Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spelt

Berichten: 867
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 22:34

vuurneon schreef:
Dat de post van de vorige bewoners maar blijft komen: van reclame, tot deurwaarder :+



Oooh hier nog een! Woon hier nu 2 jaar en krijg nog steeds post van 4! verschillende vorige bewoners. En idd ook vaak aanmaningen en deurwaarders 8)7

Ik heb me geërgerd aan iemand die constant loopt te zeuren dat ze af wil vallen en moet sporten. Maar gaat vervolgens de hele dag op de bank hangen en tv kijken met een bak ijs/ chips/ koek :? En dit is dus al een jaar aan de gang..

Galexy

Berichten: 43
Geregistreerd: 13-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 23:45

Hoe snel de tijd gaat want serieus mijn dagen zijn om voor ik met mn ogen knipper.

Britta31

Berichten: 13145
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 00:01

Dat er vliegende mieren in onze woonkamer rondvliegen.

marley93

Berichten: 6037
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 11:11

Dat ik morgen en overmorgen twee herkansingen heb en ik me niet heb voorbereid... Dom, dom, dom.

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:41

Dat mijn bloeddruk weer zo laag is en ik als ontbijt aan de bouillon zit brrrrr

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 13:38

marley93 schreef:
Dat ik morgen en overmorgen twee herkansingen heb en ik me niet heb voorbereid... Dom, dom, dom.

Je hebt nog de hele dag gelukkig!

Ik had het vorige week. Moes h1 herkansen, super geleerd. Zie ik ander half uur voor de toets dat het h1-2 en 3 was!! Met spoed geleerd, gelukkig gehaald! _/-\o_

Gishi

Berichten: 369
Geregistreerd: 15-01-15
Woonplaats: Zuid Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 13:47

Dat ik nu 24 uur per dag van die rot elastiekjes in moet doen voor mijn beugel.

Ze schieten de hele tijd los |o

Britta31

Berichten: 13145
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 13:17

Aan iemand die paarden natuurlijk behandelt met medicijnen enz.Ze vindt ook dat je paarden hun gang moet laten gaan en niet moet dwingen.Nou ik zie het gebeuren.Shetjes manen moeten gekamt.Het is een angstig bazig paardje en ze rent dus achter het dier aan met de kam.Ik zeg nog zet haar dan vast.Was niet natuurlijk zei ze je mag een paard nooit vastbinden.Shetje heeft de oortjes naar achter en slaat haar hard tegen de knie.En nu 3 keer raden wie de schuld kreeg.En toen had ik het ook nog gedaan omdat mijn aanwezigheid een negatieve invloed het op de pony.Nou ja.

Juliette61
Berichten: 1474
Geregistreerd: 29-06-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 18:34

Aan het feit dat mijn stage voorbij is, terwijl ik het er erg naar mijn zin had.

bello2005

Berichten: 3343
Geregistreerd: 06-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 18:47

mijn auto.. nog ff en hij start helemaal niet meer

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 18:51

Warmte en 2 mensen die zomaar de weg opslingerden zonder uit te kijken , heb gesnauwd dat ze uit hun doppen kijken moesten. Pff was al chagy := , zo ben ik niet opgevoed maar floepte eruit met nog wat gevloek erachteraan :=

danielle80

Berichten: 159
Geregistreerd: 18-06-14
Woonplaats: Woudenberg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 19:45

Aan de tandarts! eerst superpijnlijk op mn tandvlees te pulken en daarna zeggen:'je hebt niet goed gepoetst het bloed -:(-
daarna moest ik cylen(ik weet niet hoe je het schrijft) omdat dat vroeger niet gedaan is. propt hij een of ander gevaarte in mn mond ''zodat je tong niet tegen je tand aangaat'' wat superpijnlijk in je mondbodem prikt en dan lig je daar met tranen van pijn in je ogen en schaam je je helemaal kapot omdat het net lijkt of je zit te janken :( |( _-:(
En dat ik daardoor nu nog een kwartierje niet mag eten terwijl er chips voor mn neus staat en ik honger heb

denisesilver

Berichten: 2887
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 20:24

Britta31 schreef:
Aan iemand die paarden natuurlijk behandelt met medicijnen enz.Ze vindt ook dat je paarden hun gang moet laten gaan en niet moet dwingen.Nou ik zie het gebeuren.Shetjes manen moeten gekamt.Het is een angstig bazig paardje en ze rent dus achter het dier aan met de kam.Ik zeg nog zet haar dan vast.Was niet natuurlijk zei ze je mag een paard nooit vastbinden.Shetje heeft de oortjes naar achter en slaat haar hard tegen de knie.En nu 3 keer raden wie de schuld kreeg.En toen had ik het ook nog gedaan omdat mijn aanwezigheid een negatieve invloed het op de pony.Nou ja.


