Peppertree schreef:Webshop heeft zelf al aangegeven dat er iets mis is gegaan en dat ze het terugstorten, met een voorwaarde waar ik over val.Wat er in de algemene voorwaarden staat is dus helemaal niet van belang. Het enige probleem is dat ze zeggen het niet terug te zullen storten als ze een boete voor mijn pakje zouden hebben betaald.
Dat snap ik niet, aangezien er 1.geen reden is voor een boete voor hen en 2.Ik niet zie waarom ik daardoor het teveel betaalde niet terug krijg.
Waarschijnlijk geloven ze niet zonder meer dat jij het pakket in de brievenbus hebt gehad. Wanneer een postbezorger een pakket niet kwijt kan in de brievenbus (of bij je buren) stuurt ze het pakket door naar de pakketdienst. Die kosten worden doorberekend in de vorm van een boete.
Jij zegt, hij lag in de brievenbus. Dus van pakketdienst is geen spraken. Beetje stukje wantrouwen van de webshop dus. Overigens moeten ze dat vrij goed kunnen zien.