=

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: Hallo ik ben Jasper!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 09:53

Het is natuurlijk vervelend als iemand zegt waar het op staat, maar echt hoor, als je niets leuks kan zeggen, zeg dan gewoon niets. Het is toch sneu dat er blijkbaar tegenwoordig al verwacht wordt dat je een dikke huid hebt omdat je anders niets op fora te zoeken hebt :roll: Al die vrouwen die bovenop een leuke man springen is niet nodig, maar dit is echt wel het tegenover gestelde. Als je je afvraagt waarom iemand op bokt komt, dan vraag je dat toch gewoon? Al die aannames en negativiteit, zo jammer. En het zijn gelukkig maar een paar mensen die zich op zo'n manier gedragen, maar die drukken helaas wel een erg grote stempel op het grotere geheel. Tenslotte hebben ze nu al een boel meer aandacht gehad dan de TS +:)+ :roll:

Jasper, ik weet niet of je nog mee leest, maar voel je gewoon welkom, wie weet ontdek je hier wel hoe leuk paarden zijn en hoe leuk de paarden hobby is :)

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 10:45

UhNee schreef:
xApple schreef:
Als iedereen die negatieve reacties krijgt hun bokt account gaat verwijderen houden we weinig leden over :')


Nou inderdaad :')

Het erge vind ik vooral de reacties van de boksters, niet eens het feit dat mannen zich aanmelden om liefde te vinden oid. Laatst ook nog een topic, eerste reacties waren 'ben je homoseksueel' en dat claimerige giechelgedrag. Echt, ik heb plaatsvervangende schaamte dan. :')


En jij denkt dat dat serieus bedoeld is? :') van reacties als de jouwe krijg ik dan weer plaats vervangende schaamte van. :o

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 10:52

Jasper85 schreef:
Gezien het hoge aantal negatieve reacties ga ik mijn account weer verwijderen. Ik ga op zoek naar een forum over auto's, weet ik ook niet veel van af ;).


:evaw: doei, maar ff serieus kom op kerel laat je niet zo gauw weg pesten bokt is best leuk op zijn tijd hoor

psst je kan je account niet verwijderen

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 11:13

Amable schreef:
Het is natuurlijk vervelend als iemand zegt waar het op staat, maar echt hoor, als je niets leuks kan zeggen, zeg dan gewoon niets. Het is toch sneu dat er blijkbaar tegenwoordig al verwacht wordt dat je een dikke huid hebt omdat je anders niets op fora te zoeken hebt :roll: Al die vrouwen die bovenop een leuke man springen is niet nodig, maar dit is echt wel het tegenover gestelde. Als je je afvraagt waarom iemand op bokt komt, dan vraag je dat toch gewoon? Al die aannames en negativiteit, zo jammer. En het zijn gelukkig maar een paar mensen die zich op zo'n manier gedragen, maar die drukken helaas wel een erg grote stempel op het grotere geheel. Tenslotte hebben ze nu al een boel meer aandacht gehad dan de TS +:)+ :roll:

Jasper, ik weet niet of je nog mee leest, maar voel je gewoon welkom, wie weet ontdek je hier wel hoe leuk paarden zijn en hoe leuk de paarden hobby is :)


Ik vind het sneu dat hij zich zo makkelijk weg laat jagen. Een beetje zelfspot is ook gezond hoor := Hij is 30, geen 13.

UhNee
Berichten: 2393
Geregistreerd: 23-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 11:15

Ohja, volgens mij was jij dat Geryon. Maakt niet uit of het serieus is bedoeld of niet. Gelijk iemand om z'n geaardheid vragen om hem vervolgens nogal desperate virtueel te bespringen vind ik noga not done ja. Maar da's weer een andere discussie :wave:

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 11:22

lieveli schreef:
Amable schreef:
Het is natuurlijk vervelend als iemand zegt waar het op staat, maar echt hoor, als je niets leuks kan zeggen, zeg dan gewoon niets. Het is toch sneu dat er blijkbaar tegenwoordig al verwacht wordt dat je een dikke huid hebt omdat je anders niets op fora te zoeken hebt :roll: Al die vrouwen die bovenop een leuke man springen is niet nodig, maar dit is echt wel het tegenover gestelde. Als je je afvraagt waarom iemand op bokt komt, dan vraag je dat toch gewoon? Al die aannames en negativiteit, zo jammer. En het zijn gelukkig maar een paar mensen die zich op zo'n manier gedragen, maar die drukken helaas wel een erg grote stempel op het grotere geheel. Tenslotte hebben ze nu al een boel meer aandacht gehad dan de TS +:)+ :roll:

Jasper, ik weet niet of je nog mee leest, maar voel je gewoon welkom, wie weet ontdek je hier wel hoe leuk paarden zijn en hoe leuk de paarden hobby is :)


Ik vind het sneu dat hij zich zo makkelijk weg laat jagen. Een beetje zelfspot is ook gezond hoor := Hij is 30, geen 13.


Niet iedereen heeft dezelfde humor en hetzelfde harnas, of je nu 30 of 13 bent.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Hallo ik ben Jasper!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 11:26

Nee dat blijkt :=

kimberly1995
Berichten: 2423
Geregistreerd: 24-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 11:30

lieveli schreef:
Nee dat blijkt :=


En wat is daar mis mee dan? Moet iedereen aan jouw verwachtingen voldoen ofzo?
De ene persoon is nou simpelweg gewoon gevoeliger dan anderen. Tolerantie!

