Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Stage is ook eigenlijk pas vanaf 1sep, dus ik ga al een maandje eerder dan de meesten uit mijn klas. Het zijn inderdaad voornamelijk fokmerries die met z'n allen op 1 groot land staat (wat ik van de foto's heb gezien) maar ik geloof dat ze d'r ook een aantal paarden wat meer in training hebben.
En ja, heel bijzonder is dat altijd ja als je langzaam ziet dat een paard je steeds meer begint te vertrouwen, zo prachtig altijd!
(Ik ben echt verpest... ik hou van die uitdaging)

of om hem voor te zijn. Gelukkig ken ik hem onderhand goed genoeg om hem de meeste keren voor te zijn.
. Als het wel terecht is, accepteert hij de correctie meteen en let hij meteen weer beter op.zippora schreef:Overigens was hij in het begin wel heel erg gevoelig op benen, ik moest bijna met mijn benen ver van hem af rijden. En dat is niet zo handig. Dat heeft ongeveer een jaar geduurd. Nu is hij eraan gewend en kan ik mijn benen gewoon de hele tijd goed aanleggen.

Wil je instant metallic glans zul je toch echt een of andere spray moeten gebruiken.
Die specifieke glans van Teke (en daarmee ook de Don) heeft natuurlijk niets met voer of gezondheid te maken (of sprays).