Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
janouk schreef:Of een paard helemaal in de pessoa vastgeknoopt: vind ik ook zo'n onding om naar te kijken.
Maar dat is hier op bokt wel algemeen aanvaard. Wat is het verschil tussen vastzetten in de touwen in de pessoa en vastzetten in hoefschoenen. Ik vind het allebei niks.
Dit vind ik ook echt niet vriendelijk eruit zien.
Let op: foto van bokt gepikt.......ik weet niet wie het is. Het gaat om het principe en niet specifiek deze foto.
[ Afbeelding ]
_maaike_D schreef:Dus nu gaan bokkers, een andere bokker veroordelen.
Die misschien een trainingsmethode toepast op haar paarden.
Een methode waar die bokkers geen kennis van hebben, maar aan de hand van een paar slechte foto's, wel kunnen veroordelen.
Klasse
_maaike_D schreef:Hoe wil je iets afkeuren waarvan je niet weet hoe het werkt of wanneer het gebruikt dient te worden
Gulpje schreef:_maaike_D schreef:Dus nu gaan bokkers, een andere bokker veroordelen.
Die misschien een trainingsmethode toepast op haar paarden.
Een methode waar die bokkers geen kennis van hebben, maar aan de hand van een paar slechte foto's, wel kunnen veroordelen.
Klasse
En daarom heb ik al meerdere malen gevraagd om een goede uitleg + filmpje. Dat is dé kans om de vooroordelen weg te halen. Tot nu toe blijft het stil aan de overkant.
Jij doet eigenlijk precies hetzelfde. Je onderbouwt niks, je roept alleen maar dat de 'tegenstanders' veroordelen.
Thesserd schreef:^^ In dit topic: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=13&t=281175&&start=25 vertel je toch dat je die methode zelf gebruikt?Of begrijp ik dat verkeerd
geerke schreef:ik vind dat eigelijk ook niets al die lijnen...maar ik ben erg antiek,kom nog uit de tijd van de gewone bijzet...