Zijn wij nou de enigsten die tevreden zijn

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 23:04

Kijk eens goed naar je paard:heeft hij het naar zijn zin,ziet hij er blij en gelukkig uit,is hij goed doorvoedt en zit hij goed in zijn vel?Nou dan maakt het mij niet uit of het niet zo netjes is.Onze paarden hebben het naar hun zin,zijn blij en gelukkig.Zien er goed gezond uit en mankeren eigenlijk nooit iets noemenswaardig.Toch is het bij ons geen voorbeeldstal;het is niet supernetjes en de paardengaan niet de hele dag naar buiten maar een paar uurtjes in vaste groepen op stukken zandgrond(alleen de bejaarden en merrie's met veulens gaan op het stukje land dat we hebben)en toch zijn ze hartstikke blij.Blij als ze naar buiten mogen maar ook blij als ze weer naar binnen mogen en ze weten dat hun box lekker schoon is en er weer wat te eten valt.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 23:30

ik heb het prima naar m'n zin!
Mooie ruime stallen, goed voer, nette stallen. Goede buitenbak en weidegang! Sfeer is goed en ja, ik zou hier niet meer weg willen!!! En het belangrijkste, Mijn paardje heeft het naar z'n zin!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Re: Zijn wij nou de enigsten die tevreden zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 01:32

littleroosie"]
[quote="Dees"][quote="Anna-Jelly schreef:
met onze stal?? (Roos&Ik)
Zo'n gevoel hebben wij namelijk,


nou, ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik in jullie stal tevreden zou zijn met de gang van zaken...
Ik vind het persoonlijk op die stal een kompleet zootje...
De mensen zullen vast goede bedoelingen hebben en het zal er vast gezellig zijn maar, mijn hemel...
GA daar eens opruimen! wat een bende....
[/quote]

Dees het is daar absoluut geen bende, alles moet je opruimen anders wordt het opgevreten door de honden. Als je je paard uit het land haalt moet je het gelijk weer aanvegen.
Ik denk dat jij denkt dat we op manege de Hjouwer staan (heb ik wel gestaan) daar is het idd wel een bende.
[/quote]


sorry voor het ge-quote... ik snapte het ook ff niet. Als het ergens schoon is, is het dáár wel! als je niet goed veegt is het niet best!

Dees

Berichten: 18917
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 09:09

Nou, ik dacht inderdaad dat jullie nog steeds op De Hjouwer staan....
Over welke pensionstal heeft u het dan?
Ben nu nieuwsgierig!

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Re: Zijn wij nou de enigsten die tevreden zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 11:10

Dees"]
[quote="Anna-Jelly schreef:
met onze stal?? (Roos&Ik)
Zo'n gevoel hebben wij namelijk,


nou, ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik in jullie stal tevreden zou zijn met de gang van zaken...
Ik vind het persoonlijk op die stal een kompleet zootje...
De mensen zullen vast goede bedoelingen hebben en het zal er vast gezellig zijn maar, mijn hemel...
GA daar eens opruimen! wat een bende....
[/quote]

Ik ben er 2 weken geleden geweest, en het is er erg netjes moet ik zeggen. Alles is knap aangeveegd. Oke de weilanden en bedrading laten misschien iets te wensen over en de buitenbak vond ik niet zulke super kwaliteit. Maar een zooitje zou ik het niet willen noemen. Het is niet perfect maar geen puinhoop.

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 11:22

ik ben heeel tevreden.
gratis stalling
paard word smorgens voor me gevoerd
mag komen wanneer ik wil
tegen onze wei is een stal waar gratis ik gebruik mag maken van de:
bak, stapmolen, trailer, springmateriaal enz.
daar staat ook mijn lesgeefmens der paard en ze geeft me regelmatig gratis les
ik mag niet klagen Pling

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 11:42

Hoi,

Ik ben dus zo'n persoon die niet tevreden is. Ik heb net zo'n topic staan bij vraag-maar-raak, onder: jullie mening over pensionstalling.
Daar zien jullie hoe ik het heb..En mijn mening..
Groetjes

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-02 12:08

Ik zou bijna zeggen, een zooitje?
haha nee als je ergens met je paard langs loopt veeg je dara ook, alles moet je opruimen voor de honden, zelfs je auto zou je niet open kunnen laten staan..
En ach ja de buitenbak is vrij zwaar en de bedrading naar het weitje zou inderdaad anders kunnen maarach zo heeft alles wel zn dingen.
Ik kan het ook harstikke goed met de stalhouders vinden ze zijn niet te beroerd om goed op je paard te letten, zo hadden zij ook gezien dat ewald ballen vormde..

Nee geen andere stal voor mij...

En Dees ik ben gek als ik mijn paard op de Hjouwer stal, als die k u t kinderen de hele dag om je heen en nergens kan je iets kwijt...

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 13:08

Dees schreef:
Nou, ik dacht inderdaad dat jullie nog steeds op De Hjouwer staan....
Over welke pensionstal heeft u het dan?
Ben nu nieuwsgierig!


Verward Verdrietig ze zei u tegen mij...

Pensionstal de Boer in Scharsterbrug zitten we.

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 16:16

Tsja wat heet tegenwoordig nou tevreden. Ik heb een leuke stal voor mijn paard en het is ook heel gezellig. Genoeg weidegang en een goede bak. Het enige jammere is dat we geen warm water hebben om af te spuiten en dat we geen mogelijkheid hebben om buiten te rijden. Verder ben ik heel tevreden. Lachen

Tamaar