Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:@Aleeneh; Het verwijderen is technisch al grotendeels mogelijk, er is vooral nog geen mogelijkheid om dat ook aan de gebruikerskant te doen. Het is nog even wat puzzelwerk om dat goed te kunnen doen. Ook omdat er op dit moment b.v. ook geen manier is om alle foto's die je hebt geupload te bekijken. In het uploadscherm zie je op dit moment alleen de foto's die je recent naar Bokt hebt gestuurd. Als je tijdens deze testperiode iets wilt verwijderen kan je het beste even een mail sturen naar support.
@Skessa_; we zouden het b.v. ook zo kunnen maken dat je bij het uploaden de URL van een plaatje ingeeft waarna de Bokt server het plaatje ophaalt en in je account zet. Maar ook daaraan zitten weer wat haken en ogen. Is iets dat hier op de lijst staat om uit te zoeken. Een andere optie is de huidige methode toestaan (dus een [img] met b.v. imageshack toestaan) en deze bij het plaatsen meteen omzetten naar een Bokt upload tag. Maar dat heeft ongeveer dezelfde haken en ogen.
BartVB schreef:@Suzanne F.; zou kunnen als je echt een hele oude IE browser hebt (versie 8 bijvoorbeeld). Weet je welke versie je gebruikt?
BartVB schreef:@Suzanne F.; Eeehm, in principe moet Bokt (of een willekeurige andere site) je browser niet kunnen slopen... Geen idee dus eigenlijk? Maar eeh, IE8 is echt antiek en serieus onveilig. Als er niets nieuwers geïnstalleerd kan worden dan is de kans groot dat je nog op Windows XP draait? Daar komen ook geen beveiligingsupdates meer voor uit. Dat is echt een accident waiting to happen...
savanna04 schreef:Ja hij is te zien. Hoe deed je dat?
BartVB schreef:@Suzanne F.; in IE 9 zou het gewoon moeten werken voor zover ik weet. Ik ga kijken of ik dat hier ergens kan testen. Zou je voor de zekerheid hier even willen kijken?
http://www.supportdetails.com/
daar staat je browser versie bij.