[HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AmberB_

Berichten: 700
Geregistreerd: 30-08-09

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 20:29

Ik ben morgen nummer 12 in de BB en nummer 30 (de eerste) in de B. Heb er weer zin in! Wel alleen vroeger op dan de vorige keer helaas :')

Ik heb mijn eerste officiële SGW's opgegeven. :D Wilde het eigenlijk rustig aan doen dit jaar met oefencrossen, maar het gaat zo lekker. Wel natuurlijk onder voorbehoud dat de eerste twee oefencrossen goed gaan. Anders switch ik de officiële om naar BB. :o

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 20:48

Hier gaat om 4.15 de wekker :')

Startnr. 89 in het L :D

Jenny_S

Berichten: 3132
Geregistreerd: 15-10-10

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 21:04

Jemig wat een vroegte haha

Succes allemaal!!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34647
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 22:32

Leuk Amber!

Maik79

Berichten: 1257
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Baarn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 11:12

Heb je nog zien rijden Susan, fijn rondje! En leuk commentaar van de jury :D

Hoe ging het Amber?

Succes Splash in Vlietland, de hindernissen zagen er gaaf uit!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34647
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 12:07

Die omroepster staat ook bij ons op stal :j ben weer tweede geworden :D misschien toch maar eens gaan nadenken over een startkaart.

Amber: ben ook wel benieuwd jouw rondje B heb ik niet gezien.

Mijn man was er met losrijden af gevallen. Wel kunnen herpakken helaas twee balken.

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 12:30

Jouw man heb ik nog zien vallen susan.

Ik heb lekker gereden zowel in de bb als b foutloos

AmberB_

Berichten: 700
Geregistreerd: 30-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 13:47

Het ging vandaag weer net zo goed! :D Heerlijk gereden. Eerst rondje BB, lekker tempo, kwamen telkens mooi uit. Foutloos rondje, dacht ik tot de jury belde. "Helaas Amber, je hebt hindernis 9 gemist, dus fout parcour. Verder netjes gereden" :+ Haha oliebol. Ik hoorde al hier en daar dat ik binnenkort een telraam krijg om opnieuw te leren tellen :')

Maar in het rondje B ben ik geen hindernis vergeten :P Erg fijn rondje, helaas weer een balk op de eerste hindernis, wel 70 stijlpunten :D Nog even nagevraagd hoeveelste ik was. Uiteindelijk toch 16de. :) Hier filmpje van mijn B rondje (Iphone gefilmd) http://youtu.be/KRfuFwzD_Yc
Laatst bijgewerkt door AmberB_ op 29-06-14 14:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Maik79

Berichten: 1257
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Baarn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 13:51

SusanH schreef:
Die omroepster staat ook bij ons op stal :j ben weer tweede geworden :D misschien toch maar eens gaan nadenken over een startkaart.

Amber: ben ook wel benieuwd jouw rondje B heb ik niet gezien.

Mijn man was er met losrijden af gevallen. Wel kunnen herpakken helaas twee balken.


Hee was er wel een plaatsing? Weet je of die ook nog ergens online komt? Ben wel benieuwd :). Vanochtend voor 't eerst sinds tijden weer eens een parcoursje gereden na allerlei blessuregedoe, viel me helemaal niet tegen.

Is hij hard gevallen? :oo

Klinkt goed Joki!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34647
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 14:44

Komt online :j

Amber: 16e is heel netjes!

Joki: ook netjes!

Hij heeft alleen een stijve nek door de klap naar achteren, ze kwamen heel raar in het steiltje uit met losspringen maar het ging te snel voor mij om precies te kunnen zien wat er nu gebeurde. Had het idee dat Chaplin ook wat uit balans raakte doordat hij de balk tussen zijn voorbenen kreeg.

Jenny_S

Berichten: 3132
Geregistreerd: 15-10-10

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 21:33

oef balen susan

amber: goed gedaan haha wel grappig. zou mij zeker ook voorkomen ;)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34647
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 09:15


_M_arieke

Berichten: 548
Geregistreerd: 27-10-08
Woonplaats: Bergharen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 09:38

> Netjes gereden Joki!
> Amber ook! Zag je topic net op uitgelicht staan, wat heb je toch een knap dier om te rijden en ze doet het zo goed!
> Jammer Susan van die val, gelukkig heeft hij er verder alleen een stijve nek aan overgehouden. Leermomentje, volgende keer beter.