Oh bah zeg -:(-

hwn
Berichten: 4706
Geregistreerd: 26-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 20:49

Aan mezelf: ik heb voor mijn avondstudies zeer goede resultaten (gemiddelde van 87,5%), maar nu hoorde ik dat er nog 1 of 2 van de klas betere resultaten hebben dan ik, en ben ik weer stikjaloers. Terwijl het juist de liefste dames van de klas zijn die de hoogste scores hebben, dus ze hebben het dubbel en dik verdiend.

Isabonny

Berichten: 4358
Geregistreerd: 04-06-07
Woonplaats: ut zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 22:52

aan de Gemeente, die de weg verbreed langs onze wei, daarvoor de sloot langs de wei dichtgooit, waardoor de mensen nu meteen aan de draad kunnen staan/stoppen.

Ben ik niet blij mee. We hebben al eens een man vaker aan de wei gehad die vanalles aan de paarden voerde. Hiervoor moest hij dus zelfs over de (droge) sloot springen. Nu kunnen ze er nog gemakkelijker bij :( .

Daarbij komt dat ze de laatste jaren al een aantal keren hebben ingebroken in onze loodsen bij de wei/stallen en we dus net (in overleg met de verzekering) dure poorten aan begin- en uiteinde van onze oprit geplaatst hebben om zo de toegang tot ons terrein af te sluiten.
De sloot was een mooie natuurlijke barriere, maar doordat die nu gedempt is en een mooi glad pad tot tegen de draad (omheining wei) loopt, is het weer gemakkelijker gemaakt voor heren inbrekers. Die hoeven nu maar weer de draad open te knippen, door de wei te rijden en dan staan ze weer bij de loodsen.
In 1 van de loodsen zat een hovenier. Daar hebben ze een paar maanden geleden een aanhanger uit zijn loods gestolen en die eerst volgeladen met tuingereedschap en -machines.
Geven wij een hoop geld uit om de boel te beveiligen, gooit de gemeente weer roet in het eten. We kunnen ook niet een metershoog ijzeren hekwerk langs de hele wei plaatsen. Dat kost een vermogen en ziet er ook nog eens niet uit.
Maar eens kijken of het IKL nog wat struiken langs de wei wil plaatsen. Ik kan ook eens kijken of de buurvrouw haar frambozenstruik weer stekken krijgt. Dan planten we die maar tegen de draad aan. Die struik groet best hard, heeft prikkeltakken, dus daar ga je niet zo gauw door/overheen en ...in de zomer heb je dan lekkere frambozen :Y) , met kans natuurlijk dat fietsers/wandelaars dat ook vinden en dan de struik weer kaalplukken :P .

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 22:54

Aan die rot luizen op mijn frambozenstruik!! Grrrr

Isabonny

Berichten: 4358
Geregistreerd: 04-06-07
Woonplaats: ut zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 22:57

vuurneon schreef:
Aan die rot luizen op mijn frambozenstruik!! Grrrr


o, die hebben wij op de pruimenboom. Blijkbaar had ik nog iets hiertegen in de kast staan, dus heeft mijn man de pruimenboom daarmee ingespoten.

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 22:58

Ja doe ik morgen wel, regen werd er verwacht dus dan had het minder zin... Grrrrrrrrrr
Mijn heilige struikjes :')

nicole_floor

Berichten: 3251
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 23:43

Dat ik nog met de hond naar buiten moet, maar ik dus niet durf vanwege de onweer.

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 07:38

Ik erger me nu aan dat ik geen oog dicht heb gedaan vannacht door de warmte en dalijk nog tentamen moet maken :') (gelukkig meerkeuze, dus kan gokken evt.) en vanavond ook niet vroeg naar bed kan omdat ik moet oppassen xD
En ik heb flinke muggenbulten op mijn bovenbeen doordat ik spook moest spelen tijdens een spooktocht in een bos tijdens een kamp :') Flink irritant.

Gwahir

Berichten: 755
Geregistreerd: 16-08-10
Woonplaats: ʕ·ᴥ·ʔ

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 08:37

Dat dit topic elke keer weer zo hoog staat! ^) >;) Adem in, mensen, en laat het los, er zijn ergere dingen...

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 09:09

Dat er ergere dingen zijn betekend niet dat we nu meteen niet meer mogen klagen :)

Jolien87

Berichten: 17434
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 09:09

Het is toch heerlijk om af en toe eens even lekker te mopperen. ;)
Zolang je daarna maar weer vrolijk verder gaat.

Juliette61
Berichten: 1474
Geregistreerd: 29-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 12:06

Gwahir schreef:
Dat dit topic elke keer weer zo hoog staat! ^) >;) Adem in, mensen, en laat het los, er zijn ergere dingen...

Aan het feit dat ik nu een flashback krijg van alle momenten waarop ik vreselijk baalde en dat er dan iemand zie:"Er zijn ergere dingen."

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 12:08

Gwahir schreef:
Dat dit topic elke keer weer zo hoog staat! ^) >;) Adem in, mensen, en laat het los, er zijn ergere dingen...



Aan dooddoeners zoals deze :')

Ventileren is juist ontzettend goed voor de mens, dan ben je het kwijt :D en als je het niet wil lezen, klik je het fijn weg :j