Collega's en ik zijn vanavond in Utrecht. Welk restaurant op loopafstand van het CS is aan te raden?
Ik zag op google maps Moto, Qube en Sumo staan.
Het is qube geworden. Best aardig, maar niet bijzonder. Lekker gegeten, dat wel. Maar ook wel erg lawaaiig in het restaurant en daar hou ik nooit zo van. Ik lust wel weer sushi! Maar dat gaat wel lukken denk ik, want vriendje was al helemaal jaloers dat ik met collega's ging en hij dus geen sushi kreeg
Gisteren in Amsterdam, restaurant had in een keuzemenu als voorgerecht "zalm gemarineerd in (blablabla," verhaal dat mij verder volledig ontging omdat ik bij het woord zalm de keuze al gemaakt had). Bleek het heerlijke stukjes rauwe zalm te zijn, omringd door japanse tamago ei en wasabi mayonaise. Het tamago ei was opgemaakt als opgerolde pannenkoek.
Een voorgerecht sashimi en tamago met een Nederlands tintje, dus. En nu weet ik ook eindelijk hoe lekker wasabi mayo is!
Ik ga vanavond met een dinnetje bij Tokyo eten (mijn absolute favoriet!) en zondag gaan we met een aantal collega's zelf sushi maken, -voor (bijna) iedereen de eerste keer, zijn er nog tips?
Bluh, ik ben chagrijnig. Mijn man gaat deze week 2x uit eten zonder mij, natuurlijk ook sushi. Misschien bestel ik donderdag ook wel gewoon, maar eigenlijk vind ik daar niet zoveel aan...