Hier zaterdag voor het eerst sinds maanden weer een dressuur wedstrijd meegereden. Wát liep ze fijn, en ze zette haar spanning voor de witte hekjes en het juryhokje zo mooi om in voorwaarts/opwaarste beweging dat we de proef doorgedanst hebben. Echter dacht de jury er anders over, een iets mindere middengalop werd gelijk een 3 en verder kwamen we niet verder dan 171 en 174. Wat een domper. Maar voor mezelf ontzettend fijn gereden, wat natuurlijk het belangrijkst is! Vorige week ook nog een crosstraining gehad in Renswoude van Gert, fijne, eerlijke man is dat toch om les van te krijgen :)
13 juli mn eerste officiële cross in ede/putten! onwijs veel zin in, wie gaat er nog meer? :D

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34647
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 09:42

Jammer van je punten, maar je eigen gevoel is het belangrijkste :j

Wij gaan 13 juli niet, was over twee dagen en dat is voor ons niet handig. Wij gaan als alles goed gaat vrijdag naar Ermelo, dan start mijn man (L). En 31-8 rij ik mee met de oefencross bij ons op stal. En woensdag heb ik crossles samen met Jenny_S :D

Jenny_S

Berichten: 3132
Geregistreerd: 15-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 09:45

SusanH schreef:
Jammer van je punten, maar je eigen gevoel is het belangrijkste :j

Wij gaan 13 juli niet, was over twee dagen en dat is voor ons niet handig. Wij gaan als alles goed gaat vrijdag naar Ermelo, dan start mijn man (L). En 31-8 rij ik mee met de oefencross bij ons op stal. En woensdag heb ik crossles samen met Jenny_S :D


Yes gaan we doen, heb je nog wensen die avond wat te springen?

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 09:56

Ik ben ook in ede voor de cross en de week ervoor in Ermelo maken we ons debuut

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34647
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 10:00

Nee hoor Jenny, niet perse. Alleen die hele grote afsprong achterin hoeft van mij niet := verder maakt het me niet uit.

Joki: is dat met hetzelfde paard waar je zondag mee gesprongen hebt?

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 10:02

Ja zij is nu mijn spring en crosspaard en de andere is gedegradeerd tot dressuurpaard :+

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34647
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 10:05

Paardje pakt wel fijn aan volgens mij, springen ziet er iig heel netjes uit :j maar kan me voorstellen dat het wel jammer is dat het met je andere paard niet meer wil.

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 10:12

Is echt een super fijn dier in het springen en crossen. Echt altijd genieten.

Maik79

Berichten: 1257
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Baarn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 11:06

Ok, die had ik niet aan zien komen: we zijn zelfs nog op de eerste plek gezet in de BB in Renswoude :oo 8-) Dat versterkt wel 't fijne gevoel dat we zelf al hadden. Fijn gevoel, zo richting Ede.

Ja, wij gaan ook naar Ede! Voor ons is over twee dagen juist wel prettig, zijn nog aan het herstellen/opwerken na een reeks van blessures, dus kan 'ie halverwege even bijkomen :P Sterker nog, 't wordt echt een proeftuin, als het niet gaat dan trekken we ons terug. Ede is wel heel mooi!

Amber, dat heb ik ook al eens gedaan, bij het parcours voor de B cross van Renswoude. Stráál hindernis negen voorbij rijden. :+ Oeps. Daarna wel hard afgeleerd }>

Marieke, les van Gert is fijn hè. Ik word overigens ook erg blij van Henrieke, zij weet me precies op de goede manier een schol onder m'n h*l te geven :Y) Jammer van de punten, maar wat fijn dat de spanning te hanteren was!

Joki, klinkt als een fijn paard! Start je in Ede in de B?

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 11:10

Ja ik start b in ede. Wordt onze tweede cross

Jenny_S

Berichten: 3132
Geregistreerd: 15-10-10

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 13:10

maik: haha ja dat van henrieke ken ik ;) vind ik wel heel fijn hoor

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34647
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 15:17

Mijn man vraagt haar altijd "en moet ik nog een keer?" reactie is standaard "was het perfect?" eehm, nou, nee.."dan moet je nog een keer". Harm is trouwens in Maarsbergen hindernis 8 voorbij gereden :+ en hij heeft bij een springwedstrijd een keer een weigering gehad omdat hij opnieuw aanreed, hij kon hindernis 2 niet meer vinden, draaide de volte op en zag toen pas dat hij dat recht voor hindernis 2 deed.
Als hij gewoon rechtdoor was gegaan had hij hem wel gesprongen.

Maik: top! Dan was je ietsje sneller dan ik :D

Maik79

Berichten: 1257
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Baarn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 10:09

Jep, klinkt bekend :D Gisteren nog wezen trainen, lijntjes, links achterin uit het weiland omhoog en dan afsprong - 1 galopsprong - afsprong. Dat ging allemaal top! Alleen die nieuwe wal rechts achter.... daar heeft 'ie echt iets tegen. :Y) Komt enorm terug. Misschien door de wat lossere ondergrond?

Veel plezier vandaag Jenny en Susan! Crossen is zo leuk :):)