[PG] Shetlander Joris, vosruin witte bles, 15 jaar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lenaplant
Berichten: 3
Geregistreerd: 13-12-13

[PG] Shetlander Joris, vosruin witte bles, 15 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-13 22:27

Vorig jaar heb ik mijn twee paardjes verkocht met gebrek aan tijd en ruimte. ze waren altijd samen van mijn opa en mij en mijn opa heeft ze nogal snel en plotseling verkocht, daardoor heb ik nooit echt afscheid kunnen nemen... Het gaat hier om het vosje Quinty (merrie - pony) en een shetlander (hengst) Joris, van beide hield ik heel veel en ik zou altijd nog graag een keer afscheid willen nemen en kijken hoe het met ze gaat. Mijn opa had met de kopers afgesproken dat ik contact kon op nemen via Facebook maar ze hebben nooit gereageerd op mijn berichtjes. na veel zoeken en zoeken ben ik er achter gekomen dat Quinty op manege de Balij in Zoetermeer staat, maar van Joris is nergens een spoortje te vinden.

Joris is een lieve, ontdeugende shetlander met een vosjeskleur, rond de 15 jaar, witte bles en wat dikkig buikje (hihi). heb je Joris gezien? of weet je waar hij is? please reageer dan.. want ik hoop dat ik hem ooit nog ga zien. \

xx
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 16-12-13 15:16, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: TAG toegevoegd./Topictitel duidelijker gemaakt

lienieminie

Berichten: 1284
Geregistreerd: 23-06-13

Re: GEZOCHT: ik ben opzoek naar mijn oude verkochte shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 23:56

Je zou hem moeten zetten onder een forum genaamt opsporing verzoch daar kun je alles en iedereen terug vinden hopelijk
Kijk daar even

Ssoraya10
Berichten: 116
Geregistreerd: 06-01-12
Woonplaats: roosendaal

Re: GEZOCHT: ik ben opzoek naar mijn oude verkochte shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 20:55

een foto is wel handig :)

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15112
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: GEZOCHT: ik ben opzoek naar mijn oude verkochte shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 10:27

VP -> OV

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 13:08

Joris staat op Manege Zilverster, hij loopt in de Shetlander lessen, en Quinty inderdaad op Balij, heerlijk paardje is dat! <3 Als je vragen hebt kun je me PB'en!

Omdat ik mijn bericht niet meer kan aanpassen, maar dit nog wel wil vermelden komt het eventjes in een tweede reactie: Balij en Zilverster zijn van dezelfde eigenaar. Site: http://manegezilverster.nl/# Hij staat (nog) niet bij de Shetlander foto's, maar dat wordt nogal eens vergeten. Hoop dat ik je geholpen heb!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 22-12-13 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd.

JasmijnK
Berichten: 1
Geregistreerd: 14-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 19:51

Hallo!
Ik weet waar Joris staat. Hij staat op Manege Zilverster in Zoetermeer bij mijn shetje in de stal. Hij staat momenteel te koop. Als u een keer langs wilt komen of meer informatie wilt kunt u mij altijd een pbtje sturen!

Groetjes, Jasmijn.