[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tieneke

Berichten: 21680
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:05

Jaleesa, spannend!

joysjuh1987

Berichten: 2843
Geregistreerd: 13-09-09
Woonplaats: Hoge Hexel (overijssel)

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:06

@Tieneke woow das heftig en ook mega schrikken zeg.

jaleesa89

Berichten: 517
Geregistreerd: 15-07-14
Woonplaats: Boven stal :D

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:06

Wat raar Tien, hoop dat het dreks de laatste keer was. Kan nooit goed zijn lijkt me.

Tieneke

Berichten: 21680
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:09

Ja was raar. Eet ook heel graag augurken en nu kon ik ervan gruwelen. Zelfde met de vis. En de aardappelen. En de rest :+ we hadden nog wat ananas staan, heb ik die maar opgegeten.
Vriend schrok er wel van, moest daarnet allemaal dingen opnoemen die hij aanduidde :+ zolang het voorbij gaat, valt het wel mee zeker? :D

Bimmetje

Berichten: 4772
Geregistreerd: 28-12-07

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:10

Is helemaal niet raar Joyce. Mijn hond is ook mijn kind.
Is mijn alles. Al 11 jaar! Dus ik weet heel goed hoe je je voelt qua hondenkind hebben. ;)

Smart

Berichten: 1630
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Wenum Wiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:10

Tien, dat heeft mijn moeder inderdaad ook gehad... Ze kwam toen op de fiets naar stal en wist mijn naam niet meer... Normaal is het 20 min fietsen en nu had ze er bijna een uur over gedaan (bleek achteraf dat ze aantal keer verkeerd was gefietst)... Het is bizar wat het met je doet... :(:) Oudste broer heeft het nu ook, opgelopen in Polen, die kan ook geen auto meer rijden nu... Je hoort het naar mijn idee ook steeds vaker he...

Tieneke

Berichten: 21680
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:14

Ja, zonet nog in de media dat Yanina Wickmayer, bekende Belgische tennisster, heeft heeft.

Set_Elkol
Berichten: 14849
Geregistreerd: 06-06-06

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:19

dat is echt wel schrikken Tiene, bah

jaleesa89

Berichten: 517
Geregistreerd: 15-07-14
Woonplaats: Boven stal :D

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:24

Aah ik ga ook geen stiefkinderen maken.
Jonks hierbij zijn jullie allemaal uitgenodigd voor mijn housewarmingparty, begin januari ga ik samenwonen en als k een datum/tijd heb laat ik jullie dat direct weten, maar t zal rond eind januari, begin februari zijn.
Je hoeft niks mee te nemen alleen je eigenste goed gehumeurde zelf.
Je bent welkom in Enschede, adres en al die ongein volgt in een pbtje.
Tis int centrum dus stel we willen daarna nog de stad in met een aantal kan ik altijd met mijn vriend overleggen of en hoeveel logeerbedden we opmaken :)

Tieneke

Berichten: 21680
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:26

Ach ja, als ik het even van me af kan schrijven, gaat het wel weer. Laat het ook niet echt aan mijn vriend merken dat ik er zelf van schrik, het is voor hem al eng genoeg. Weet ook dat zulke dingen erbij kunnen horen, dus het komt niet helemaal uit de lucht vallen.

Heb een vraag. Heb dus twee ezels en dan de twee paarden. Ad stond aanvankelijk bij de ezels, na een week kwam Fin en zijn zij samen op 1 wei gegaan, de ezels op de andere wei. Ze hebben contact door te snuffelen, vooral Fin toont een rustige interesse in de ezels. Zou het verstandig zijn eens te proberen of ze samen kunnen, of niet? Het voordeel zou zijn dat 1 wei wat kan rusten dan... Anderzijds ben ik bang voor de ezels, wil niet dat ze aangevallen worden of zo. Adje heeft ze destijds uit speelsheid heel de wei doorgejaagd dat ze struikelden over hun eigen beentjes...

