grappig ineens zo, net als bij Arabieren de een vind het leuk en een ander zeer ongewenst. Succes met alle dingen die je momenteel onderneemt! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JoSav schreef:Ik moet dan een beetje grinniken dat mensen haar bont noemen en een schande voor de fokkerij want tja ze is niet bont.Zouden betreffende fokkers zich toch een beetje in de genetica moeten verdiepen want bont is ze sowieso niet. Eerder sabino of white-gene.
zippora schreef:@Einder, het ras heeft al niet veel genetische diversiteit, dus als er dan ook nog geselecteren moet worden op kleur wordt de genetische diversiteit wel heel erg krap. Dat wordt dus niet gedaan. Het is ten slotte niet levensbedreigend.
(waar de titel Hemelse Paarden vandaan komt), want dat is de plek waar hun voorrouders de vleugels hadden zitten. Zo wilt de legende.
) heeft een prachtige kol + grote sneb, en m'n favoriete merrie in Estland had nog 'n heel klein schattig snebje!

Ik vind het leuk, precies een teddybeer met een scheurtje waardoor je de vulling kan zien, hahaha

Bij het Welsh stamboek zie je vaak ook van die witkoppen, vind dat stiekem erg gaaf.
een van de beste AT's heb die er zijn
.
).
Het zou best kunnen dat hij het altijd heeft maar dat het in de zomer minder opvalt omdat dan z'n haar 'n stuk korter is? Op zeg ik nu iets geks? Ook mijn pony heeft hele plukken bruine haren op z'n benen in de wintervacht. Verschrikkelijk lelijk vind ik 't zelf
Misschien hoort het gewoon bij de wintervacht. Zowel heel licht bruin als meer grijzig. Vind het zelf ook niet zo heel mooi, haha. Maar hoort bij haar.
. Nog meer spannende dingen als aparte bouw, metallic weerschijn in de vacht en een bijzondere geschiedenis kan er ook nog wel bij
. Als ze zelfs de kleurenexperts voor raadsels stellen.....
(daar zie je zijn metallicfactor echt heel goed, terwijl het op de rest van zijn lichaam bijna niet opvalt)).

Maar zwart met vier witte benen en 'n mooie bles is toch ook wel sprookjesachtig of niet dan? haha