rijles fantastisch en grrrrr

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

rijles fantastisch en grrrrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-02 21:22

vandaag (vanmorgenvroeg 8 uur) weer les gehad met fanny... zalig!
dressuur, ik doe liever springen maar dressuur vind ik met fanny ook fijn omdat ze altijd zo ontspannen loopt.

Ze liep dus weer heel ontspannen en toch goed door, lekker los in haar rug... de draf ging veel beter dan twee weken geleden, ze boog al wat meer, (ze had drie weken op wei gestaan dus stijf...) liep netjes rond mijn been...
in galop had ze zoals altijd wel wat moeilijkheden, links viel ze driemaal terug naar draf! maar eens ze goed weg was, ging het wel
rechts zat ze voor een keer enorm goed!! ze viel niet een keer terug, boog mooi, netjes de hoeken in enzo.
toen gingen we zonder zadel rijden, op mijn voorstel, had ik maar mijn grote bek gehouden ze heeft nl een schoft van hier tot ... (zal misschien een foto ergens zetten), beenhard, zit overal tussen *ahum*

maargoed, ik kon dus netjes blijven zitten, hoewel ze zeer verheven draaft, vond het dus even wel GOED van mezelf Lachen
ik dacht, mijn dag is compleet goed! ik ga haar lekker naverzorgen en dan samen grazen en ... MIS! komt daar een stom beginnerke, wil absoluut op fanny, ik had haar net losjes gereden, rug laten ontspannen wat ze anders niet zo goed kan, kruipt die beginner erop, in draf begint ze meteen te bonken en fanny moet haar rug weer indrukken...
mijn droom aan stukjes... heb dan een van m'n lievelingsponytjes netjes verzorgd en laten grazen, maar fannytje...

wacht maar, mijn wraak zal zoet zijn Knipoog

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 22:18

Wat fijn dat het zo goed ging,is fanny een manegepony?? omdat er een beginnertje op moest?!
wel vervelend dat als ie dan net lekker loopt dat er dan weer iemand anders op gaat en dat het dan weer helemaal weg is!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-02 22:28

ja, het is een manegepony, maar volgens mij kon ze met een goede opleiding veel meer (zoals vele manegers)
ik ben nu ong de enige die erop rijd, (buiten dat kind Lachen )anders was ze al naar de slacht (zo gaat dat bij ons... *** he?!)

rij er elke week op, is echt m'n schat, k denk dat ik er toch al redelijk wat mee heb gedaan, kan er helaas maar 1x/week op... maar toch!