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 11:37

kimberly1995 schreef:
lieveli schreef:
Nee dat blijkt :=


En wat is daar mis mee dan? Moet iedereen aan jouw verwachtingen voldoen ofzo?
De ene persoon is nou simpelweg gewoon gevoeliger dan anderen. Tolerantie!


Til er niet zo zwaar aan. Vervelend voor die jongen dat een paar geintjes verkeerd zijn aangekomen, maar ik kan er niet mee zitten.

kimberly1995
Berichten: 2423
Geregistreerd: 24-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 11:38

lieveli schreef:
kimberly1995 schreef:

En wat is daar mis mee dan? Moet iedereen aan jouw verwachtingen voldoen ofzo?
De ene persoon is nou simpelweg gewoon gevoeliger dan anderen. Tolerantie!


Til er niet zo zwaar aan. Vervelend voor die jongen dat een paar geintjes verkeerd zijn aangekomen, maar ik kan er niet mee zitten.


Als het geintjes moeten zijn, wat een paar mensen hier verkondigen.. Dan vraag ik me af hoe belabberd ze communiceren als het serieus is.. -O-

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Hallo ik ben Jasper!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 11:40

Maak je over mijn communicatieskills maar geen zorgen :)

RoosTaffy
Berichten: 305
Geregistreerd: 27-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 11:57

Hee Jasper! Laat je niet wegjagen hoor!

Voor de andere, Jasper is dus een vriend van mij, waardoor hij bokt heeft aangemaakt. Ik krijg bijna spijt dat ik erover gepraat heb met hem. Even serieus. Hoe oud zijn jullie.

Gelijk denken dat hij alleen maar opzoek is naar een vriendin. Dat jullie gelijk flippen van een mannelijke bokker zegt meer over jullie dan over hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 11:58

Kijk, humor gaat vaak verloren in geschreven taal en dat maakt dat iets onbedoeld zeer kwetsend kan zijn. Weinig mensen kennen mekaar hier in het echt en kunnen dus niet inschatten hoe iemand iets bedoeld. En dan vraag ik me af of het nu echt zo moeilijk is om hier rekening mee te houden.
Jasper kent bokt via een vriendin, weet blijkbaar dat er paardenmensen zijn die zijn interesses delen en hoopt waarschijnlijk om via dit forum meer contacten te krijgen. Daar is toch niets mis mee?
Niemand hier kent Jasper, hoe kan je dan in hemelsnaam oordelen over hem? Soms hebben mensen gewoon geen olifantenvel en ook volwassen mannen kunnen om allerlei redenen best wel softies zijn (vrouwen ook trouwens), toch niets mis mee?
Mensen hadden gewoon even de tijd moeten nemen om af te tasten wat voor persoon hij is, geef die jongen een kans.

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 12:50

UhNee schreef:
Ohja, volgens mij was jij dat Geryon. Maakt niet uit of het serieus is bedoeld of niet. Gelijk iemand om z'n geaardheid vragen om hem vervolgens nogal desperate virtueel te bespringen vind ik noga not done ja. Maar da's weer een andere discussie :wave:


Nee nee, niks desperate (ben ook al bezet), maar gewoon lol hebben met andere bokkers samen :D en net als met dit gezeik nu gaat hij er vast niet dood aan. ;)

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 14:28

lieveli schreef:
Je bedoelt 1 van de weinigen en volgens mij hoef je niet zoveel te zeggen als je zelf halfnaakte foto's van onbekenden op bokt zet omdat je ze knap vindt. Ik bedoel maar :')



Grote meid. :j
Er zit een verschil tussen iemand veroordelen en zwartmaken en tussen gewoon een geintje tussendoor.
Laatst bijgewerkt door Chiave op 07-07-15 14:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Collie2008
Berichten: 9644
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Ergens in Noord Holland

Re: Hallo ik ben Jasper!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 14:31

Tsjah, stel dat hij op deze manier naar leuke meiden hengelt....ehhhh mag dat niet dan? En is het niet gewoon ook best handig? Nee bokt is geen datingsite, wel een azijnpissers site dat blijkt wel weer, maar hij doet toch niets verkeerd :+

TS, mocht je wel op zoek zijn naar leuk contact zijn met meiden (al dan niet met paarden) dan kan je beter lekker de kroeg in stappen denk ik of inderdaad een relatie site. Volgens mij is het gros daar veel aardiger :+

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 15:52

Chiave schreef:
lieveli schreef:
Je bedoelt 1 van de weinigen en volgens mij hoef je niet zoveel te zeggen als je zelf halfnaakte foto's van onbekenden op bokt zet omdat je ze knap vindt. Ik bedoel maar :')



Grote meid. :j
Er zit een verschil tussen iemand veroordelen en zwartmaken en tussen gewoon een geintje tussendoor.


1,72, dus dat valt wel mee. Hij die zonder zonde is ;)

Nadia
Oppermuts

Berichten: 28702
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Hallo ik ben Jasper!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 20:32

Slotje voor overleg.