Edit: Jaleesa, klinkt leuk! Ik ga alvast eens kijken hoe dat is qua afstand.

MirandaMalik

Berichten: 9884
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:28

Tien das niet zo fijn...gelukkig weet je wel waardoor het komt, dan is het minder eng.
Wel een klöteziekte hoor! >;)
Ik kon een keer toen ik 's morgens op wilde staan opeens niks meer, klapte zo weer achterover...bleek dat mijn evenwichtsorgaan was blijven steken, ging na een paar dagen weer over. :+ (het leek heel veel op een hersenbloeding)

Joyce, dat was schrikken!
Gelijk weer een paar rimpels erbij.

Jaleesa, misschien is zo'n geluidsding wat om ongedierte weg te houden.
Hier vreet de kat het op en het valt verder mee.

Silver kan nog wel wat leren van Fuego qua bokken! :D
Maar fijn dat hij zo blij is. :j

Ga lekker naar boven, filmpje kijken, nu hopen dat Fu morgen weer een beetje wil.

Tieneke

Berichten: 21680
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:30

Wow, Miranda, dat is ook eng! Evenwichtsorganen kunnen idd voor flinke problemen zorgen!

Jaleesa, 2u38 minuten rijden! Ik kijk alvast uit naar carpoolmogelijkheden :D

MirandaMalik

Berichten: 9884
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:30

Owh lees nu je vraag Tien, ik denk dat dat uitproberen is, soms kan het goed gaan soms niet.
Als ze kleiner zijn kun je misschien iets doen waar ze kunnen vluchten zonder dat de paarden erbij kunnen.

Set_Elkol
Berichten: 14849
Geregistreerd: 06-06-06

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:32

Jaleesa dat is wel ver weg dus ik weet het nog niet, wel lief dat je ons uitnodigd.

Tiene samen zetten zou ik dan doen als je een paar uur toezicht kan hebben. Je weet niet of Ad het niet gewoon weer probeert he. Leuk spelletje voor hem denk ik, maar intussen kent hij ze natuurlijk wel van over het hek.

Tieneke

Berichten: 21680
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:35

Miranda, da's al een heel goeie tip, want daar kan ik perfect voor zorgen!
Katja, ja idd, sowieso wil ik er dan bij zijn, al deed Ad het toen alleen als ik er niet was >;) Maar van Fin weet ik helemaal niet wat hij gaat doen, en hij is de dominante van de twee... Achter het hek is hij superbraaf, maar toch...

jaleesa89

Berichten: 517
Geregistreerd: 15-07-14
Woonplaats: Boven stal :D

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:44

I know dat het ver weg is voor een hoop mensen, maar jullie zitten ook door het hele land heen joh :P Als er een beetje gecarpoold kan worden denk ik dat heel veel mogelijk is.
Tien ik denk idd dat een paar uur onder toezicht samen plaatsen een paar keer over, het zijn en blijven jonge hengsten dus spelen hoort erbij.

Tieneke

Berichten: 21680
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:47

De laatste keer dat ik ze bij Adje en een leenpaard (voor de komst van Fin) heb gezet, heeft Basiel letterlijk een salto mortale (gelukkig zonder 'mortale' afloop) gemaakt omdat mijnheer paard hem katapulteerde. Whiiiiii de lucht in, plof op z'n zijtje op de grond. Dat wil ik hem niet nog een keer aandoen :D Maar als ze idd wegkunnen, ga ik het wel proberen denk ik...

jaleesa89

Berichten: 517
Geregistreerd: 15-07-14
Woonplaats: Boven stal :D

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:50

Ja das zowieso t beste als ze ergens heen kunnen, zeker met zulke terroristen als Ad en Fin :P

Tieneke

Berichten: 21680
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:53

Misschien ook beter nu dan als de hormonen echt volop in werking zijn? De ezels zijn trouwens ruin, en al 16 jaar. Dus als het niet lijkt te lukken, ga ik er niet mee doorzetten of zo, het is geen ramp als het niet gaat, het zou gewoon handiger zijn...

jaleesa89

Berichten: 517
Geregistreerd: 15-07-14
Woonplaats: Boven stal :D

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 22:01

Lijkt mij wel, klinkt iig logisch en idd gewoon ff aankijken. Gaat het goed is dat mooi en handig, gaat t niet goed das dan jammer maar overkombaar.

