Hallo allemaal

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-01 23:02

jaaaah ik ben er. Hopenlijk komt er ook ooit een chat. hihi die komt er zeker hoor. Maar is nog erg veel werk.

Maar komt goed!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-01 23:16

Haha, volgensmij is ICQ wel iets voor jou Knipoog Zie <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.icq.com" TARGET="_blank">www.icq.com</A><!-- BBCode End --> en <!-- BBCode Start --><A HREF="http://icq.pagina.nl" TARGET="_blank">icq.pagina.nl</A><!-- BBCode End -->..

Have fun!

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-01 17:26

Dorieke mag geen icq (toch?)
Ja blijf vooral doorgaan met smsen naar mij dorieke Lachen
Zal ik ook terug sturen (deed ik meestal al maar ja)

Dorieke
Berichten: 10
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-01 21:30

Hallo,

Jorik en ik zijn druk aan het zeuren of we ICQ mogen, maar dat heeft nog niet zoveel succes gehad. Verdrietig Bijna heel mijn klas zit 's avonds op ICQ en ikke niet (snik, snik) Huilen . Hebben jullie misschien een goed argument waarmee ik mijn pappie om kan praten plaats dan een reactie met dat kei goede argument!!
Help me, please!!!!!!!!!!

Dorieke

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-01 21:31

Maar eeh, wat zijn de argumenten van je vader?

Dorieke
Berichten: 10
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-01 21:51

Hallo,

Hij zegt dat je via chatten (daar bedoelt hij ICQ mee) virussen op je computer binnen krijgt en dat ik en mijn broertje dan veel te lang op de computer zitten. Ik heb al gezegt dat je ook via doodgewone mailtjes virussen binnen kan krijgen, maar hij blijft bij zijn standpunt: geen ICQ op de computer. Zeurtje hè? Nou ik hoop dat jullie ijzersterke argumenten hebben om ICQ te nemen, waar hij niet onderuit kan!!
Alvast bedankt.

Dorieke

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-01 22:07

Ik mag ook niet hoor. En ik heb msn messenger kunnen blippen.. Hoe heet dat.. Njaa, ben een beetje vaag vandaag...
En ICQ is geweldig, maar dan nog... Mis niks hoor. Bij ons op de compu mag ook niets. Had een keer een bewegende bal (hoe heet zo'n ding, ben echt alles kwijt vandaag) en de hele computer werd gek, was toch ook gewoon windows zeg ik. Naja, dachten ze minstens dat ik russische oliebol gedownload had.. Mijn moeder moet op de compu werken, en daarom is al die veiligheid. Ik mag ook niet te veel mailen met attachments (kosten en virussen).. Dus tja.. Ik vind het niet erg, ik kan genoeg voor school opzoeken, en ik heb msn, wat ik niet echt gebruik hoor...


Laudine

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-01 23:52

Ach ja, die virussen enzo is nogal overtrokken. Zolang je geen Outlook gebruikt voor je mai }> en nooit zomaar attachements (bahalve plaatjes en .mpg, .avi, .rm, .qt en .asf dan) opent is er niks aan de hand.
Zelfde geld voor ICQ. Gewoon NOOOOIT files accepteren van mensen die je niet kent. Verder als je echt heeeel zeker wilt zijn kan je de security van ICQ nog wat opkrikken, als je het hebt stuur ik je wel ff een mailtje hoe. Op die manier kan er nooit iemand een directe verbinding met jou computer openen..

ICQ is echt niet onveilig zeker niet als je een nieuwe versie gebruikt en niet zomaar alles opend en accepteerd van iedereen.

Dat van dat langer achter de computer zitten dat kan wel kloppen }> Maar ja, je kan beter achter de computer sociaal zitten doen met andere mensen dan lam achter de TV Wie ben ik te gaan zitten kijken Knipoog Toch?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-01 16:22

Ik heb dus Outlook omdat we deze computer met meerdere mensen hebben. mijn zusje mijn moeder en ik moeten verschillend mail ophalen. Mijn vader wilde pegasus, maar dat werkte niet. Zit je dan met je Outlook!

Verder gebruik ik die computer ook maar voor lollige dingen, terwijl er wel serieus op gewerkt moet worden. Vinnut niet gek dat m'n ouders dan zeuren. Ik hou mij moeder al te vaak van d'r werk af!

Laudie