Sandrohit schreef:En als het slechtepaardenfotos.nl is?|
Nee zoveel anders is het niet, als eigenaar van een foto wil je vast niet overal op een website staan?
ik zou er heel hard om lachen en vooral verder gaan met mijn leven...echt nog geen seconde dat ik me daar druk over wil maken ,en ja..mijn dieren hebben al te koop gestaan op marktplaats,mijn auto heeft daar weleens te koop gestaan

,en mijn foto's worden veel gebruikt bij spelletjes..
dus....men gaat hun goddelijke gang maar...kan er wel om lachen eigenlijk,vooral alles wat eromheen verzonnen wordt

maar goed,uitgaande dat bokt alleen maar een klein fotootje plaatst welke dan linkt naar een puur advertentietopic voor de fotografen zelf,kan ik me werkelijk de commotie niet voorstellen dat er een logootje wat niet meer als een vliegenstrondje wordt op zo'n klein plaatje ,nu werkelijk een drama is als dat weggehaald wordt,sterker nog,ik denk zelfs dat het minder hits oplevert omdat zo'n vliegenstrondje in een miniplaatje als ergelijk ervaren zal worden......
VogeltjeM,dus eigenlijk gewoon helemaal geen foto's meer toestaan van prof fotografen,want stel je voor dat ze ergens benadeld zouden kunnen worden of zich benadeeld voelen
alleen al voor dit gezeur zou ik zeggen,verwijder héél dat uitgelicht,wat een gemierenneuk zeg...