YildizArabs

Berichten: 3246
Geregistreerd: 10-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 22:10

Jullie gaan echt echt te snel! :')
Welkom nieuwelingen! Zag n heel mooi vosmerrietje voorbij komen die me heel bekend voorkomt? Nou ja, weet niet waarvan maar ze spreekt me aan! ;)

Joh jullie gaan te snel... (Oh dat had ik al gezegd doh! :D )
Fijn Eline als we er nog bijkunnen! Zou ook iets voor mij zijn, no worries! ;)
Saskia, wel blijven hoor! Het duurt echt even maar uiteindelijk gaat t steeds beter en snap je hoe het zit! En als je dan een keer elkaar irl ontmoet dan is dat echt zo cool en net alsof je elkaar al jaren kent zo vertrouwd (wat natuurlijk zo is). Een van m'n dierbaarste dinnetjes heb ik ook via hier leren kennen. Ze rijdt nu m'n merrie (Bimmetje/ Jessica :D )

Woogy, altijd welkom! :D Maar opsturen mag ook hoor! Ff PBen?

Annika, wat n onwijs leuke foto en ja hij is zwart, nooit gedacht! :P
Jammer van Dos, maar jee je hebt zoveel Goeds voor haar gedaan, nu tijd voor ander thuis.

Katja, wat n hork! Misschien toch nog keer langs laten komen en uitspreken? Je kunt dan nog altijd zien toch? Misschien valt het mee?

Tiene echt klote en eng lijkt me ook... Leef in ieder geval met je mee.
En natuurlijk ben ik nog hoop vergeten sorry daarvoor. Heb na de geweldig leuke dag gisteren beetje off day: drukke werkdag met hoop troubles, zorgen om m'n jongste en ook nog iets paardgerelateerds waar ik steeds om moet huilen. Maar goed, morgen weer n dag. ;)

Nog ff Tiespam van gisteren:
Bij het losrijden sec na vliegende wissel:
Afbeelding

En nog Bier in Actie :D
Afbeelding

Set_Elkol
Berichten: 14849
Geregistreerd: 06-06-06

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 22:11

coole foto's :D

Ja ik laat de DA gewoon komen voor Blues gebit of ga daarheen, maar weet niet of ik het uit ga spreken hoor haha.

Tieneke

Berichten: 21680
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 22:16

Yildiz :(:) Wat je zorgen ook zijn, ik hoop dat alles weer goed in z'n plooi komt.

Set_Elkol
Berichten: 14849
Geregistreerd: 06-06-06

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 22:17

God ik lees weer over het gevoeligste heen, wat vervelend Yildiz :( Hoop dat het niet dingen zijn die niet helemaal goed kunnen komen.. Sterkte.

jaleesa89

Berichten: 517
Geregistreerd: 15-07-14
Woonplaats: Boven stal :D

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 22:20

Leuke foto's Yildiz, lekker kontje ook :+
Off days zijn echt crap, hoop dat je jongste weer goed gaat of dat het uiteindelijk toch meeviel en dat paardgerelateerde ik weet niet wat het is maar je kan een knuf krijgen hoor en je ei kwijt mocht je dat nodig vinden :(:) Kon ik eerder ook bij jou.

Zo kat ja kijk dat ws ik vergeten, ( i knew) wat een knurft van een DA, als hij niet wakker gebeld had willen worden had die een ander beroep moeten kiezen. Wat je er verder mee doet moet je zelf weten.